Ongelooflijk hoe ze meedenken met je. Bij het overstappen van ING naar SNS werd door ONG een foutje gemaakt. Ik eerst naar de SNS en daarna even naar ING omdat zij dit moesten oplossen. Terwijl ik daar stond en de medewerker van ING niet wist waar ze het zoeken moest belde de bankmedewerker mij op om te zeggen dat ze verder gezocht had en wist waar ING de fout had gemaakt. Nadat ik dit vertelde aan de ING medewerker kan ik alsnog zelf het probleem oplossen. Super dat de SNS medewerker de moeite heeft genomen om de zaak verder te onderzoeken terwijl al duidelijk was dat het niet de schuld van SNS was. Met het overstappen zijn er altijd vragen. Enkele malen de klantenservice gebeld en gewoon goed geholpen. Zij zeggen "heel normaal". Ik zou zeggen abnormaal goed.
2 Reviews Plaats review
Frank de Bie
|Ongelooflijk hoe ze meedenken met je. Bij het overstappen van ING naar SNS werd door ONG een foutje gemaakt. Ik eerst naar de SNS en daarna even naar ING omdat zij dit moesten oplossen. Terwijl ik daar stond en de medewerker van ING niet wist waar ze het zoeken moest belde de bankmedewerker mij op om te zeggen dat ze verder gezocht had en wist waar ING de fout had gemaakt. Nadat ik dit vertelde aan de ING medewerker kan ik alsnog zelf het probleem oplossen. Super dat de SNS medewerker de moeite heeft genomen om de zaak verder te onderzoeken terwijl al duidelijk was dat het niet de schuld van SNS was. Met het overstappen zijn er altijd vragen. Enkele malen de klantenservice gebeld en gewoon goed geholpen. Zij zeggen "heel normaal". Ik zou zeggen abnormaal goed.
willie van eeten
|prima service wat je ook vraagt
bron: opiness