Vanmorgen ben ik met mijn bril die ik nog maar een paar maanden had, terug geweest omdat er een schroefje uit was gevallen. Nu ben ik al een paar keer geholpen door een wat oudere mevrouw. Van deze dame verwacht je toch wel een beetje klantvriendelijkheid. Zelfs een tot ziens kon er niet af. Dit is mij nu al een paar keer bij haar gebeurd. Ik denk mevrouw ga met pensioen en laat het werk aan de andere dames over.
Ik was al jaren klant bij Specsavers maar dit is de druppel die de emmer doet overlopen.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Specsavers
|
Sinds 1972 draag ik al een bril nog nooit heb ik problemen gehad met Opticiens, behalve nu ik me liet verleiden vanwege de reclames op TV naar Specsavers te gaan. Dat was in september 2014, ik heb nu al het 4e paar brillenglazen maar draag nog steeds mijn oude, de laatste was weer niet goed. Ik ga er niet meer naar toe en wacht tot ik aan het eind van het jaar weer in aanmerking kan komen voor een nieuwe Bril via de Verzekering. Ik heb dus €250,00 over de balk gegooid.
5.0
0
Klant van Specsavers
|
Ik stapte vrijdag morgen bij Specsavers in Oldenzaal binnen met mij bril welke in twee stukken was gebroken , en vroeg aan het aan de dame die mij hielp of deze gerepareerd kon worden , waarna werd aangeboden dit te proberen, Vervolgens vertelde ik dat de bril reeds zes jaar oud was , en of het ook raadzaam was om mijn ogen eerst op te laten meten. Dat vond men inderdaad wel het verstandigste , en er werd gelijk begonnen met de oogmeting , en tevens stelde dame voor gelijk een gehoortest te doen, Inderdaad waren mijn ogen wat minder geworden. Ongeveer een uur later verliet ik tevreden de zaak , waar ik naar wens was geholpen. En wacht ik nu op een telefoontje dat ik mijn bril en mijn zonnebril op sterkte kan afhalen.
9.0
0
Gesponsord
stef
|
snelle service met een deskundige oogmeting en erg vriendelijk personeel
9.0
0
Klant van Specsavers
|
ik werd meteen geholpen en er is een groot assortiment
19 Reviews Plaats review
Gerard Ekelhof
|Vanmorgen ben ik met mijn bril die ik nog maar een paar maanden had, terug geweest omdat er een schroefje uit was gevallen. Nu ben ik al een paar keer geholpen door een wat oudere mevrouw. Van deze dame verwacht je toch wel een beetje klantvriendelijkheid. Zelfs een tot ziens kon er niet af. Dit is mij nu al een paar keer bij haar gebeurd. Ik denk mevrouw ga met pensioen en laat het werk aan de andere dames over.
Ik was al jaren klant bij Specsavers maar dit is de druppel die de emmer doet overlopen.
Klant van Specsavers
|Sinds 1972 draag ik al een bril nog nooit heb ik problemen gehad met Opticiens, behalve nu ik me liet verleiden vanwege de reclames op TV naar Specsavers te gaan. Dat was in september 2014, ik heb nu al het 4e paar brillenglazen maar draag nog steeds mijn oude, de laatste was weer niet goed. Ik ga er niet meer naar toe en wacht tot ik aan het eind van het jaar weer in aanmerking kan komen voor een nieuwe Bril via de Verzekering. Ik heb dus €250,00 over de balk gegooid.
Klant van Specsavers
|Ik stapte vrijdag morgen bij Specsavers in Oldenzaal binnen met mij bril welke in twee stukken was gebroken , en vroeg aan het aan de dame die mij hielp of deze gerepareerd kon worden , waarna werd aangeboden dit te proberen, Vervolgens vertelde ik dat de bril reeds zes jaar oud was , en of het ook raadzaam was om mijn ogen eerst op te laten meten. Dat vond men inderdaad wel het verstandigste , en er werd gelijk begonnen met de oogmeting , en tevens stelde dame voor gelijk een gehoortest te doen, Inderdaad waren mijn ogen wat minder geworden. Ongeveer een uur later verliet ik tevreden de zaak , waar ik naar wens was geholpen. En wacht ik nu op een telefoontje dat ik mijn bril en mijn zonnebril op sterkte kan afhalen.
stef
|snelle service met een deskundige oogmeting en erg vriendelijk personeel
Klant van Specsavers
|ik werd meteen geholpen en er is een groot assortiment