Verlanglijst zoon: een stropdas. Leuk, gaan we regelen met oma van 89. In Laren, lastige trap met een rollator maar het lukte. Na 1 minuut bij de wand met stropdassen te hebben gekeken waren we er al uit. Een mooie gele - wilde hij graag. Toen kwam de verkoper....waarom we een stropdas gingen kopen!? En voor wie dan wel!? Uitleg gegeven - kado van Oma aan jarige kleinzoon. Wisten wij wel dat statistisch gezien de meeste stropdassen in November worden gekocht en na de kerst weer terug worden gebracht !? Omdat de keuze niet is bevallen door de ontvanger!? Dat we beter een kadobon kunnen kopen!? Zomaar een stropdas kopen als kado is niet verstandig. Neem anders een zwarte - die heeft iedereen nodig!?
Na beleeft te hebben gevraagd of wij de mooie gele mogen kopen was de kassa het volgende opstakel. Er moesten accountgegevens worden ingevuld om het te kunnen ruilen!? Nee dus. Zo werkt het niet Suit Supply! Met prijs eraan werd het los in een tasje gedaan - kadopapier - geen optie.
Zoon was dolblij met zijn nieuwe stropdas en gaat hem maandag a.s. gelijk dragen!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Monique de Vries
|
Suitsupply Laren: onbeschofte klantbediening
Laren: bij binnenkomst werd er niet gegroet, moest zelf op iemand afstappen maar het was duidelijk dat deze verkoper liever door ging met shirts opvouwen. Deze, met buitenlands (Amerikaans?) accent, verkoper was onwelwillend en liever lui dan moe. Probeerde pak aan te smeren wat totaal niet goed zat. Uiteindelijk wel wat gevonden maar niet dankzij hem. Warrige communicatie; dan was het niet op voorraad dan weer wel, en dat met meerdere items. Overduidelijk steeds de duurdere pakken proberen te verkopen en de 'goedkopere' snel in het rek terug hangen. Een nare ervaring, wat nog eens onderstreept werd bij het verlaten van de winkel; bij binnenkomst kon er geen woord van af maar bij vertrek ook niet. Echt bizar en vreselijk onbeschoft!
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bert Wiesenekker
|
had een cadeau bon gekocht en deze werd keurig verpakt met een strik erom klasse
8.1
0
Gesponsord
FelixMekenkamp
|
In deze winkel is de klant echt koning. Je wordt precies geholpen op de manier zoals jij wilt. Je krijgt de tijd om keuzes te maken en je wordt niet meteen met het duurste product opgescheept. Het personeel weet waar ze het over hebben en kunnen met de producten omgaan (op maat maken etc.) Echt een plezier om daar een pak te mogen kopen!
9.0
0
NLExclusiveNL
|
Leuk concept, werd er goed geholpen was op zoek naar informatie over een mooi pak. heb wat leuke dingen gepast.
Personeel vriendelijk werd gelijk drinken aangeboden bij binnenkomst.
Pakken etc die ze leveren zijn van goede kwaliteit heb nog nooit problemen gehad met de spullen van Suit Supply.
Pakken zijn erg mooi en goed naar mijn mening.
Ruime voldoende.
5 Reviews Plaats review
Frank Soors d’ Ancona
|Verlanglijst zoon: een stropdas. Leuk, gaan we regelen met oma van 89. In Laren, lastige trap met een rollator maar het lukte. Na 1 minuut bij de wand met stropdassen te hebben gekeken waren we er al uit. Een mooie gele - wilde hij graag. Toen kwam de verkoper....waarom we een stropdas gingen kopen!? En voor wie dan wel!? Uitleg gegeven - kado van Oma aan jarige kleinzoon. Wisten wij wel dat statistisch gezien de meeste stropdassen in November worden gekocht en na de kerst weer terug worden gebracht !? Omdat de keuze niet is bevallen door de ontvanger!? Dat we beter een kadobon kunnen kopen!? Zomaar een stropdas kopen als kado is niet verstandig. Neem anders een zwarte - die heeft iedereen nodig!?
Na beleeft te hebben gevraagd of wij de mooie gele mogen kopen was de kassa het volgende opstakel. Er moesten accountgegevens worden ingevuld om het te kunnen ruilen!? Nee dus. Zo werkt het niet Suit Supply! Met prijs eraan werd het los in een tasje gedaan - kadopapier - geen optie.
Zoon was dolblij met zijn nieuwe stropdas en gaat hem maandag a.s. gelijk dragen!
Monique de Vries
|Suitsupply Laren: onbeschofte klantbediening
Laren: bij binnenkomst werd er niet gegroet, moest zelf op iemand afstappen maar het was duidelijk dat deze verkoper liever door ging met shirts opvouwen. Deze, met buitenlands (Amerikaans?) accent, verkoper was onwelwillend en liever lui dan moe. Probeerde pak aan te smeren wat totaal niet goed zat. Uiteindelijk wel wat gevonden maar niet dankzij hem. Warrige communicatie; dan was het niet op voorraad dan weer wel, en dat met meerdere items. Overduidelijk steeds de duurdere pakken proberen te verkopen en de 'goedkopere' snel in het rek terug hangen. Een nare ervaring, wat nog eens onderstreept werd bij het verlaten van de winkel; bij binnenkomst kon er geen woord van af maar bij vertrek ook niet. Echt bizar en vreselijk onbeschoft!
Bert Wiesenekker
|had een cadeau bon gekocht en deze werd keurig verpakt met een strik erom klasse
FelixMekenkamp
|In deze winkel is de klant echt koning. Je wordt precies geholpen op de manier zoals jij wilt. Je krijgt de tijd om keuzes te maken en je wordt niet meteen met het duurste product opgescheept. Het personeel weet waar ze het over hebben en kunnen met de producten omgaan (op maat maken etc.) Echt een plezier om daar een pak te mogen kopen!
NLExclusiveNL
|Leuk concept, werd er goed geholpen was op zoek naar informatie over een mooi pak. heb wat leuke dingen gepast.
Personeel vriendelijk werd gelijk drinken aangeboden bij binnenkomst.
Pakken etc die ze leveren zijn van goede kwaliteit heb nog nooit problemen gehad met de spullen van Suit Supply.
Pakken zijn erg mooi en goed naar mijn mening.
Ruime voldoende.