In Mei 2020 hebben we een boxspring voor €2200 bij Totaalbed besteld. Dit was de grootse fout in onze uitgave. Wij hebben alleen maar rugklachten en stress voor terug gekregen.
Meer dan 9 maanden zijn wij bezig om tot een oplossing te komen voor het inzakkende bed dat geleverd is. Wij zijn altijd opengestaan voor een passende oplossing maar deze is nooit aangeboden. Wij worden heel brutaal en disrespectvol aangesproken. Zij verplichten ons om producten bij Totaalbed af te nemen tegen meerprijs die totaal niet volgens onze wens zijn.
Niemand wilt geld uitgeven, slecht behandeld worden en slechte nachtrust ervaren. Wij hebben heel veel last en spijt van onze aankoop en hiermee willen we anderen waarschuwen zodat zij deze nare ervaring niet meemaken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
S Wabrooij-Cincovic
|
op 31maart 2017 een kussen gekocht van het merk Silvana , wel even voor een kussen € 99,= op tafel tellen. Maar je mag 3 dagen proef slapen , dus wat kan er fout gaan. De verkoopster Ilse gaat met je kijken welk kussen voor jou geschikt is en de verkoopster weet dat je twee heupprotheses heb en dan neem je het kussen mee om proef te slapen. Goed geslapen en gekocht , één voor mij en één voor mijn man . Nu een jaar later heeft dat kussen van mij een andere vorm gekregen , dus terug naar de winkel . Daar gaat men er alles aan doen om je een nieuw kussen te verkopen met korting ( € 80,= ) , maar er is niets mis met het kussen volgens de verkoper . Wel vind hij dat Ilse een verkeerd kussen heeft verkocht , ik had een lagere kussen moeten hebben , maar ja koop maar een nieuwe. Even de straat over steken naar beter bed , want die hebben dezelfde kussens en het eerste wat de verkoopster zegt is dat ze mij een verkeerd kussen hebben verkocht . Als ik naar Uw schouders kijk had U een lagere kussen moeten hebben . Dus die zien dat in één oogopslag , klasse van beter bed. Ze komen ook met een oplossing voor het verkeerde kussen. en dat noem ik zondermeer klasse , een oplossing brengen terwijl ze niet eens dat kussen aan mij hebben verkocht . Slecht van totaal bed die geen oplossing brengt maar meteen je een ander kussen willen verkopen. dus totaal bed krijgt een 1 en de overbuurman die niets met dit te maken heeft maar wel een oplossing brengt , Beter bed , een 9
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
eva langenkamp r
|
ik kijk eerst rond en als het dan zo ver is wordt het goed afgehandeld
3 Reviews Plaats review
N Popal
|In Mei 2020 hebben we een boxspring voor €2200 bij Totaalbed besteld. Dit was de grootse fout in onze uitgave. Wij hebben alleen maar rugklachten en stress voor terug gekregen.
Meer dan 9 maanden zijn wij bezig om tot een oplossing te komen voor het inzakkende bed dat geleverd is. Wij zijn altijd opengestaan voor een passende oplossing maar deze is nooit aangeboden. Wij worden heel brutaal en disrespectvol aangesproken. Zij verplichten ons om producten bij Totaalbed af te nemen tegen meerprijs die totaal niet volgens onze wens zijn.
Niemand wilt geld uitgeven, slecht behandeld worden en slechte nachtrust ervaren. Wij hebben heel veel last en spijt van onze aankoop en hiermee willen we anderen waarschuwen zodat zij deze nare ervaring niet meemaken.
S Wabrooij-Cincovic
|op 31maart 2017 een kussen gekocht van het merk Silvana , wel even voor een kussen € 99,= op tafel tellen. Maar je mag 3 dagen proef slapen , dus wat kan er fout gaan. De verkoopster Ilse gaat met je kijken welk kussen voor jou geschikt is en de verkoopster weet dat je twee heupprotheses heb en dan neem je het kussen mee om proef te slapen. Goed geslapen en gekocht , één voor mij en één voor mijn man . Nu een jaar later heeft dat kussen van mij een andere vorm gekregen , dus terug naar de winkel . Daar gaat men er alles aan doen om je een nieuw kussen te verkopen met korting ( € 80,= ) , maar er is niets mis met het kussen volgens de verkoper . Wel vind hij dat Ilse een verkeerd kussen heeft verkocht , ik had een lagere kussen moeten hebben , maar ja koop maar een nieuwe. Even de straat over steken naar beter bed , want die hebben dezelfde kussens en het eerste wat de verkoopster zegt is dat ze mij een verkeerd kussen hebben verkocht . Als ik naar Uw schouders kijk had U een lagere kussen moeten hebben . Dus die zien dat in één oogopslag , klasse van beter bed. Ze komen ook met een oplossing voor het verkeerde kussen. en dat noem ik zondermeer klasse , een oplossing brengen terwijl ze niet eens dat kussen aan mij hebben verkocht . Slecht van totaal bed die geen oplossing brengt maar meteen je een ander kussen willen verkopen. dus totaal bed krijgt een 1 en de overbuurman die niets met dit te maken heeft maar wel een oplossing brengt , Beter bed , een 9
eva langenkamp r
|ik kijk eerst rond en als het dan zo ver is wordt het goed afgehandeld