De grootste waardeloze organisatie die er bestaat nul respect voor mensen die eerlijk, als ik een lul verhaal had opgehangen was mijn heggenschaar van de buren allang gemaakt, wat een waardeloze service, al zeggen dat het niet onder garantie valt, de importeur niet willen mailen, want hij wist al zeker dat het niet gemaakt werd, die kerel kan in de toekomst kijken, dus maar even hoofdkantoor gebeld ook alleen ***, maar het probleem is dat ze niet weten dat ik nooit opgeef, ik ga de importeur bellen en uitleggen dat dit waardeloos is hoe ze met mensen omgaan en ja een forum word gemaakt tegen de Welkoop waar alle mensen kunnen schrijven over deze waardeloze organisatie, ZELF GA IK EVEN BELLEN MET KASSA EN RADAR, want ben in de afgelopen 2 dagen veel te weten gekomen over deze organisatie, WIE HET LAATST LACHT LACHT HET BESTE EN JA DE SERVICE BIJ WELKOOP HEYTHUYSEN, GROOTSTE *** DIE IK OOIT HEB GEZIEN IN EEN DOE HET ZELF/DIERENWINKEL
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jan
|
Onvriendelijk te woord gestaan. En toen bleek dat waar ik naar op zoek was (hang en sluitwerk) men niet in het assortiment had, werd ik meteen de winkel uit gebonjourd. Zo van, “ wegwezen jij!”
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
n. den Boef
|
vandaag 10 december zeer onbeschoft behandeld door medewerkster van Welkoop in Epe. De service was heel onaardig en ze gooide de spullen op de toonbank en wilde niet meer helpen,.toen we haar daar op aanspraken dat de service niet goed was en dat we met iets terugkwamen dat stuk was.reageerde ze heel raar .wij kopen er best heel veel maar nu nooit meer.slechte service van Welkoop uit Epe.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Welkoop
|
Pas helemaal vernieuwde winkel, zonnepanelen op het dak(milieubewust).Goede Service
8.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Welkoop
|
prijs/kwaliteit verhouding, goed geïnstrueerd personeel, niet telkens producten uit het assortiment halen
28 Reviews Plaats review
pierre
|De grootste waardeloze organisatie die er bestaat nul respect voor mensen die eerlijk, als ik een lul verhaal had opgehangen was mijn heggenschaar van de buren allang gemaakt, wat een waardeloze service, al zeggen dat het niet onder garantie valt, de importeur niet willen mailen, want hij wist al zeker dat het niet gemaakt werd, die kerel kan in de toekomst kijken, dus maar even hoofdkantoor gebeld ook alleen ***, maar het probleem is dat ze niet weten dat ik nooit opgeef, ik ga de importeur bellen en uitleggen dat dit waardeloos is hoe ze met mensen omgaan en ja een forum word gemaakt tegen de Welkoop waar alle mensen kunnen schrijven over deze waardeloze organisatie, ZELF GA IK EVEN BELLEN MET KASSA EN RADAR, want ben in de afgelopen 2 dagen veel te weten gekomen over deze organisatie, WIE HET LAATST LACHT LACHT HET BESTE EN JA DE SERVICE BIJ WELKOOP HEYTHUYSEN, GROOTSTE *** DIE IK OOIT HEB GEZIEN IN EEN DOE HET ZELF/DIERENWINKEL
Jan
|Onvriendelijk te woord gestaan. En toen bleek dat waar ik naar op zoek was (hang en sluitwerk) men niet in het assortiment had, werd ik meteen de winkel uit gebonjourd. Zo van, “ wegwezen jij!”
n. den Boef
|vandaag 10 december zeer onbeschoft behandeld door medewerkster van Welkoop in Epe. De service was heel onaardig en ze gooide de spullen op de toonbank en wilde niet meer helpen,.toen we haar daar op aanspraken dat de service niet goed was en dat we met iets terugkwamen dat stuk was.reageerde ze heel raar .wij kopen er best heel veel maar nu nooit meer.slechte service van Welkoop uit Epe.
Klant van Welkoop
|Pas helemaal vernieuwde winkel, zonnepanelen op het dak(milieubewust).Goede Service
Klant van Welkoop
|prijs/kwaliteit verhouding, goed geïnstrueerd personeel, niet telkens producten uit het assortiment halen