Vodafone Den Helder zeer slechte ervaring. Gisteren geweest voor de Fold vandaag terug. Moeite om winkel binnen te komen, door werkzaamheden aan de voordeur. Eenmaal binnen commentaar van mannelijke medewerker, niet de bedoeling dat we zomaar binnenkomen doordat ze bezig waren met werkzaamheden aan de voordeur. Wil je nu dat iemand verlengd en meer dan 700 euro bijbetaald of niet! Blijkbaar niet, ga je zo met je klanten om? Dit soort gedrag wil je toch niet laten zien door je medewerkers. Laat Vodafone Den Helder zijn deuren maar sluiten, personeel niet de moeite waard.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Thea Mulder
|
Nieuwe telefoon aangeschaft, de jongen die mij hielp was super. Was iets wat ik niet voor elkaar kreeg, eerste keer terug: jaaa ligt aan de software, leek me sterk, nóg een keer terug, werd niet eens opgemerkt door de medewerker terwijl winkel zo goed als leeg was, uiteindelijk geholpen met iets aan te zetten, was het nóg niet goed, heb het uiteindelijk zelf voor elkaar gekregen☹
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Vodafone
|
Goed en vriendelijk geholpen. Op het laatste moment nog mogelijk om te switchen van aankoop.
7.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Marianne Kraijesteijn
|
Klantgericht en klantvriendelijk. Netjes en verzorgde winkel. Vriendelijke sfeer. Adviserend.
8.0
0
anita hendriks
|
Personeel dat tijd neemt voor de klanten!!
Daar kunnen een hoop mensen wat van lere
22 Reviews Plaats review
Mariette van Veen
|Vodafone Den Helder zeer slechte ervaring. Gisteren geweest voor de Fold vandaag terug. Moeite om winkel binnen te komen, door werkzaamheden aan de voordeur. Eenmaal binnen commentaar van mannelijke medewerker, niet de bedoeling dat we zomaar binnenkomen doordat ze bezig waren met werkzaamheden aan de voordeur. Wil je nu dat iemand verlengd en meer dan 700 euro bijbetaald of niet! Blijkbaar niet, ga je zo met je klanten om? Dit soort gedrag wil je toch niet laten zien door je medewerkers. Laat Vodafone Den Helder zijn deuren maar sluiten, personeel niet de moeite waard.
Thea Mulder
|Nieuwe telefoon aangeschaft, de jongen die mij hielp was super. Was iets wat ik niet voor elkaar kreeg, eerste keer terug: jaaa ligt aan de software, leek me sterk, nóg een keer terug, werd niet eens opgemerkt door de medewerker terwijl winkel zo goed als leeg was, uiteindelijk geholpen met iets aan te zetten, was het nóg niet goed, heb het uiteindelijk zelf voor elkaar gekregen☹
Klant van Vodafone
|Goed en vriendelijk geholpen. Op het laatste moment nog mogelijk om te switchen van aankoop.
Marianne Kraijesteijn
|Klantgericht en klantvriendelijk. Netjes en verzorgde winkel. Vriendelijke sfeer. Adviserend.
anita hendriks
|Personeel dat tijd neemt voor de klanten!!
Daar kunnen een hoop mensen wat van lere