Qua prijs lijkt Specsavers Helmond een goede keus. Echter, indien je -zoals ik- in de vragenlijst die je na een bezoek aan de winkel invult dat er op een aantal aspecten verbetering mogelijk is, dan wordt je bij het eerstvolgende bezoek aan de winkel impliciet tot ongewenste klant verklaard. De (lichaams)taal van de medewerker die je te woord staat zendt maar één boodschap uit: wegwezen en niet meer terugkomen. Inderdaad, het wordt niet letterlijk zo gezegd, maar de boodschap is kraakhelder. Een bijzondere ervaring. Ik kom er dus niet meer en ik raad iedereen aan mijn voorbeeld te volgen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Suzanne
|
Hele fijne professionele hulp van Monique vandaag met een contactlens probleem.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
peter
|
Die Direkteur, *** , kan niet hebben, dat je vaker naar een monteur komt kijken, en gooit je dan agressief de winkel uit. Hij maakt je boos en praat niet prettig; te agressief naar de klanten toe. Hij komt over als een uitsmijter en kijkt klanten kritisch aan, als ze geen bril kopen, omdat ze er geen kunnen vinden. Dan gaat hij raar doen. Terwijl hij je niet mag aan raken, maar hij zei letterlijk: "ik ben lekker toch groter en stekker". Wat een dreigement is. Ik zal bij de branch vereniging een klacht indienen en aangifte doen bij de politie. Die eigenaar moet gestopt worden. Die deugd niet. Kan ook slecht met mensen met een beperking omgaan. Bij mij hadden ze een slecht monteur aanbevolen, die tot boven de wenkbrauwen kwam en de oogmeting week sterk af met die van de oogarts in het ziekenhuis. Mijn vorige bril; middelpunt zat ook niet goed in de midden, en de cilinders klopten ook al niet. Mijn advies; koop er niets.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Karin van der Heijden
|
Tijdje terug een zonnebril besteld bij dit filiaal, zou vlak voor mijn vakantie klaar zijn, toen ik de bril kwam halen bleken er normale glazen in te zitten, dus geen zonnebril. Wat erg vervelend was ,had die bril natuurlijk nodig voor mijn vakantie. Volgens filiaalmanager was het een foutje, kon gebeuren, geen sorry niks! Mijn man en ik hebben eerder dit jaar ook allebei een bril hier gekocht. Denk niet dat we hier nog komen, slechte service en klantonvriendelijk.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M G A van Asten
|
Bril gekocht, al half jaar geleden, met mee kleurende glazen. Met lees gedeelte. Toen ik de bril op ging halen was centrale punt van mijn ogen niet goed. Na wat buigwerk en mijn bril omhoog gezet te hebben ging het. Mijn vrouw die ook een bril had gekocht was het centrale oogpunt ook niet goed maar deze kreeg nieuwe glazen. Mijn mee kleurende bril zou zeer snel weer terug kleuren. Dit is absoluut niet waar. Kom overal met zonnebril binnen en dat blijft een hele tijd zo. Wij, vooral ik, en zeker niet blij met de bril en kan daarom Specsavers niet aanraden. Maar ik weet ook dat ik laat ben met mijn klacht maar dat komt ook door het weer omdat de zon nu meer schijnt.
158 Reviews Plaats review
Matheus
|Qua prijs lijkt Specsavers Helmond een goede keus. Echter, indien je -zoals ik- in de vragenlijst die je na een bezoek aan de winkel invult dat er op een aantal aspecten verbetering mogelijk is, dan wordt je bij het eerstvolgende bezoek aan de winkel impliciet tot ongewenste klant verklaard. De (lichaams)taal van de medewerker die je te woord staat zendt maar één boodschap uit: wegwezen en niet meer terugkomen. Inderdaad, het wordt niet letterlijk zo gezegd, maar de boodschap is kraakhelder. Een bijzondere ervaring. Ik kom er dus niet meer en ik raad iedereen aan mijn voorbeeld te volgen.
Suzanne
|Hele fijne professionele hulp van Monique vandaag met een contactlens probleem.
peter
|Die Direkteur, *** , kan niet hebben, dat je vaker naar een monteur komt kijken, en gooit je dan agressief de winkel uit. Hij maakt je boos en praat niet prettig; te agressief naar de klanten toe. Hij komt over als een uitsmijter en kijkt klanten kritisch aan, als ze geen bril kopen, omdat ze er geen kunnen vinden. Dan gaat hij raar doen. Terwijl hij je niet mag aan raken, maar hij zei letterlijk: "ik ben lekker toch groter en stekker". Wat een dreigement is. Ik zal bij de branch vereniging een klacht indienen en aangifte doen bij de politie. Die eigenaar moet gestopt worden. Die deugd niet. Kan ook slecht met mensen met een beperking omgaan. Bij mij hadden ze een slecht monteur aanbevolen, die tot boven de wenkbrauwen kwam en de oogmeting week sterk af met die van de oogarts in het ziekenhuis. Mijn vorige bril; middelpunt zat ook niet goed in de midden, en de cilinders klopten ook al niet. Mijn advies; koop er niets.
Karin van der Heijden
|Tijdje terug een zonnebril besteld bij dit filiaal, zou vlak voor mijn vakantie klaar zijn, toen ik de bril kwam halen bleken er normale glazen in te zitten, dus geen zonnebril. Wat erg vervelend was ,had die bril natuurlijk nodig voor mijn vakantie. Volgens filiaalmanager was het een foutje, kon gebeuren, geen sorry niks! Mijn man en ik hebben eerder dit jaar ook allebei een bril hier gekocht. Denk niet dat we hier nog komen, slechte service en klantonvriendelijk.
M G A van Asten
|Bril gekocht, al half jaar geleden, met mee kleurende glazen. Met lees gedeelte. Toen ik de bril op ging halen was centrale punt van mijn ogen niet goed. Na wat buigwerk en mijn bril omhoog gezet te hebben ging het. Mijn vrouw die ook een bril had gekocht was het centrale oogpunt ook niet goed maar deze kreeg nieuwe glazen. Mijn mee kleurende bril zou zeer snel weer terug kleuren. Dit is absoluut niet waar. Kom overal met zonnebril binnen en dat blijft een hele tijd zo. Wij, vooral ik, en zeker niet blij met de bril en kan daarom Specsavers niet aanraden. Maar ik weet ook dat ik laat ben met mijn klacht maar dat komt ook door het weer omdat de zon nu meer schijnt.