dagschotel was zeetong...die was letterlijk aangebrand...pikzwart. Beklag gedaan bij de dienster bij het afruimen. Geen woord meer gekregen en een mond tot op de grond.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
M. Kemel
|
Kwaliteit beneden alle peil. Ik heb gisteren in dit restaurant gegeten. Ik bestelde er grietfilet met peterselie-aardapellen (+/- 20 euro). De kwaliteit was beneden alle peil. De aardappelen waren blijkbaar al een paar keer opnieuw opgewarmd waardoor de rand van de aardappelen hard was. Er was verder geen peterselie te bespeuren. De garnalen in de kreeftensaus zagen donkerbruin van kleur en de saus werd geschift opgediend.
Ik kan begrijpen dat er al eens iets verkeerd kan lopen in een horeca-zaak van dergelijke omvang. Maar als ik de serveerster hierover aansprak op een vriendelijke manier werd mij kwalijk genomen dat ik het gerecht niet aan haar had laten zien. Het werd namelijk afgeruimd door een jobstudent die ik eveneens over mijn mistevredenheid had ingelicht. Ik betreur hoe dergelijke horeca-zaak met klantentevredenheid omgaat.
2 Reviews Plaats review
Willem D
|dagschotel was zeetong...die was letterlijk aangebrand...pikzwart. Beklag gedaan bij de dienster bij het afruimen. Geen woord meer gekregen en een mond tot op de grond.
M. Kemel
|Kwaliteit beneden alle peil. Ik heb gisteren in dit restaurant gegeten. Ik bestelde er grietfilet met peterselie-aardapellen (+/- 20 euro). De kwaliteit was beneden alle peil. De aardappelen waren blijkbaar al een paar keer opnieuw opgewarmd waardoor de rand van de aardappelen hard was. Er was verder geen peterselie te bespeuren. De garnalen in de kreeftensaus zagen donkerbruin van kleur en de saus werd geschift opgediend.
Ik kan begrijpen dat er al eens iets verkeerd kan lopen in een horeca-zaak van dergelijke omvang. Maar als ik de serveerster hierover aansprak op een vriendelijke manier werd mij kwalijk genomen dat ik het gerecht niet aan haar had laten zien. Het werd namelijk afgeruimd door een jobstudent die ik eveneens over mijn mistevredenheid had ingelicht. Ik betreur hoe dergelijke horeca-zaak met klantentevredenheid omgaat.