Een jaar of 5 geleden een paar pakken bij Suitsupply gekocht. Het overhemd heb ik op maat laten maken echter, de mouwen waren tekort (kwamen niet onder het colbert uit). Reactie personeel: dat hoort zo!
Het ene kostuum vertoonde al naar een jaar slijtageplekken (???) en de naden bij de heupen lieten los. Het 2e kostuum ging al na een half jaar rafelen bij het knoopsgat van de broek. Reactie personeel: “dat zal aan uw gebruik liggen”.
Na een aantal jaar toch weer een paar kostuums en overhemden bij Suitsupply gekocht. Een overhemd kreukte als een gek (was geen informatie over gegeven). Het andere scheurde na 2 maanden bij de elleboog af. Nu wel service: ik kreeg mijn geld terug. Ondanks deze positieve ervaring is de context schrikbarend. Bij andere winkels heb ik nooit problemen over de kwaliteit, bij Suitsupply zo goed als bij ieder product. Ik heb daar voor ongeveer € 2.000,- gekocht, dit kan geen toeval zijn.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jasper
|
2 pakken gekocht plus een aantal extra's. Totaal ruim 800 euro. Eerste pak scheur ik na 1,5 maand uit en wordt er door suitsupply toegegeven dat deze misschien ietsje te strak op maat is gemaakt. Krijg gelukkig een nieuw pak (wel een maat groter). Nu na 1,5 week dragen beginnen dezelfde schuurplekken te ontstaan bij mijn benen waardoor ik nu al weet dat dit (nieuwe) pak geen lang leven beschoren is. Daarnaast voor het eerst mijn andere pak gedragen waar ik direct na het uitpakken achter kom dat deze beschadigd is. Ik weer terug naar suit supply Zwolle met de twee bevindingen. De schuurplekken kunnen ze niks aan doen en ze gaven toe dat ik waarschijnlijk binnenkort dit pak ook kan weggooien. En de beschadiging komt echt niet door suit suplly Zwolle. Wel toevallig dat dit precies langs de naad is. Niet echt een schade die ontstaat doordat ik ergens achter ben blijven haken. Kan ook nogal moeilijk als ik vanuit mijn huis naar de auto loop, ga zitten, uitstap en op mijn kantoor ga zitten. Maar goed, resume. Ik zit met twee pakken opgescheept die ik binnenkort weg kan gooien. De scheurt binnenkort wel weer kapot en de tweede kan ik niet dragen vanwege de beschadiging. '' Dat klopt meneer aldus suit supply Zwolle, maar we kunnen hier niks aan doen ''.
Laatste keer dat ik hier een aankoop heb gedaan!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Suitsupply
|
Voor een goed, betaalbaar pak ga je langs suitsupply
9.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
J.Vonk
|
1 van de medewerksters is voor mijn man naar het ziekenhuis gekomen. Dit om een aantal pakken te passen en af te meten omdat hij als vader van de bruid nog steeds in het ziekenhuis lag. Binnen twee werkdagen was alles op maat gemaakt en op te halen. Super!!
4 Reviews Plaats review
Martin
|Een jaar of 5 geleden een paar pakken bij Suitsupply gekocht. Het overhemd heb ik op maat laten maken echter, de mouwen waren tekort (kwamen niet onder het colbert uit). Reactie personeel: dat hoort zo!
Het ene kostuum vertoonde al naar een jaar slijtageplekken (???) en de naden bij de heupen lieten los. Het 2e kostuum ging al na een half jaar rafelen bij het knoopsgat van de broek. Reactie personeel: “dat zal aan uw gebruik liggen”.
Na een aantal jaar toch weer een paar kostuums en overhemden bij Suitsupply gekocht. Een overhemd kreukte als een gek (was geen informatie over gegeven). Het andere scheurde na 2 maanden bij de elleboog af. Nu wel service: ik kreeg mijn geld terug. Ondanks deze positieve ervaring is de context schrikbarend. Bij andere winkels heb ik nooit problemen over de kwaliteit, bij Suitsupply zo goed als bij ieder product. Ik heb daar voor ongeveer € 2.000,- gekocht, dit kan geen toeval zijn.
Jasper
|2 pakken gekocht plus een aantal extra's. Totaal ruim 800 euro. Eerste pak scheur ik na 1,5 maand uit en wordt er door suitsupply toegegeven dat deze misschien ietsje te strak op maat is gemaakt. Krijg gelukkig een nieuw pak (wel een maat groter). Nu na 1,5 week dragen beginnen dezelfde schuurplekken te ontstaan bij mijn benen waardoor ik nu al weet dat dit (nieuwe) pak geen lang leven beschoren is. Daarnaast voor het eerst mijn andere pak gedragen waar ik direct na het uitpakken achter kom dat deze beschadigd is. Ik weer terug naar suit supply Zwolle met de twee bevindingen. De schuurplekken kunnen ze niks aan doen en ze gaven toe dat ik waarschijnlijk binnenkort dit pak ook kan weggooien. En de beschadiging komt echt niet door suit suplly Zwolle. Wel toevallig dat dit precies langs de naad is. Niet echt een schade die ontstaat doordat ik ergens achter ben blijven haken. Kan ook nogal moeilijk als ik vanuit mijn huis naar de auto loop, ga zitten, uitstap en op mijn kantoor ga zitten. Maar goed, resume. Ik zit met twee pakken opgescheept die ik binnenkort weg kan gooien. De scheurt binnenkort wel weer kapot en de tweede kan ik niet dragen vanwege de beschadiging. '' Dat klopt meneer aldus suit supply Zwolle, maar we kunnen hier niks aan doen ''.
Laatste keer dat ik hier een aankoop heb gedaan!
Klant van Suitsupply
|Voor een goed, betaalbaar pak ga je langs suitsupply
J.Vonk
|1 van de medewerksters is voor mijn man naar het ziekenhuis gekomen. Dit om een aantal pakken te passen en af te meten omdat hij als vader van de bruid nog steeds in het ziekenhuis lag. Binnen twee werkdagen was alles op maat gemaakt en op te halen. Super!!