Ik kom uit Amsterdam en besloot om naar Overvecht in Zaandam te gaan shoppen. Een blonde vrouwelijke medewerkster van ongeveer over de 50 heeft mij nogal onbeschoft te woord gestaan nadat ik om de toilet vroeg. Na deze ervaring voelde ik me ongemakkelijk en besloot ik later op de middag om mijn aankopen te halen en af te ronden bij de kassa. Ik vroeg de kassiere om advies over mijn aankopen. Welke artikelen matchte met elkaar.
Tot mijn verbazing gaf de blonde medewerkster de kassiere opdracht om extra op te letten dat al mijn artikelen correct werden afgerekend. Dit is onacceptabel! Dit voelde voor mij als een onterechte beschuldiging en droeg bij aan mijn negatieve ervaring.
Ik vind het belangrijk om deze situatie onder uw aandacht te brengen, zodat u hier mogelijk iets mee kunt doen. Ik waardeer de kwaliteit van uw producten en hoop dat dit een eenmalige ervaring was. Ik overweeg om verdere melding hiervan te doen.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
S.Meij
|
Was er vorige week, toen ik aan kwam dacht ik, bestaat deze winkel nog?
Maar ik zag er nog een auto staan, dus ik dacht, mocht deze winkel niet meer open zijn voor publiek, dan komt er vast wel iemand naar me toe.
Vervolgens zag ik her en de briefjes, met opruiming kerstshow, maar overal was het alsof ik in een loods stond, die verbouwd werd, ik verwachtte echt dat er iemand naar me toe zou komen die zei over twee weken gaan we weer open.
Het was donker en overal even koud.
Ook de prijzen daar schrok ik van.
Ik persoonlijk heb het gevoel dat deze winkel niet lang meer zal blijven bestaan.
Erg jammer, de Overvecht in de Beemster daar was is de dag erop is echt heel anders, daar werd ook verbouwd, maar de huiselijke sfeer, warmte en verlichting was daar zoals het altijd is.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
De Vries
|
Ging een paar jaar geleden met plezier iedere week langs veel meubeltjes gekocht.Leuk personeel netjes vriendelijk.
Ga nu veel minder valt iedere keer op ,wat een nare onvriendelijke medewerksters er werken.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Evert Bakering
|
Vorige week heel doelgericht op pad voor een paar planten.
Erg onoverzichtelijke winkel geworden.
Erg veel lopen, erg veel gezien tijdens mijn voettocht.
Lampen, banken, stoelen, tafels en schilderijen, allemaal zaken waar ik niet voor kwam.
Na de hele route verplicht te hebben gelopen, ja hoor, de kassa.
Informatie ingewonnen, onduidelijk antwoord, maar werd dus weer het gangenstelsel ingestuurd.
Ben maar naar Ranzijn gegaan, denk dat ik dat de volgende keer ook maar doe
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Evert
|
Moest heel gericht een bepaalde soort plant hebben.
Kon die niet vinden omdat het heel onoverzichtelijk is geworden.
Na een rot end te hebben moeten lopen en van alles gezien te hebben (lampen, schilderijen, stoelen, tafels, kaarsen, enz enz) ja hoor de kassa.
Daar naar betreffende plant gevraagd, ja hoor, kennelijk overheen gekeken, ze hadden hem wel.
Maar werd natuurlijk weer het “gangenstelsel” ingestuurd en had weer dat rot end moeten lopen.
Hep mn karretje maar weer weggezet.
Stond bij collega Hornbach gewoon bij de andere planten en nog een stuk goedkoper (30%) ook.
12 Reviews Plaats review
Carry
|Ik kom uit Amsterdam en besloot om naar Overvecht in Zaandam te gaan shoppen. Een blonde vrouwelijke medewerkster van ongeveer over de 50 heeft mij nogal onbeschoft te woord gestaan nadat ik om de toilet vroeg. Na deze ervaring voelde ik me ongemakkelijk en besloot ik later op de middag om mijn aankopen te halen en af te ronden bij de kassa. Ik vroeg de kassiere om advies over mijn aankopen. Welke artikelen matchte met elkaar.
Tot mijn verbazing gaf de blonde medewerkster de kassiere opdracht om extra op te letten dat al mijn artikelen correct werden afgerekend. Dit is onacceptabel! Dit voelde voor mij als een onterechte beschuldiging en droeg bij aan mijn negatieve ervaring.
Ik vind het belangrijk om deze situatie onder uw aandacht te brengen, zodat u hier mogelijk iets mee kunt doen. Ik waardeer de kwaliteit van uw producten en hoop dat dit een eenmalige ervaring was. Ik overweeg om verdere melding hiervan te doen.
S.Meij
|Was er vorige week, toen ik aan kwam dacht ik, bestaat deze winkel nog?
Maar ik zag er nog een auto staan, dus ik dacht, mocht deze winkel niet meer open zijn voor publiek, dan komt er vast wel iemand naar me toe.
Vervolgens zag ik her en de briefjes, met opruiming kerstshow, maar overal was het alsof ik in een loods stond, die verbouwd werd, ik verwachtte echt dat er iemand naar me toe zou komen die zei over twee weken gaan we weer open.
Het was donker en overal even koud.
Ook de prijzen daar schrok ik van.
Ik persoonlijk heb het gevoel dat deze winkel niet lang meer zal blijven bestaan.
Erg jammer, de Overvecht in de Beemster daar was is de dag erop is echt heel anders, daar werd ook verbouwd, maar de huiselijke sfeer, warmte en verlichting was daar zoals het altijd is.
De Vries
|Ging een paar jaar geleden met plezier iedere week langs veel meubeltjes gekocht.Leuk personeel netjes vriendelijk.
Ga nu veel minder valt iedere keer op ,wat een nare onvriendelijke medewerksters er werken.
Evert Bakering
|Vorige week heel doelgericht op pad voor een paar planten.
Erg onoverzichtelijke winkel geworden.
Erg veel lopen, erg veel gezien tijdens mijn voettocht.
Lampen, banken, stoelen, tafels en schilderijen, allemaal zaken waar ik niet voor kwam.
Na de hele route verplicht te hebben gelopen, ja hoor, de kassa.
Informatie ingewonnen, onduidelijk antwoord, maar werd dus weer het gangenstelsel ingestuurd.
Ben maar naar Ranzijn gegaan, denk dat ik dat de volgende keer ook maar doe
Evert
|Moest heel gericht een bepaalde soort plant hebben.
Kon die niet vinden omdat het heel onoverzichtelijk is geworden.
Na een rot end te hebben moeten lopen en van alles gezien te hebben (lampen, schilderijen, stoelen, tafels, kaarsen, enz enz) ja hoor de kassa.
Daar naar betreffende plant gevraagd, ja hoor, kennelijk overheen gekeken, ze hadden hem wel.
Maar werd natuurlijk weer het “gangenstelsel” ingestuurd en had weer dat rot end moeten lopen.
Hep mn karretje maar weer weggezet.
Stond bij collega Hornbach gewoon bij de andere planten en nog een stuk goedkoper (30%) ook.
Voor mij geen Overvecht meer !,
Evert Bakering