Ik heb een ketting bestelt vervolgens wou ik het retouren hebben ze de verkeerde label erbij gedaan en willen ze dat ik het terug stuur met de bon van de kosten en nu krijg ik een mail dat ik het via e-mail moest doen en mijn geld niet meer terug krijg en ik werd ook slecht geholpen want ik had zelf nooit een pakket verstuurd
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ralf
|
Customer service is beroerd! Ik had op zondag een bestelling geplaatst en er voor gekozen om 15 euro extra te betalen voor express shipping (1 business day delivery). Dan mag je toch verwachten dat ik de bestelling op dinsdag mag verwachten.
Niet dus!
Volgens de customer service worden bestellingen die in het weekend geplaatst zijn pas 2 werkdagen later verwerkt.
Waarom bieden ze dan een 1 werkdag levertijd aan!?
Volgens hun redenatie had ik het dus een dag later moeten bestellen, dan had ik het wel op dinsdag ontvangen
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
landa de jong
|
Als groot swarovskifan werdt ik ook met mijn verjaardag goed verwend voor zon 500euro besteed bij de swarovski winkel begon het al met de luie mevrouw die liever aan de vitrine leunde dan klantvriendelijke service te verlenen ofwel enige info en volgens haar ook zeer weinig keus .werd het een armband met hartje de bijpassende ring en jammer genoeg de zilverkleurig oorbellen om mijn setje compleet te maken met de rose gouden ketting en hanger...ring en zilverkleur oorbellen.volgens de mevrouw was het echt goud.en verkocht ze het ook als goud..toen ik het goud liet testen bij een juwelier was mijn teleurstelling zeer groot wat bleek het was gewoon metaal wat heel licht ondergedompelt is in een goudbad..zelfs double bevat meer goud.u begrijpt al gelijk genezen van swarovski dus voel me zwaar genept.
1.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
kitty
|
Altijd heel verslavend om daar binnen te lopen, want ik vind het geweldig.
8.1
0
Debby
|
swarovski sieraden zijn niet de goedkoopste. Echter is het al meerdere malen voorgekomen dat er steentjes verloren gaan. In het eerste jaar wordt er niet moeilijk gedaan om dit te wisselen. Echter na een jaar wel, ik heb het meegemaakt dat er een steentje uit een nieuwe oorbel ging. de garantie was inderdaad voorbij, maar de oorbel had ik niet zolang als de oorbel op de bon. hier werd helaas wel een probleem van gemaakt.
16 Reviews Plaats review
Amir Soultani
|Ik heb een ketting bestelt vervolgens wou ik het retouren hebben ze de verkeerde label erbij gedaan en willen ze dat ik het terug stuur met de bon van de kosten en nu krijg ik een mail dat ik het via e-mail moest doen en mijn geld niet meer terug krijg en ik werd ook slecht geholpen want ik had zelf nooit een pakket verstuurd
Ralf
|Customer service is beroerd! Ik had op zondag een bestelling geplaatst en er voor gekozen om 15 euro extra te betalen voor express shipping (1 business day delivery). Dan mag je toch verwachten dat ik de bestelling op dinsdag mag verwachten.
Niet dus!
Volgens de customer service worden bestellingen die in het weekend geplaatst zijn pas 2 werkdagen later verwerkt.
Waarom bieden ze dan een 1 werkdag levertijd aan!?
Volgens hun redenatie had ik het dus een dag later moeten bestellen, dan had ik het wel op dinsdag ontvangen
landa de jong
|Als groot swarovskifan werdt ik ook met mijn verjaardag goed verwend voor zon 500euro besteed bij de swarovski winkel begon het al met de luie mevrouw die liever aan de vitrine leunde dan klantvriendelijke service te verlenen ofwel enige info en volgens haar ook zeer weinig keus .werd het een armband met hartje de bijpassende ring en jammer genoeg de zilverkleurig oorbellen om mijn setje compleet te maken met de rose gouden ketting en hanger...ring en zilverkleur oorbellen.volgens de mevrouw was het echt goud.en verkocht ze het ook als goud..toen ik het goud liet testen bij een juwelier was mijn teleurstelling zeer groot wat bleek het was gewoon metaal wat heel licht ondergedompelt is in een goudbad..zelfs double bevat meer goud.u begrijpt al gelijk genezen van swarovski dus voel me zwaar genept.
kitty
|Altijd heel verslavend om daar binnen te lopen, want ik vind het geweldig.
Debby
|swarovski sieraden zijn niet de goedkoopste. Echter is het al meerdere malen voorgekomen dat er steentjes verloren gaan. In het eerste jaar wordt er niet moeilijk gedaan om dit te wisselen. Echter na een jaar wel, ik heb het meegemaakt dat er een steentje uit een nieuwe oorbel ging. de garantie was inderdaad voorbij, maar de oorbel had ik niet zolang als de oorbel op de bon. hier werd helaas wel een probleem van gemaakt.