Shopmanager Nadia El Fazazi zeer klantonvriendelijk.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sarah
|
medewerker reageerde heel bot. Ze was totaal niet aardig en wou ons ook niet helpen met sieraden die we wilden aanschaffen/
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Swarovski
|
Netjes, beleefd en aardig personeel.
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Anita
|
Voor Kerst heb ik een Swarovski armband cadeau gekregen van mijn man en kinderen. Deze was echter te groot en ik wilde hem graag ruilen voor een model dat beter paste. Bij aankoop werd mijn dochter verteld dat producten binnen twee weken geruild diende te worden. Volgens die regel was Tweede Kerstdag de laatste dag waarop de armband geruild kon worden. De desbetreffende verkoopster zei dat zij dan open zouden zijn. Wij hebben Tweede Kerstdag een paar keer gebeld, maar echter geen gehoor. Wij zijn daarom de dag erna, op 27 december, naar de winkel gegaan. De verkoopster vertelde dat we een dag te laat waren, maar bij hoge uitzondering kon de armband alsnog geruild worden. De nieuwe armband die ik koos kostte minder dan degene die ik eerst had, maar het resterende tegoed moest op een tegoedkaart worden gezet. Dit vonden wij bijzonder aangezien het gekochte product van de nieuwe lijn was, maar lieten het in eerste instantie langs ons heen gaan.
De manier waarop we tijdens de verkoop te woord werden gestaan ervoeren wij als zeer kleinerend. Vragen werden kortaf en bot beantwoord en wij stonden niet met een prettig gevoel in de winkel. Het plezier van mijn nieuwe sieraad werd hierdoor zeer teniet gedaan. Daarom had ik geen zin meer om hier nog meer geld uit te geven en wilde ik het geld wat op de tegoedkaart stond als cash ontvangen. Na een flinke discussie, waarbij een aantal zeer respectloze opmerkingen zijn gemaakt door naar wat ons vermoeden de manager was, kregen wij het tegoed contant terug. Al met al ben ik blij met mijn nieuwe sieraad, maar door deze gebeurtenis zal ik niet meer terugkomen naar Swarovski Amstelveen.
3.7
0
Klant van Swarovski
|
In het algemeen is winkelen bij Swarovski een aangename aangelegenheid, waarbij ik overigens aanbiedingen niet tegenkom
8 Reviews Plaats review
Klant Swarovski
|Shopmanager Nadia El Fazazi zeer klantonvriendelijk.
Sarah
|medewerker reageerde heel bot. Ze was totaal niet aardig en wou ons ook niet helpen met sieraden die we wilden aanschaffen/
Klant van Swarovski
|Netjes, beleefd en aardig personeel.
Anita
|Voor Kerst heb ik een Swarovski armband cadeau gekregen van mijn man en kinderen. Deze was echter te groot en ik wilde hem graag ruilen voor een model dat beter paste. Bij aankoop werd mijn dochter verteld dat producten binnen twee weken geruild diende te worden. Volgens die regel was Tweede Kerstdag de laatste dag waarop de armband geruild kon worden. De desbetreffende verkoopster zei dat zij dan open zouden zijn. Wij hebben Tweede Kerstdag een paar keer gebeld, maar echter geen gehoor. Wij zijn daarom de dag erna, op 27 december, naar de winkel gegaan. De verkoopster vertelde dat we een dag te laat waren, maar bij hoge uitzondering kon de armband alsnog geruild worden. De nieuwe armband die ik koos kostte minder dan degene die ik eerst had, maar het resterende tegoed moest op een tegoedkaart worden gezet. Dit vonden wij bijzonder aangezien het gekochte product van de nieuwe lijn was, maar lieten het in eerste instantie langs ons heen gaan.
De manier waarop we tijdens de verkoop te woord werden gestaan ervoeren wij als zeer kleinerend. Vragen werden kortaf en bot beantwoord en wij stonden niet met een prettig gevoel in de winkel. Het plezier van mijn nieuwe sieraad werd hierdoor zeer teniet gedaan. Daarom had ik geen zin meer om hier nog meer geld uit te geven en wilde ik het geld wat op de tegoedkaart stond als cash ontvangen. Na een flinke discussie, waarbij een aantal zeer respectloze opmerkingen zijn gemaakt door naar wat ons vermoeden de manager was, kregen wij het tegoed contant terug. Al met al ben ik blij met mijn nieuwe sieraad, maar door deze gebeurtenis zal ik niet meer terugkomen naar Swarovski Amstelveen.
Klant van Swarovski
|In het algemeen is winkelen bij Swarovski een aangename aangelegenheid, waarbij ik overigens aanbiedingen niet tegenkom