Klik hier om je antwoord te annuleren.
24 juni 2026
Fijne winkel met goed advies.
18 april 2026
Erg tevreden hoe ik geholpen werd en mijn fiets weer in topconditie is. Zit nu weer goed op mijn fiets door een deskundige afstelling. Dank daarvoor.
1 maart 2026
Fijne winkel . Kom er graag. Alles vlot en netjes.
10 november 2025
Prachtige fiets gekocht bij Wagenberg2-wielers. Fiets volgens mijn wensen gebouwd. Toppers.
3 oktober 2025
Heerlijke winkel waar je nog echt klant bent en goed geholpen wordt.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
39 Reviews Plaats review
Hans
|Fijne winkel met goed advies.
Sas
|Erg tevreden hoe ik geholpen werd en mijn fiets weer in topconditie is.
Zit nu weer goed op mijn fiets door een deskundige afstelling.
Dank daarvoor.
John
|Fijne winkel .
Kom er graag.
Alles vlot en netjes.
Peter
|Prachtige fiets gekocht bij Wagenberg2-wielers.
Fiets volgens mijn wensen gebouwd.
Toppers.
Anita
|Heerlijke winkel waar je nog echt klant bent en goed geholpen wordt.