Deze week was mijn bril op vakantie stuk gegaan. Een van de brillenglazen was eruit gevallen. Het schroefje om het glas weer vast te zetten bleek dol te zijn. Ik had de bril jaren geleden gekocht in Veldhoven. Gelukkig was vlak bij mijn vakantie adres in specsavers filiaal in Oldenzaal. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en mijn bril werd meteen onderhanden genomen. Het bleek een lastige klus. Drie kwartier later was de bril gerepareerd. Het schroefje bleek niet meer te gebruiken. Men heeft een iets groter gat geboord en daar een superklein schroefje met een even klein moertje ingezet. Knap hoe ze dit hebben opgelost. Er waren geen kosten aan verbonden! Nogmaals dank voor deze geweldige service.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Astrid
|
Je moet geen collectieve zorgverzekering hebben. Ze declareren dan niet rechtstreeks bij je zorgverzekeraar. Ook de actie: wij verdubbelen uw zorgvergoeding, telt dan niet. Ben weer vertrokken zonder oogmeting en zonder nieuwe bril. Totaal niet service gericht.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
L. Zondag
|
Dit is jammer genoeg niet meer de zaak van weleer. In het begin was het allemaal erg vriendelijk en ontspannen, vandaar na jaren een tweede bezoek. Op mij, kwam het nu over als een fabriek. Weinig tot geen humor. Veel te zakelijk. Detail....of ik even gebruik mocht maken van het toilet....Nee, dat kon niet. Aan de overkant bij de Hema was een toilet. Mijn vraag daarop, of het personeel van specsavers ook naar de Hema ging, werd afgedaan met het feit, dat achter allemaal klantgegevens lagen. De 1e keer dat ik daar was, werd ik zelfs uitgenodigd om achter te komen kijken, welke werkzaamheden er werden verricht. Kinderachtig. Nee, ik kom hier niet weer.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Specsavers
|
brillen dus glazen erg duur acties en aanbiedingen klopte niet 2 en 3 bril moest je bij betalen
7.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Specsavers
|
aanbiedingen /actie s kloppen niet ik was veel duurder uit
57 Reviews Plaats review
A. Van Kessel
|Deze week was mijn bril op vakantie stuk gegaan. Een van de brillenglazen was eruit gevallen. Het schroefje om het glas weer vast te zetten bleek dol te zijn. Ik had de bril jaren geleden gekocht in Veldhoven. Gelukkig was vlak bij mijn vakantie adres in specsavers filiaal in Oldenzaal. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en mijn bril werd meteen onderhanden genomen. Het bleek een lastige klus. Drie kwartier later was de bril gerepareerd. Het schroefje bleek niet meer te gebruiken. Men heeft een iets groter gat geboord en daar een superklein schroefje met een even klein moertje ingezet. Knap hoe ze dit hebben opgelost. Er waren geen kosten aan verbonden! Nogmaals dank voor deze geweldige service.
Astrid
|Je moet geen collectieve zorgverzekering hebben. Ze declareren dan niet rechtstreeks bij je zorgverzekeraar. Ook de actie: wij verdubbelen uw zorgvergoeding, telt dan niet. Ben weer vertrokken zonder oogmeting en zonder nieuwe bril. Totaal niet service gericht.
L. Zondag
|Dit is jammer genoeg niet meer de zaak van weleer. In het begin was het allemaal erg vriendelijk en ontspannen, vandaar na jaren een tweede bezoek. Op mij, kwam het nu over als een fabriek. Weinig tot geen humor. Veel te zakelijk. Detail....of ik even gebruik mocht maken van het toilet....Nee, dat kon niet. Aan de overkant bij de Hema was een toilet. Mijn vraag daarop, of het personeel van specsavers ook naar de Hema ging, werd afgedaan met het feit, dat achter allemaal klantgegevens lagen. De 1e keer dat ik daar was, werd ik zelfs uitgenodigd om achter te komen kijken, welke werkzaamheden er werden verricht. Kinderachtig. Nee, ik kom hier niet weer.
Klant van Specsavers
|brillen dus glazen erg duur acties en aanbiedingen klopte niet 2 en 3 bril moest je bij betalen
Klant van Specsavers
|aanbiedingen /actie s kloppen niet ik was veel duurder uit