In oktober heb ik een servies set t.w.v. EUR 200,- besteld bij de V&D, deze was in de winkel niet meer voorradig dus deze zou binnen twee werkdagen worden toegestuurd. Na een week hebben we gebeld, maar kregen we als reactie dat we onze buren moesten vragen of die het pakket hadden ontvangen want het scheen te zijn bezorgd. Nee, dit hebben we gecheckt.
Zo hebben we de twee weken daarna regelmatig contact gehad via telefoon en email met V&D maar telkens werden we verwezen naar onze buren, maar welke was onduidelijk.
Uiteindelijk trokken zij ook de conclusie dat er niks was ontvangen en beloofden ze het geld terug te storten. Ik heb mijn betaalgegevens door gemaild en weer duurde het weken. Uiteindelijk kreeg ik het bericht dat het geld was terug gestort op een cadeaukaart.
1. Ik heb deze kaart niet meer,
2. Ik heb een set ergens anders moeten kopen.
Nu zit ik dus met dubbele kosten en V&D laat ondanks een aantal mails niets meer van zich horen.
Ik vind het niet netjes om niet te reageren als een klant een klacht heeft en ik ben zoals het nu lijkt mijn geld kwijt.. Daarnaast hebben wij meer dan EUR 30,- kosten gemaakt omdat ze voor het klantenservicenummer hoge kosten rekenen.
Heel eerlijk vind ik het belachelijk dat ik zo behandeld wordt terwijl ik de hele tijd begrip heb gehad voor de situatie en geduldig heb gewacht op een oplossing.
Heeft iemand anders ook zoiets meegemaakt?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Margo van den Brakel
|
Personeel van V en D lijkt je te herkennen als VIP-klant en staat altijd direct voor je klaar
2 Reviews Plaats review
Jurgen
|In oktober heb ik een servies set t.w.v. EUR 200,- besteld bij de V&D, deze was in de winkel niet meer voorradig dus deze zou binnen twee werkdagen worden toegestuurd. Na een week hebben we gebeld, maar kregen we als reactie dat we onze buren moesten vragen of die het pakket hadden ontvangen want het scheen te zijn bezorgd. Nee, dit hebben we gecheckt.
Zo hebben we de twee weken daarna regelmatig contact gehad via telefoon en email met V&D maar telkens werden we verwezen naar onze buren, maar welke was onduidelijk.
Uiteindelijk trokken zij ook de conclusie dat er niks was ontvangen en beloofden ze het geld terug te storten. Ik heb mijn betaalgegevens door gemaild en weer duurde het weken. Uiteindelijk kreeg ik het bericht dat het geld was terug gestort op een cadeaukaart.
1. Ik heb deze kaart niet meer,
2. Ik heb een set ergens anders moeten kopen.
Nu zit ik dus met dubbele kosten en V&D laat ondanks een aantal mails niets meer van zich horen.
Ik vind het niet netjes om niet te reageren als een klant een klacht heeft en ik ben zoals het nu lijkt mijn geld kwijt.. Daarnaast hebben wij meer dan EUR 30,- kosten gemaakt omdat ze voor het klantenservicenummer hoge kosten rekenen.
Heel eerlijk vind ik het belachelijk dat ik zo behandeld wordt terwijl ik de hele tijd begrip heb gehad voor de situatie en geduldig heb gewacht op een oplossing.
Heeft iemand anders ook zoiets meegemaakt?
Margo van den Brakel
|Personeel van V en D lijkt je te herkennen als VIP-klant en staat altijd direct voor je klaar