Geweldig!. Ik vat het commentaar van Piet totaal niet, als er ergens ëën schone en echt goede traditioneel thaise massagewinkel is, dan is het wel Siwocco in Dordrecht. Hier gaat het echt om het welbevinden van de klant. Ik ben er elke keer weer gastvrij ontvangen, met een kopje thee, en.. rust. Na het douchen in een keurige badkamer elke keer weer een topmassage. De kamers zijn ruim, schoon, rustig en mooi ingericht. Vooral Pla is zowel een uitstekende masseuse als een warm persoon met een luisterend oor. Na de massage opnieuw desgewenst douchen en thee. Rust! Aandacht is hier het sleutelwoord!. Pluspunten: De massages (voet, thais en aroma: alledrie goed!)
De rust en aandacht (geen herrie, telefoons, onderling gedoe)
De hartelijkheid
Er wordt niet te strak op de klok gekeken. Minpunten: Misschien wat prijzig maar gelet op het gebodene toch wel in balans
De beperkte grootte van de badjassen (of ligt dat aan mijn omvang?, haha)
In de buurt betaald parkeren (wel altijd plek).
10
piet
|
stinkt. vondt het er erg stinken naar riolerenringslucht, ook de massage erg matig. Pluspunten: de thee. Minpunten: de massage was echt niet goed.
7 Reviews Plaats review
Lëon
|Geweldig!. Ik vat het commentaar van Piet totaal niet, als er ergens ëën schone en echt goede traditioneel thaise massagewinkel is, dan is het wel Siwocco in Dordrecht. Hier gaat het echt om het welbevinden van de klant. Ik ben er elke keer weer gastvrij ontvangen, met een kopje thee, en.. rust. Na het douchen in een keurige badkamer elke keer weer een topmassage. De kamers zijn ruim, schoon, rustig en mooi ingericht. Vooral Pla is zowel een uitstekende masseuse als een warm persoon met een luisterend oor. Na de massage opnieuw desgewenst douchen en thee. Rust! Aandacht is hier het sleutelwoord!. Pluspunten: De massages (voet, thais en aroma: alledrie goed!)
De rust en aandacht (geen herrie, telefoons, onderling gedoe)
De hartelijkheid
Er wordt niet te strak op de klok gekeken. Minpunten: Misschien wat prijzig maar gelet op het gebodene toch wel in balans
De beperkte grootte van de badjassen (of ligt dat aan mijn omvang?, haha)
In de buurt betaald parkeren (wel altijd plek).
piet
|stinkt. vondt het er erg stinken naar riolerenringslucht, ook de massage erg matig. Pluspunten: de thee. Minpunten: de massage was echt niet goed.