onze klacht over 2 trouwringen die er na 1 jaar en 10 maanden niet meer uitzien, werd totaal niet serieus genomen: we mogen het zelf verder uitzoeken. Zelfs weer terugsturen van de ringen is te veel moeite. De kwaliteit van een zaak laat zich blijken in klantenservice en klschtafhandeling. Waardeloze zaak dus.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Floor
|
Ik heb 3 maanden geleden een Buddha to Buddha ring gekocht in de Siebel winkel op de Laat in Alkmaar. Er is nu al een stukje van het steentje af. Vandaag ermee terug geweest, maar het personeel weigerde mij te helpen. Het zou mijn schuld geweest zijn en ja, de jongen in de winkel ging toch niet alles wat kapot gaat en binnen garantie valt, vervangen is wat hij zei!? Belachelijk!! Zelfs op de site van Buddha to Buddha word vermeld dat elk product 6 maanden garantie heeft bij normaal gebruik. De jongen van Siebel Alkmaar op de Laat wilde niet eens luisteren en zei zelfs dat als ik de ring net gekocht had en ik de winkel uit liep en hij kapot zou zijn het alsnog mijn schuld was en ze hem alleen wilde opsturen voor reparatie als ik €50,- betaalde. Wat een ontzettend onvriendelijk personeel die totaal niet mee wilt denken of enig manier van begrip toont. Daarna naar Siebel outlet in Alkmaar geweest, die stuurde zonder enige probleem hem op naar Buddha to Buddha en wilde zeker hun best doen voor mij. Dat is pas service. Nooit meer naar de Siebel winkel op de Laat!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marjolijn de Bakker Pouw
|
Het is mijn eerste ervaring met een juwelier en gelijk een hele positieve ervaring. Een vriendelijk ontvangst. Een deskundig en goed advies. Niet drammen omdat mijn man geen ring wilde. Indien nodig kom ik zeer zeker terug bij deze juwelier.
9.4
0
Gesponsord
Jort Smit
|
Ik kwam binnen en er zat eerst niemand maar er kwam meteen iemand van achter uit de winkel. Ik wilde enkel wat schakels verwijderen van mijn horloge. Dit deden ze geheel kosteloos. Heel erg vriendelijk!!!
8.9
0
Klant van Siebel Juweliers
|
Binnenkomst kon beter, de deurvergrendeling was stuk waardoor er een paraplubak achter de entree stond.
14 Reviews Plaats review
Marlies Schoneveld
|onze klacht over 2 trouwringen die er na 1 jaar en 10 maanden niet meer uitzien, werd totaal niet serieus genomen: we mogen het zelf verder uitzoeken. Zelfs weer terugsturen van de ringen is te veel moeite. De kwaliteit van een zaak laat zich blijken in klantenservice en klschtafhandeling. Waardeloze zaak dus.
Floor
|Ik heb 3 maanden geleden een Buddha to Buddha ring gekocht in de Siebel winkel op de Laat in Alkmaar. Er is nu al een stukje van het steentje af. Vandaag ermee terug geweest, maar het personeel weigerde mij te helpen. Het zou mijn schuld geweest zijn en ja, de jongen in de winkel ging toch niet alles wat kapot gaat en binnen garantie valt, vervangen is wat hij zei!? Belachelijk!! Zelfs op de site van Buddha to Buddha word vermeld dat elk product 6 maanden garantie heeft bij normaal gebruik. De jongen van Siebel Alkmaar op de Laat wilde niet eens luisteren en zei zelfs dat als ik de ring net gekocht had en ik de winkel uit liep en hij kapot zou zijn het alsnog mijn schuld was en ze hem alleen wilde opsturen voor reparatie als ik €50,- betaalde. Wat een ontzettend onvriendelijk personeel die totaal niet mee wilt denken of enig manier van begrip toont. Daarna naar Siebel outlet in Alkmaar geweest, die stuurde zonder enige probleem hem op naar Buddha to Buddha en wilde zeker hun best doen voor mij. Dat is pas service. Nooit meer naar de Siebel winkel op de Laat!!!!
Marjolijn de Bakker Pouw
|Het is mijn eerste ervaring met een juwelier en gelijk een hele positieve ervaring. Een vriendelijk ontvangst. Een deskundig en goed advies. Niet drammen omdat mijn man geen ring wilde. Indien nodig kom ik zeer zeker terug bij deze juwelier.
Jort Smit
|Ik kwam binnen en er zat eerst niemand maar er kwam meteen iemand van achter uit de winkel. Ik wilde enkel wat schakels verwijderen van mijn horloge. Dit deden ze geheel kosteloos. Heel erg vriendelijk!!!
Klant van Siebel Juweliers
|Binnenkomst kon beter, de deurvergrendeling was stuk waardoor er een paraplubak achter de entree stond.