netjes en correct geholpen in filiaal Roermond. zeer vakkundig en vriendelijk personeel! ook het eindresultaat is fantastisch
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
peter van den heuvel
|
super goed geholpen bij Tapijtcentrum Roermond. hele nette zaak met vriendelijke verkopers. ik ben geholpen door de filiaalmanager Justin. veel kennis en expertise in zijn vakgebied en hij weet duidelijk waar hij het over heeft. hij denkt goed mee naar de situatie en ook naar budget. een echte aanrader!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R.Ackema
|
UITSTEKENDE REAKTIE OP EEN KLACHT OVER HET LEGGEN>
Nadat het kamerbrede tapijt in eerste instantie was gelegd bleek dat de aansluiting tussen 2 delen heel erg zichtbaar was en in het tapijt enkele bobbels zaten. Degenen die het legden stelden dat dat na enige tijd bij zou trekken.
Na 1 maand bleek dat echter nog steeds niet het geval, reden om een klacht in te dienen.
Zeer vlot kwam een senior tapijtlegger de klacht beoordelen. Deze achtte de klacht terecht.
Een afspraak voor het opnieuw leggen van ca. de halve kamer door een senior tapijtlegger.
Een aanzienlijk deel van het tapijt werd kosteloos opnieuw geleverd en ditmaal keurig gelegd.
3 Reviews Plaats review
pjotr
|netjes en correct geholpen in filiaal Roermond. zeer vakkundig en vriendelijk personeel! ook het eindresultaat is fantastisch
peter van den heuvel
|super goed geholpen bij Tapijtcentrum Roermond. hele nette zaak met vriendelijke verkopers. ik ben geholpen door de filiaalmanager Justin. veel kennis en expertise in zijn vakgebied en hij weet duidelijk waar hij het over heeft. hij denkt goed mee naar de situatie en ook naar budget. een echte aanrader!
R.Ackema
|UITSTEKENDE REAKTIE OP EEN KLACHT OVER HET LEGGEN>
Nadat het kamerbrede tapijt in eerste instantie was gelegd bleek dat de aansluiting tussen 2 delen heel erg zichtbaar was en in het tapijt enkele bobbels zaten. Degenen die het legden stelden dat dat na enige tijd bij zou trekken.
Na 1 maand bleek dat echter nog steeds niet het geval, reden om een klacht in te dienen.
Zeer vlot kwam een senior tapijtlegger de klacht beoordelen. Deze achtte de klacht terecht.
Een afspraak voor het opnieuw leggen van ca. de halve kamer door een senior tapijtlegger.
Een aanzienlijk deel van het tapijt werd kosteloos opnieuw geleverd en ditmaal keurig gelegd.
Een schoolvoorbeeld hoe met klachten om te gaan.