Ik ben gister geholpen met mijn kapotte telefoon en heb goed advies gekregen voor een nieuw abbonement. Het personeel neemt voldoende tijd om een klant te helpen.
8.3
0
Jos
|
Supersnelle, nette en correcte afhandeling van mijn aanvraag en hulp bij het afsluiten van een nieuw abonnement.
8.2
0
Gesponsord
Ruud
|
Zeer vakkundig en zeer verzorgde jongedame. Erg prettig om door haar geholpen te worden.
8.8
0
Klant van Vodafone
|
Goede en deskundige afhandeling. Te lange wachttijd ( 15 minuten os absoluut te lang). Terzake en met flair.
Leerpunt: als klant laat blijken dat ie nog niet wil beslissen moet je dat respecteren.
8 Reviews Plaats review
Klant van Vodafone
|meer toestellen plaatsen en niet de top 10
Klant van Vodafone
|Ik ben gister geholpen met mijn kapotte telefoon en heb goed advies gekregen voor een nieuw abbonement. Het personeel neemt voldoende tijd om een klant te helpen.
Jos
|Supersnelle, nette en correcte afhandeling van mijn aanvraag en hulp bij het afsluiten van een nieuw abonnement.
Ruud
|Zeer vakkundig en zeer verzorgde jongedame. Erg prettig om door haar geholpen te worden.
Klant van Vodafone
|Goede en deskundige afhandeling. Te lange wachttijd ( 15 minuten os absoluut te lang). Terzake en met flair.
Leerpunt: als klant laat blijken dat ie nog niet wil beslissen moet je dat respecteren.