Ik ben al jaren klant in Lisse, maar met de laatste bril ben ik niet tevreden en heb het gevoel dat men niet wil horen wat er mis is. Het linker glas heeft een gelige zweem, maar uw personeel zegt het niet te zien. Dan ben je uitgepraat.
Er zit dus niets anders op dan te
accepteren. Ben niet happy met de bril van Specsavers. Mijn volgende bril zal niet bij Specsavers vandaan komen.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joyce van Velthoven
|
Enige weken geleden heb ik mijn ongenoegen laten blijken over Specsavers Lisse. Tot mijn verbazing werd ik daarover gebeld door een van de eigenaren, die mij uitnodigde voor een gesprek naar aanleiding van mijn klacht. Vanmiddag daar geweest en zonder er verder woorden aan te verspillen werd mij aangeboden om een nieuwe bril uit te zoeken. Ik was erg blij en heb dit ook laten blijken aan de medewerkers van Specsaver. Dit is service met een hoofdletter. Heel hartelijk dank, SPECSAVERS LISSE.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Josephine
|
Topwinkel
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Josephine
|
Geweldig team. Super op elkaar ingespeeld en klantgericht.
9.0
0
Klant van Specsavers
|
Goedkope en toch wel leuke monturen, de winkel is te klein ondanks het feit dat er een verbouwing heeft plaats gevonden. Aardige mensen maar niet altijd even deskundig, jammer.
122 Reviews Plaats review
Kees
|Ik ben al jaren klant in Lisse, maar met de laatste bril ben ik niet tevreden en heb het gevoel dat men niet wil horen wat er mis is. Het linker glas heeft een gelige zweem, maar uw personeel zegt het niet te zien. Dan ben je uitgepraat.
Er zit dus niets anders op dan te
accepteren. Ben niet happy met de bril van Specsavers. Mijn volgende bril zal niet bij Specsavers vandaan komen.
Joyce van Velthoven
|Enige weken geleden heb ik mijn ongenoegen laten blijken over Specsavers Lisse. Tot mijn verbazing werd ik daarover gebeld door een van de eigenaren, die mij uitnodigde voor een gesprek naar aanleiding van mijn klacht. Vanmiddag daar geweest en zonder er verder woorden aan te verspillen werd mij aangeboden om een nieuwe bril uit te zoeken. Ik was erg blij en heb dit ook laten blijken aan de medewerkers van Specsaver. Dit is service met een hoofdletter. Heel hartelijk dank, SPECSAVERS LISSE.
Josephine
|Topwinkel
Josephine
|Geweldig team. Super op elkaar ingespeeld en klantgericht.
Klant van Specsavers
|Goedkope en toch wel leuke monturen, de winkel is te klein ondanks het feit dat er een verbouwing heeft plaats gevonden. Aardige mensen maar niet altijd even deskundig, jammer.