Waardeloze rechtsbijstandverzekering. Indien je niet voor verrassingen wilt komen te staan als zorgverlener, hier ver vandaan blijven. Na het aanschaffen van een koopwoning direct de extra module aangezet voor de woonhuis rechtsbijstand. Hierna blijken er ondanks de keuring verborgen gebreken aan de fundering en allerlei andere zaken. Een koper heeft de plicht dit binnen drie maanden te melden bij de verkoper. Helaas hanteert de VVAA een drie maanden wachttijd waarna er pas gebruikt gemaakt kan worden van de verzekering. Dit maakt de verzekering volgens de VVAA dus eigenlijk compleet onbruikbaar voor starters. Kosten voor het proces zijn voor eigen rekening en dus een complete schijnzekerheid. Een korte samenvatting van het verhaal.. doe jezelf een lol, zoek iets anders
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
anton
|
Ze erkennen hun aansprakelijkheid niet terwijl er opzettelijk schade is verricht door een NL kliniek
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hans
|
Ik had een rechtsbijstaand verzekering zakelijk omdat ik in de zorg weekzaatm ben.
Wat uitkomt: Zolang je premie betaald en zolang je geen probleem hebt dan is het prima.
MAAR ALS JE SITUATIE LIJKT GECOMPLICEERD TE ZIJN WORD JE IN DE STEEL GELATEN.
Geen betrouwbare verzekeraar!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wesley
|
Ik ben slachtoffer van een slechte behandeling door een Kliniek in Nederland
Zij weten dat ze ernstige fouten hebben begaan.
Nu hebben ze VVaa.nl ingeschakeld om mijn situatie te onderzoeken.
Ze vragen om mijn medisch dossier op te vragen bij de arts die mij heeft moeten opknappen door de schade van deze Kliniek in Nederland.
Ik heb na hun mail hun telefonisch gecontacteerd en vermeld dat ik bij mijn arts eerst moet ondertekenen dat hij mijn dossier mag geven aan de VVaa.nl
Omdat sinds de privacy wetgeving die veranderd is in 2018 de arts persoonlijk een overeenkomst moet sluiten met de patiënt om zelf zich aan de privacy wetgeving te houden.
Ik heb hun dus telefonisch gecontacteerd dat ik moet wachten op deze Arts, omdat hij al 3 jaar de beste Arts is in zijn vakgebied wereldwijd en niet veel tijd heeft.
De werkneemster van de VVaa.nl verteld me dat ik tijd genoeg heb.
Ze mogen ook niet buiten Nederland telefoneren te duur.
1 week later krijg ik een weer een mail van de VVaa.nl dat ik mij moet haasten omdat ze anders geen bewijzen hebben voor de experts.
Ik contacteer hun weer en heb een andere medewerkster die van niets weet,een foutje de vorige had niets gemeld een gesprek van 25 minuten wat mij 22 euro koste.
Ze vragen mijn handtekening maar ik leg de situatie weer uit ivbm met de privacy wetgeving dat ik mijn toestemming geen maar eerst moet ik een contract ondertekenen bij deze arts.omdat de medewerkster het nog niet begrijpt en ik het 2 maal moet uitleggen, wordt deze dame zeer arrogant zegt dat ik denigrerend doe tegen haar.
Het is zoals de andere persoon hierboven vermeld,ze zijn erg onbekwaam,overmorgen moet ik bij mijn arts een privacy contract ondertekenen ,daarna kan ik hun mijn toestemming geven om met mijn handtekening mijn dossier op te vragen.
De Kliniek in Vlijmen doet operaties bij vele buitenlanders maar heeft VVAa.nl als verzekering??? Ben benieuwd wat voor experts zij hebben.
Ook heeft de Kliniek belangenvermenging met kliniekervaringen.nl waarvan ik bewijzen heb.
Ik verwacht niet veel goeds ik weet nu al dat de VVaa.nl een Fiasco is en ik mijn gelijk zal moeten halen via het gerecht.
VVaa.nl is goed voor slechte zorgverleners maar slecht voor slachtoffers.
Mijn dossier is nog niet ingediend en het is al een ramp.
Slechte communicatie,Besparingen op gebied van contact leggen,onbeschoft,geen Kennis van de privacy wetgeving.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gijs13
|
Ik heb zelf een aansprakelijkheidsverzekering bij de VVAA en normaal heb je als verzekerde hier denk ik weinig problemen mee. Echter ik heb wel een terugkoppeling gekregen van iemand waarbij ik per ongeluk schade had veroorzaakt;
Ze communiceren erg traag, leggen het volledige dossier bij stagaires die ze vervolgens niet superviseren, ze raken persoonlijke en medische informatie kwijt en zijn blijkbaar niet eens in staat hun eigen e-mailwisselingen te doorzoeken.
Ik heb ze zelf ook herhaaldelijk moeten zeggen dat ik echt al mijn stukken had ingestuurd en toen ze zeiden dat het "niet zo was", moest ik ook nog eens de dag en de tijd noemen om vervolgens een "ohja" terug te krijgen, dus ik geloof deze persoon wel in zijn frustraties.
Kortom, als je rechtzaken en conflicten met andere personen wilt voorkomen is de VVAA dit niet de verzekeraar die je achter je wil hebben staan.
10 Reviews Plaats review
Sutterland
|Waardeloze rechtsbijstandverzekering. Indien je niet voor verrassingen wilt komen te staan als zorgverlener, hier ver vandaan blijven. Na het aanschaffen van een koopwoning direct de extra module aangezet voor de woonhuis rechtsbijstand. Hierna blijken er ondanks de keuring verborgen gebreken aan de fundering en allerlei andere zaken. Een koper heeft de plicht dit binnen drie maanden te melden bij de verkoper. Helaas hanteert de VVAA een drie maanden wachttijd waarna er pas gebruikt gemaakt kan worden van de verzekering. Dit maakt de verzekering volgens de VVAA dus eigenlijk compleet onbruikbaar voor starters. Kosten voor het proces zijn voor eigen rekening en dus een complete schijnzekerheid. Een korte samenvatting van het verhaal.. doe jezelf een lol, zoek iets anders
anton
|Ze erkennen hun aansprakelijkheid niet terwijl er opzettelijk schade is verricht door een NL kliniek
Hans
|Ik had een rechtsbijstaand verzekering zakelijk omdat ik in de zorg weekzaatm ben.
Wat uitkomt: Zolang je premie betaald en zolang je geen probleem hebt dan is het prima.
MAAR ALS JE SITUATIE LIJKT GECOMPLICEERD TE ZIJN WORD JE IN DE STEEL GELATEN.
Geen betrouwbare verzekeraar!
Wesley
|Ik ben slachtoffer van een slechte behandeling door een Kliniek in Nederland
Zij weten dat ze ernstige fouten hebben begaan.
Nu hebben ze VVaa.nl ingeschakeld om mijn situatie te onderzoeken.
Ze vragen om mijn medisch dossier op te vragen bij de arts die mij heeft moeten opknappen door de schade van deze Kliniek in Nederland.
Ik heb na hun mail hun telefonisch gecontacteerd en vermeld dat ik bij mijn arts eerst moet ondertekenen dat hij mijn dossier mag geven aan de VVaa.nl
Omdat sinds de privacy wetgeving die veranderd is in 2018 de arts persoonlijk een overeenkomst moet sluiten met de patiënt om zelf zich aan de privacy wetgeving te houden.
Ik heb hun dus telefonisch gecontacteerd dat ik moet wachten op deze Arts, omdat hij al 3 jaar de beste Arts is in zijn vakgebied wereldwijd en niet veel tijd heeft.
De werkneemster van de VVaa.nl verteld me dat ik tijd genoeg heb.
Ze mogen ook niet buiten Nederland telefoneren te duur.
1 week later krijg ik een weer een mail van de VVaa.nl dat ik mij moet haasten omdat ze anders geen bewijzen hebben voor de experts.
Ik contacteer hun weer en heb een andere medewerkster die van niets weet,een foutje de vorige had niets gemeld een gesprek van 25 minuten wat mij 22 euro koste.
Ze vragen mijn handtekening maar ik leg de situatie weer uit ivbm met de privacy wetgeving dat ik mijn toestemming geen maar eerst moet ik een contract ondertekenen bij deze arts.omdat de medewerkster het nog niet begrijpt en ik het 2 maal moet uitleggen, wordt deze dame zeer arrogant zegt dat ik denigrerend doe tegen haar.
Het is zoals de andere persoon hierboven vermeld,ze zijn erg onbekwaam,overmorgen moet ik bij mijn arts een privacy contract ondertekenen ,daarna kan ik hun mijn toestemming geven om met mijn handtekening mijn dossier op te vragen.
De Kliniek in Vlijmen doet operaties bij vele buitenlanders maar heeft VVAa.nl als verzekering??? Ben benieuwd wat voor experts zij hebben.
Ook heeft de Kliniek belangenvermenging met kliniekervaringen.nl waarvan ik bewijzen heb.
Ik verwacht niet veel goeds ik weet nu al dat de VVaa.nl een Fiasco is en ik mijn gelijk zal moeten halen via het gerecht.
VVaa.nl is goed voor slechte zorgverleners maar slecht voor slachtoffers.
Mijn dossier is nog niet ingediend en het is al een ramp.
Slechte communicatie,Besparingen op gebied van contact leggen,onbeschoft,geen Kennis van de privacy wetgeving.
Gijs13
|Ik heb zelf een aansprakelijkheidsverzekering bij de VVAA en normaal heb je als verzekerde hier denk ik weinig problemen mee. Echter ik heb wel een terugkoppeling gekregen van iemand waarbij ik per ongeluk schade had veroorzaakt;
Ze communiceren erg traag, leggen het volledige dossier bij stagaires die ze vervolgens niet superviseren, ze raken persoonlijke en medische informatie kwijt en zijn blijkbaar niet eens in staat hun eigen e-mailwisselingen te doorzoeken.
Ik heb ze zelf ook herhaaldelijk moeten zeggen dat ik echt al mijn stukken had ingestuurd en toen ze zeiden dat het "niet zo was", moest ik ook nog eens de dag en de tijd noemen om vervolgens een "ohja" terug te krijgen, dus ik geloof deze persoon wel in zijn frustraties.
Kortom, als je rechtzaken en conflicten met andere personen wilt voorkomen is de VVAA dit niet de verzekeraar die je achter je wil hebben staan.