Ik heb mijn Ascis hardloop schoenen niet bij Starshoe gekocht maar ben toch uitstekend door de medewerker geholpen. Ik laat bij Starshoe in mijn nieuwe hardloop schoenen altijd leren teenstukjes plaatsen, ook deze keer. Na een afspraak via de site van Starshoe ben ik vandaag naar hun toe gereden en door vriendelijke welkom geheten. De schoenen werden in ontvangst genomen en direct in behandeling genomen. Toen de schoenen klaar waren kreeg ik de mededeling dat het de service van Starshoe was en dat ik niets hoefde te betalen. Nogmaals een uitstekende service van Starshoe.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jan
|
Slechte service nadat zij een fout hadden gemaakt met de planning. Of ik over 2 weken maar terug wilde komen. Niet meedenken of wat anders aanbieden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Tim
|
Ik kwam bij Starshoe voor een loopanalyse omdat ik scheenbeenklachten heb. Ik ben uitgebreid geholpen. Er is gedetailleerd naar mijn voetenstand gekeken en we zijn de diepte ingegaan mbt loopanalyse op blote voeten, mijn eigen schoenen en schoenen van Starshoe. Resultaat van de analyse was dat er weinig verschil is. Ik heb dus geen nieuwe schoenen gekocht.
Ik hoefde voor de uitgebreide analyse niet te betalen. Daarnaast was de mederwerker een vriendelijke kerel. Heel tevreden over de service.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mopie
|
Ik heb een tijdje geleden de vestiging van Starshoe in Zoetermeer voor het eerst bezocht, maar dit was ook meteen de laatste keer. De zaak gaat om 09:00 uur open en toen ik daar om 09:05 binnenkwam was er slechts 1 personeelslid die nog bezig was om alles op te starten. De overige personeelsleden kwamen pas rond 09:10 uur!! (vind ik persoonlijk onprofessioneel).
Twee * personeelsleden moesten steeds terugvallen op hun mannelijke collega's en kwamen onzeker over.
Eén van de * personeelsleden * vond zichzelf erg populair en had het hoogste woord, erg irritant gedrag.
4 Reviews Plaats review
Bill Verschuyl
|Ik heb mijn Ascis hardloop schoenen niet bij Starshoe gekocht maar ben toch uitstekend door de medewerker geholpen. Ik laat bij Starshoe in mijn nieuwe hardloop schoenen altijd leren teenstukjes plaatsen, ook deze keer. Na een afspraak via de site van Starshoe ben ik vandaag naar hun toe gereden en door vriendelijke welkom geheten. De schoenen werden in ontvangst genomen en direct in behandeling genomen. Toen de schoenen klaar waren kreeg ik de mededeling dat het de service van Starshoe was en dat ik niets hoefde te betalen. Nogmaals een uitstekende service van Starshoe.
Jan
|Slechte service nadat zij een fout hadden gemaakt met de planning. Of ik over 2 weken maar terug wilde komen. Niet meedenken of wat anders aanbieden.
Tim
|Ik kwam bij Starshoe voor een loopanalyse omdat ik scheenbeenklachten heb. Ik ben uitgebreid geholpen. Er is gedetailleerd naar mijn voetenstand gekeken en we zijn de diepte ingegaan mbt loopanalyse op blote voeten, mijn eigen schoenen en schoenen van Starshoe. Resultaat van de analyse was dat er weinig verschil is. Ik heb dus geen nieuwe schoenen gekocht.
Ik hoefde voor de uitgebreide analyse niet te betalen. Daarnaast was de mederwerker een vriendelijke kerel. Heel tevreden over de service.
Mopie
|Ik heb een tijdje geleden de vestiging van Starshoe in Zoetermeer voor het eerst bezocht, maar dit was ook meteen de laatste keer. De zaak gaat om 09:00 uur open en toen ik daar om 09:05 binnenkwam was er slechts 1 personeelslid die nog bezig was om alles op te starten. De overige personeelsleden kwamen pas rond 09:10 uur!! (vind ik persoonlijk onprofessioneel).
Twee * personeelsleden moesten steeds terugvallen op hun mannelijke collega's en kwamen onzeker over.
Eén van de * personeelsleden * vond zichzelf erg populair en had het hoogste woord, erg irritant gedrag.