Wat een fijne ruime winkel met brede gangen. Zeer netjes! Goed kwaliteit! Ik vind er altijd wat. Vriendelijke medewerkers.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
C Thijssen
|
Waren zondag in Maastricht. Winkels gaan om 12.00 uur open. Maar niet bij de Sting, die laten de klanten 10 minuten wachten. Openen pas om 12.10 uur. Hele rommelige winkel en vuile paskamers waar je de eigenkleding niet op de grond moet laten vallen. Jammer hebben leuke kleding.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van The Sting
|
Verschillende stijlen dus voor iedereen wat.
6.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van The Sting
|
persoon van The Sting zijn heel erg klantvriendelijk en helpen je met alles, The Sting heeft hele leuke kleding dat echt bij mij past. de sfeer is warm.
16 Reviews Plaats review
Jos
|Wat een fijne ruime winkel met brede gangen. Zeer netjes! Goed kwaliteit! Ik vind er altijd wat. Vriendelijke medewerkers.
C Thijssen
|Waren zondag in Maastricht. Winkels gaan om 12.00 uur open. Maar niet bij de Sting, die laten de klanten 10 minuten wachten. Openen pas om 12.10 uur. Hele rommelige winkel en vuile paskamers waar je de eigenkleding niet op de grond moet laten vallen. Jammer hebben leuke kleding.
Klant van The Sting
|Verschillende stijlen dus voor iedereen wat.
Klant van The Sting
|persoon van The Sting zijn heel erg klantvriendelijk en helpen je met alles, The Sting heeft hele leuke kleding dat echt bij mij past. de sfeer is warm.
Klant van The Sting
|gezellig en sfeervol!