Ik bezocht afgelopen zaterdag de T-mobile winkel voor een sim-only abonnement. Ik wilde overstappen van Vodafone naar T-mobile en kwam voornamelijk voor informatie over nummerbehoud. Welke telefoon ik wilde, had ik thuis reeds uitgezocht en deze wilde ik een aantal dagen later (ergens anders dan bij T-mobile) bestellen.
Dit ging echter niet zo makkelijk als gedacht.. De eerste 3 minuten ging het inderdaad over nummerbehoud, maar vervolgens heb ik 20 minuten lang discussies gevoerd met het personeel over waarom deze telefoon in hun ogen veel slechter was dan de LG G3 (die blijkbaar als tijdelijke aanbieding o zo veel voordeliger voor mij als klant zou zijn). Ik ben zelf als persoon soms te lief en daarom denken straatverkooptypes vaak dat ik makkelijk over te halen ben voor aanbiedingen en dergelijke. Dit is echter niet het geval. Ik heb soms wel moeite met hard zijn naar mensen toe, maar ik heb afgelopen zaterdag 3 keer vriendelijk duidelijk verteld dat ik echt deze telefoon wilde en het thuis al had uitgezocht.
Mijn advies dus voor klanten:
Heb je advies nodig over aanbiedingen en telefoons, ga dan vooral WEL naar deze winkel. Het personeel helpt je met liefde.
Maar ben je een type die:
- Moeite heeft om direct te zijn naar mensen;
- Verlegen/bescheiden overkomt;
- Makkelijk in aanbiedingen trapt die je helemaal niet wil.
Ga dan NIET naar deze T-mobile shop.
Een uur later ben ik op een normale manier geholpen in Rotterdam.
Tevens hoorde ik van mijn broertje (die dezelfde telefoon als ik heeft aangeschaft) dat hij voor een abonnement naar een andere winkel van een andere provider ging en dat de verkopers in deze winkel juist erg enthousiast reageerden op de telefoon die hij had aangeschaft...
5.3
0
Klant van T-Mobile Shop
|
heel erg tevreden heb nu een samsung galaxy s4 voor een goede prijs en kom hier zeker terug
7.7
0
Klant van T-Mobile Shop
|
goed maar kan veel beter!
6.7
0
Gesponsord
Klant van T-Mobile Shop
|
Top winkel met top mensen, ben iedere keer super geholpen. goede prijzen ook
4 Reviews Plaats review
kate.i
|T-mobile is top, het personeel minder..
Ik bezocht afgelopen zaterdag de T-mobile winkel voor een sim-only abonnement. Ik wilde overstappen van Vodafone naar T-mobile en kwam voornamelijk voor informatie over nummerbehoud. Welke telefoon ik wilde, had ik thuis reeds uitgezocht en deze wilde ik een aantal dagen later (ergens anders dan bij T-mobile) bestellen.
Dit ging echter niet zo makkelijk als gedacht.. De eerste 3 minuten ging het inderdaad over nummerbehoud, maar vervolgens heb ik 20 minuten lang discussies gevoerd met het personeel over waarom deze telefoon in hun ogen veel slechter was dan de LG G3 (die blijkbaar als tijdelijke aanbieding o zo veel voordeliger voor mij als klant zou zijn). Ik ben zelf als persoon soms te lief en daarom denken straatverkooptypes vaak dat ik makkelijk over te halen ben voor aanbiedingen en dergelijke. Dit is echter niet het geval. Ik heb soms wel moeite met hard zijn naar mensen toe, maar ik heb afgelopen zaterdag 3 keer vriendelijk duidelijk verteld dat ik echt deze telefoon wilde en het thuis al had uitgezocht.
Mijn advies dus voor klanten:
Heb je advies nodig over aanbiedingen en telefoons, ga dan vooral WEL naar deze winkel. Het personeel helpt je met liefde.
Maar ben je een type die:
- Moeite heeft om direct te zijn naar mensen;
- Verlegen/bescheiden overkomt;
- Makkelijk in aanbiedingen trapt die je helemaal niet wil.
Ga dan NIET naar deze T-mobile shop.
Een uur later ben ik op een normale manier geholpen in Rotterdam.
Tevens hoorde ik van mijn broertje (die dezelfde telefoon als ik heeft aangeschaft) dat hij voor een abonnement naar een andere winkel van een andere provider ging en dat de verkopers in deze winkel juist erg enthousiast reageerden op de telefoon die hij had aangeschaft...
Klant van T-Mobile Shop
|heel erg tevreden heb nu een samsung galaxy s4 voor een goede prijs en kom hier zeker terug
Klant van T-Mobile Shop
|goed maar kan veel beter!
Klant van T-Mobile Shop
|Top winkel met top mensen, ben iedere keer super geholpen. goede prijzen ook