Onlangs geprobeerd een rekening op te heffen. Wat blijkt een IBAN nummer kun je in de gegevens niet kwijt. Dan maar een klachtenformulier invullen. Online werkt niet. Resultaat beneden het niveau dat ik gewend ben.
7.0
Prijs/kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Service van de medewerkers
Informatieverstrekking
Klaas Woltinge
|
De SNS bank was in het verleden al groot geworden door klein te blijven, op volgorde sloot ik mijzelf aan binnen Hoogeveen als puber zijnde gevold door een periode hen filiaal in Nijmegen en nu weer in Hoogeveen. Wanneer ik hen kantoor bezoek kunnen wij elkaar ook telkens vrij snel met je en jij gaan aanspreken, bij telefonische vragen belden en bellen zij mij wel terug wanneer ik te lang in de wacht zou moeten komen te staan (scheelt mijzelf dus bel kosten). Zelf had en heb ik het financieel gezien niet al te breed, tijdens gesprekken over een heel ander thema gaf en geeft men wel het eerlijke advies aan mij om tijdelijk even wat meer geld van mijn spaar rekening naar mijn lopende rekening te gaan verplaatsen om de boete rente voor min standen binnen 1 rekening te voorkomen. Men rekent dus echt individueel met mijzelf mee,tijdens advies gesprekken in hen voordeel of juist mijn voordeel staat er alteid wel een kop koffie voor mij klaar. Was en ben dus heel tevreden over de SNS Bank, online via het internet bankieren had en heb ik hier alles ook helderder voor ogen dan bij andere banken waarmee ik ervaring opgedaan had en heb als penningmeester zijnde. De medewerksters en medewerkers van de klantenservice zouden veelal een goede buur van je kunnen zijn in de communicatie, je wordt dus niet benaderd als een nummertje door hen ;-)
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
renate knol
|
Een bank die er is voor de klant. En die goed aangeschreven staat
3 Reviews Plaats review
harry Bulthuis
|Onlangs geprobeerd een rekening op te heffen. Wat blijkt een IBAN nummer kun je in de gegevens niet kwijt. Dan maar een klachtenformulier invullen. Online werkt niet. Resultaat beneden het niveau dat ik gewend ben.
Klaas Woltinge
|De SNS bank was in het verleden al groot geworden door klein te blijven, op volgorde sloot ik mijzelf aan binnen Hoogeveen als puber zijnde gevold door een periode hen filiaal in Nijmegen en nu weer in Hoogeveen. Wanneer ik hen kantoor bezoek kunnen wij elkaar ook telkens vrij snel met je en jij gaan aanspreken, bij telefonische vragen belden en bellen zij mij wel terug wanneer ik te lang in de wacht zou moeten komen te staan (scheelt mijzelf dus bel kosten). Zelf had en heb ik het financieel gezien niet al te breed, tijdens gesprekken over een heel ander thema gaf en geeft men wel het eerlijke advies aan mij om tijdelijk even wat meer geld van mijn spaar rekening naar mijn lopende rekening te gaan verplaatsen om de boete rente voor min standen binnen 1 rekening te voorkomen. Men rekent dus echt individueel met mijzelf mee,tijdens advies gesprekken in hen voordeel of juist mijn voordeel staat er alteid wel een kop koffie voor mij klaar. Was en ben dus heel tevreden over de SNS Bank, online via het internet bankieren had en heb ik hier alles ook helderder voor ogen dan bij andere banken waarmee ik ervaring opgedaan had en heb als penningmeester zijnde. De medewerksters en medewerkers van de klantenservice zouden veelal een goede buur van je kunnen zijn in de communicatie, je wordt dus niet benaderd als een nummertje door hen ;-)
bron: opiness
renate knol
|Een bank die er is voor de klant. En die goed aangeschreven staat
bron: opiness