Direct moest oorplastiek aangemeten worden ,anders teveel gehoorverlies.Na proberen van een hoortoestel beviel deze niet ,nou dan geeft u ze toch terug, Vraag : Heeft u geen alternatief ,hierop werd niet ingegaan ,over een paraplu'tje werd niet gepraat , een alternatief gehoorapparaat was er blijkbaar niet ,een opmerking werd gemaakt dat ik dan in de particuliere sector kwam,welke niet werd afgewezen door mij ,maar blijkbaar niet attractief voor de verkoper. Maar niet verder op in gegaan en met een onvoldaan gevoel vertrokken.Wetend dat andere o.a Schoonenberg en van Boxtel wel betere apparaten hebben .Dus proberen door het horen van alle reclame geen succes en niet overeenkomstig Al met al :SLECHT.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J. Oostra
|
Alles top. Vanaf het moment dat je de winkel binnenkomt tot en met je de winkel met bril verlaat. Als je de winkel binnenkomt wordt je direct vriendelijk geholpen. Ze laten je niet wachten zoals in veel andere brillenwinkels. Oogmeting nemen ze ruim de tijd voor en is perfect. Ook de informatie hoe je je bril het beste kan schoonmaken. Als je de bril ophaalt wordt er ruimschoots de tijd voor genomen om hem passend te maken. Personeel is echt heel klantvriendelijk en service gericht. Prijs kwaliteit is ook nog eens heel goed. Ik ben heel tevreden!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Specsavers
|
Die stickertjes op de glazen vind ik heel irritant met passen!!!
9.0
0
Wicher Dijkstra
|
De rust die ze uitstralen bij de oogmeting. Gewoon vakkennis.
8.8
0
Klant van Specsavers
|
Het personeel is klantvriendelijk goede service en een opticien die weet waar hij over praat.
79 Reviews Plaats review
M.H.Pol
|Direct moest oorplastiek aangemeten worden ,anders teveel gehoorverlies.Na proberen van een hoortoestel beviel deze niet ,nou dan geeft u ze toch terug, Vraag : Heeft u geen alternatief ,hierop werd niet ingegaan ,over een paraplu'tje werd niet gepraat , een alternatief gehoorapparaat was er blijkbaar niet ,een opmerking werd gemaakt dat ik dan in de particuliere sector kwam,welke niet werd afgewezen door mij ,maar blijkbaar niet attractief voor de verkoper. Maar niet verder op in gegaan en met een onvoldaan gevoel vertrokken.Wetend dat andere o.a Schoonenberg en van Boxtel wel betere apparaten hebben .Dus proberen door het horen van alle reclame geen succes en niet overeenkomstig Al met al :SLECHT.
J. Oostra
|Alles top. Vanaf het moment dat je de winkel binnenkomt tot en met je de winkel met bril verlaat. Als je de winkel binnenkomt wordt je direct vriendelijk geholpen. Ze laten je niet wachten zoals in veel andere brillenwinkels. Oogmeting nemen ze ruim de tijd voor en is perfect. Ook de informatie hoe je je bril het beste kan schoonmaken. Als je de bril ophaalt wordt er ruimschoots de tijd voor genomen om hem passend te maken. Personeel is echt heel klantvriendelijk en service gericht. Prijs kwaliteit is ook nog eens heel goed. Ik ben heel tevreden!
Klant van Specsavers
|Die stickertjes op de glazen vind ik heel irritant met passen!!!
Wicher Dijkstra
|De rust die ze uitstralen bij de oogmeting. Gewoon vakkennis.
Klant van Specsavers
|Het personeel is klantvriendelijk goede service en een opticien die weet waar hij over praat.