Eerst had ik een afspraak via de agenda op internet gemaakt en bleken ze op dat tijdstip gesloten. Er was wel afgebeld en een bericht ingesproken maar ik had hiervan geen melding gekregen, dat kan gebeuren. Dus een afspraak gemaakt voor de dag erna.
Toen ik de volgende dag binnenkwam en ik werd geholpen, bleek de aanbieding zoals op de website werd gedaan van mijn zorgverzekeraar ineens een hele andere constructie te hebben dan op de site was voorgespiegeld. De medewerkster moest toegeven dat zij het ook echt geen goede actie vond. U begrijpt dat wij snel zijn vertrokken, zelfs nog voor de meting.
Voor vriendelijkheid van deze ene medewerkster dus een dikke plus, maar de service van Specsavers als bedrijf vind ik echt bedroevend.
De agenda op de site klopt niet,
de aanbieding is misleidend en de medewerker die ons vlak voor sluitingstijd ontving wist niet hoe snel hij ons weer de deur moest uitkrijgen terwijl ik nog een vraag wilde stellen of het wel zin had om een nieuwe afspraak te maken. De volgende dag herkende hij ons al niet meer. Dat lijkt mij ook geen visitekaartje ....
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anita Loos
|
Zij verwijderen zomaar gegevens uit je lenzenaccout zodat je geen lenzen meer krijgt. Volgens hun na een storing. En dan zeggen dat ik het maar moet gaan oplossen. Dus kijk uit! Slechte klantgerichtheid!. Geen service en wat ze zeggen kunnen ze niet waar maken.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jenny Derogee (sinds gisteren Koning)
|
Had een bril aan laten meten, was in Amsterdam Buikslotermeer plein. Komen er een heleboel extra kosten bij, moest rond de €600,- betalen. Een week later reclame: tweede bril gratis, dus ik vroeg of ik daar dan ook gebruik van mocht maken, (moest de bril pas 2 weken later ophalen) Kon niet zeiden ze. na een jaar is mijn bril iets verbogen, dus naar de winkel in Hoorn (= dichterbij), moest een andere keer terugkomen. Na een aantal keren teruggekomen te zijn (er was nog niks aan de bril gedaan) was ik bij Hans Anders waar ik 2 brillen kocht voor €25,- per stuk (actie) Nu met de 'kapotte' bril naar Specsavers, ze hadden weer geen tijd. Nu zaten er nieuwe klanten daar te wachten, dus ik zei: 'ik wacht wel'. De mensen daar over de aanbieding bij Hans Anders verteld en die gingen meteen weg Ik was meteen als eerste geholpen en nu konden ze het wel. Een maand later valt er een schroef die de poot aan het glas verbindt eruit. Schroeven konden niet meer geleverd worden....Sta je dan met je dure bril
1.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Specsavers
|
Prijzen zijn zeer verrassend. Waar je normaal, bij een Pearle bv al een € 300,- kwijt bent voor een montuur, weet je hier altijd wat de prijs INCL std glazen is. ZEER prettig.
8.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Specsavers
|
ik heb alleen binnen gekeken om dat ik nieuwsgierig was en wat ik zag en hoorde zag het er goed uit en vriendelijk personeel
87 Reviews Plaats review
Edg
|Eerst had ik een afspraak via de agenda op internet gemaakt en bleken ze op dat tijdstip gesloten. Er was wel afgebeld en een bericht ingesproken maar ik had hiervan geen melding gekregen, dat kan gebeuren. Dus een afspraak gemaakt voor de dag erna.
Toen ik de volgende dag binnenkwam en ik werd geholpen, bleek de aanbieding zoals op de website werd gedaan van mijn zorgverzekeraar ineens een hele andere constructie te hebben dan op de site was voorgespiegeld. De medewerkster moest toegeven dat zij het ook echt geen goede actie vond. U begrijpt dat wij snel zijn vertrokken, zelfs nog voor de meting.
Voor vriendelijkheid van deze ene medewerkster dus een dikke plus, maar de service van Specsavers als bedrijf vind ik echt bedroevend.
De agenda op de site klopt niet,
de aanbieding is misleidend en de medewerker die ons vlak voor sluitingstijd ontving wist niet hoe snel hij ons weer de deur moest uitkrijgen terwijl ik nog een vraag wilde stellen of het wel zin had om een nieuwe afspraak te maken. De volgende dag herkende hij ons al niet meer. Dat lijkt mij ook geen visitekaartje ....
Anita Loos
|Zij verwijderen zomaar gegevens uit je lenzenaccout zodat je geen lenzen meer krijgt. Volgens hun na een storing. En dan zeggen dat ik het maar moet gaan oplossen. Dus kijk uit! Slechte klantgerichtheid!. Geen service en wat ze zeggen kunnen ze niet waar maken.
Jenny Derogee (sinds gisteren Koning)
|Had een bril aan laten meten, was in Amsterdam Buikslotermeer plein. Komen er een heleboel extra kosten bij, moest rond de €600,- betalen. Een week later reclame: tweede bril gratis, dus ik vroeg of ik daar dan ook gebruik van mocht maken, (moest de bril pas 2 weken later ophalen) Kon niet zeiden ze. na een jaar is mijn bril iets verbogen, dus naar de winkel in Hoorn (= dichterbij), moest een andere keer terugkomen. Na een aantal keren teruggekomen te zijn (er was nog niks aan de bril gedaan) was ik bij Hans Anders waar ik 2 brillen kocht voor €25,- per stuk (actie) Nu met de 'kapotte' bril naar Specsavers, ze hadden weer geen tijd. Nu zaten er nieuwe klanten daar te wachten, dus ik zei: 'ik wacht wel'. De mensen daar over de aanbieding bij Hans Anders verteld en die gingen meteen weg Ik was meteen als eerste geholpen en nu konden ze het wel. Een maand later valt er een schroef die de poot aan het glas verbindt eruit. Schroeven konden niet meer geleverd worden....Sta je dan met je dure bril
Klant van Specsavers
|Prijzen zijn zeer verrassend. Waar je normaal, bij een Pearle bv al een € 300,- kwijt bent voor een montuur, weet je hier altijd wat de prijs INCL std glazen is. ZEER prettig.
Klant van Specsavers
|ik heb alleen binnen gekeken om dat ik nieuwsgierig was en wat ik zag en hoorde zag het er goed uit en vriendelijk personeel