Maar wat terug brengen is wat anders.
Zo anders dat je hier niet meer wilt komen om wat te kopen.
Bij het terugbrengen van een bloes wat geld retour niet mogelijk omdat er niet genoeg wisselgeld zou zijn .
Maar terug pinnen ging ook niet omdat er een pin storing was.
En verder kan ik je niet helpen kon je aflezen van de verkoopster achter de balie.
Meedenken naar een oplossing komt bij verkoopster niet in haar gedachten op.
Ongelofelijk dat je zo met je klanten omgaat.
Arrogant en niet , wat zeg ik " zeer onklantvriendelijk"
Deze zaak weet niet hoe je met een koopgrage klant om moet gaan.
Helaas VERAMODE RIDDERKERK
dit kost u vele klanten om u zo op te stellen.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Vero Moda
|
Bij de Vero moda te Ridderkerk word ik altijd goed geholpen. Het personeel heeft aandacht voor de klant: van begin tot eind. Top! Een klein verbeterpuntje is dat de vero moda nog in zou kunnen zetten op een spaaractie voor vaste klanten. Bijvoorbeeld bij elke 20 euro spaar je een punten en die punten kun je eenmaal per jaar verzilveren in euro's. Ook de etalage kan nog frisser en uitnodigender.
8.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Vero Moda
|
Leuke kleding, de winkel is altijd netjes. Vaak acties/ aanbiedingen. Vriendelijk personeel
8.7
0
Gesponsord
Klant van Vero Moda
|
Simpele truien of shirts vind ik daar zo nu en dan zeker.
8.0
0
Klant van Vero Moda
|
het personeel is jong en staat er maar een beetje bij
63 Reviews Plaats review
Jacq
|Hier kleding kopen is geen probleem.
Maar wat terug brengen is wat anders.
Zo anders dat je hier niet meer wilt komen om wat te kopen.
Bij het terugbrengen van een bloes wat geld retour niet mogelijk omdat er niet genoeg wisselgeld zou zijn .
Maar terug pinnen ging ook niet omdat er een pin storing was.
En verder kan ik je niet helpen kon je aflezen van de verkoopster achter de balie.
Meedenken naar een oplossing komt bij verkoopster niet in haar gedachten op.
Ongelofelijk dat je zo met je klanten omgaat.
Arrogant en niet , wat zeg ik " zeer onklantvriendelijk"
Deze zaak weet niet hoe je met een koopgrage klant om moet gaan.
Helaas VERAMODE RIDDERKERK
dit kost u vele klanten om u zo op te stellen.
Klant van Vero Moda
|Bij de Vero moda te Ridderkerk word ik altijd goed geholpen. Het personeel heeft aandacht voor de klant: van begin tot eind. Top! Een klein verbeterpuntje is dat de vero moda nog in zou kunnen zetten op een spaaractie voor vaste klanten. Bijvoorbeeld bij elke 20 euro spaar je een punten en die punten kun je eenmaal per jaar verzilveren in euro's. Ook de etalage kan nog frisser en uitnodigender.
Klant van Vero Moda
|Leuke kleding, de winkel is altijd netjes. Vaak acties/ aanbiedingen. Vriendelijk personeel
Klant van Vero Moda
|Simpele truien of shirts vind ik daar zo nu en dan zeker.
Klant van Vero Moda
|het personeel is jong en staat er maar een beetje bij