Onbeschofte behandeling, ronduit beroerde service. Ik snap al die slechte beoordelingen op internet wel. Nog nooit meegemaakt . Tijd voor een nieuwe eigenaar. Nooit meer specsavers Alphen aan den Rijn
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kaderlona
|
Bril bestelt maar nog niet gekregen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Yousef
|
Ik ben als een hond behandeld bij specsavers in alphen aan den rijn dokr 2 vrouwen , ik had een bril gekocht bij hun , vervolgens was ik er na een maandje niet tevreden mee en heb ik het terug gebracht en wou me geld terug, maar dat kon niet, omdat de vrouw het moest bespreken met haar baas.
Dat terwijl mij In het begin werd verteld dat ik altijd me bril kon terugsturen als ik er niet tevreden mee was.
Verder ben ik heel slecht en ook respectloos behandelt door twee vrouwen, en spraken ze me aan omdat ik maar 2 keer bij hun winkels was. Dat terwijl ik de hele tijd met respect praat.
Zeiden ze waarom ik hier zo vaak kom, terwijl ik maar 2 keer kwam om brillen te bekijken.
Ookal al kom ik 60 keer, ik heb het recht om te komen wanneer ik wil
Het is gewoon beneden alle pijl hoe ik ben behandeld.
Dus mensen ga niet naar specsavers in alphen aan den rijn, omdat je wordt behandelt als een hondje
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Michel
|
Vandaag terug gegaan met een bril van € 200,- waar het pootje los van was gegaan. Het enige wat de juffrouw kon zeggen was"gebroken" maar het was helemaal niet gebroken. Bril was 2,5 jaar oud en dan zou het fijn zijn als je als klant gerespecteerd wordt, maar niet is minder waar.
De "baas" stond erbij en keek ernaar terwijl hij weet dat ik meer dan 10 dure brillen gekocht heb. Wat een klote bedrijf, je ziet het al aan de reviews. Hier zet ik geen voet meer binnen. Zeer on klant vriendelijk.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sandra Schippers
|
Goed geholpen door jonge dame. Had goed kijk op het montuur en afstelling van de bril. Aanrader.
126 Reviews Plaats review
Marije
|Onbeschofte behandeling, ronduit beroerde service. Ik snap al die slechte beoordelingen op internet wel. Nog nooit meegemaakt . Tijd voor een nieuwe eigenaar. Nooit meer specsavers Alphen aan den Rijn
Kaderlona
|Bril bestelt maar nog niet gekregen.
Yousef
|Ik ben als een hond behandeld bij specsavers in alphen aan den rijn dokr 2 vrouwen , ik had een bril gekocht bij hun , vervolgens was ik er na een maandje niet tevreden mee en heb ik het terug gebracht en wou me geld terug, maar dat kon niet, omdat de vrouw het moest bespreken met haar baas.
Dat terwijl mij In het begin werd verteld dat ik altijd me bril kon terugsturen als ik er niet tevreden mee was.
Verder ben ik heel slecht en ook respectloos behandelt door twee vrouwen, en spraken ze me aan omdat ik maar 2 keer bij hun winkels was. Dat terwijl ik de hele tijd met respect praat.
Zeiden ze waarom ik hier zo vaak kom, terwijl ik maar 2 keer kwam om brillen te bekijken.
Ookal al kom ik 60 keer, ik heb het recht om te komen wanneer ik wil
Het is gewoon beneden alle pijl hoe ik ben behandeld.
Dus mensen ga niet naar specsavers in alphen aan den rijn, omdat je wordt behandelt als een hondje
Michel
|Vandaag terug gegaan met een bril van € 200,- waar het pootje los van was gegaan. Het enige wat de juffrouw kon zeggen was"gebroken" maar het was helemaal niet gebroken. Bril was 2,5 jaar oud en dan zou het fijn zijn als je als klant gerespecteerd wordt, maar niet is minder waar.
De "baas" stond erbij en keek ernaar terwijl hij weet dat ik meer dan 10 dure brillen gekocht heb. Wat een klote bedrijf, je ziet het al aan de reviews. Hier zet ik geen voet meer binnen. Zeer on klant vriendelijk.
Sandra Schippers
|Goed geholpen door jonge dame. Had goed kijk op het montuur en afstelling van de bril. Aanrader.