Erg vriendelijk en deskundig personeel.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Ik kom zeker de eerst volgende keer weer bij jullie in de winkel.
Groeten Henk
8.6
0
Klant van Siebel Juweliers
|
Erg vriendelijk geholpen! Goede uitleg gekregen over mijn aankoop. Keurige en overzichtelijke winkel.
9.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
Reparatie van een Diesel-horloge, welke NIET is gedaan. Horloge wordt opgestuurd, na 6 weken en diverse keren bellen en langsgaan nog steeds het horloge niet terug. Na 7 weken en nog bozer worden, uiteindelijk een ander horloge uitgezocht. Siebel heeft een interne koeriersdienst, waar niet alles vlekkeloos verloopt, heb ik het idee.
Het andere nadeel is dat het originele horloge gewoon weg is, en dat de band (voor verjaardag gekregen, apart) ook nog 's weg is. Niet meer te traceren, HEEEEEEL vervelend. En Siebel is een klant kwijt.
4.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
De eerste keer werden we goed geholpen bij het uitzoeken van een armband om als cadeau te geven. Bij het geven van het cadeau bleek de armband te groot. Dit lag aan ons zelf. Aangezien we de armband binnen zeven dagen konden omruilen voor een kleinere hebben wij dit gedaan. De armband zou de week erna in de juiste maat aanwezig zijn ( 5 werkdagen, zaterdag niet meegerekend). Na 9 dagen toch maar eens gebeld en de armband bleek klaar te liggen, terwijl wij een belletje verwacht hadden. Het tijdstip van de nieuwe bon was opmerkelijk genoeg 5 tot 10 minuten na mijn belletje. Dit kan berusten op toeval of passiviteit om de klant snel van dienst te zijn. Die conclusie laat ik in het midden.
7.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Raymond Leeuwen
|
Aardig personeel en ik werd goed geadviseerd wat betreft mijn beslissing en de mogelijke acties
30 Reviews Plaats review
Henk Leuvenink
|Erg vriendelijk en deskundig personeel.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Ik kom zeker de eerst volgende keer weer bij jullie in de winkel.
Groeten Henk
Klant van Siebel Juweliers
|Erg vriendelijk geholpen! Goede uitleg gekregen over mijn aankoop. Keurige en overzichtelijke winkel.
Klant van Siebel Juweliers
|Reparatie van een Diesel-horloge, welke NIET is gedaan. Horloge wordt opgestuurd, na 6 weken en diverse keren bellen en langsgaan nog steeds het horloge niet terug. Na 7 weken en nog bozer worden, uiteindelijk een ander horloge uitgezocht. Siebel heeft een interne koeriersdienst, waar niet alles vlekkeloos verloopt, heb ik het idee.
Het andere nadeel is dat het originele horloge gewoon weg is, en dat de band (voor verjaardag gekregen, apart) ook nog 's weg is. Niet meer te traceren, HEEEEEEL vervelend. En Siebel is een klant kwijt.
Klant van Siebel Juweliers
|De eerste keer werden we goed geholpen bij het uitzoeken van een armband om als cadeau te geven. Bij het geven van het cadeau bleek de armband te groot. Dit lag aan ons zelf. Aangezien we de armband binnen zeven dagen konden omruilen voor een kleinere hebben wij dit gedaan. De armband zou de week erna in de juiste maat aanwezig zijn ( 5 werkdagen, zaterdag niet meegerekend). Na 9 dagen toch maar eens gebeld en de armband bleek klaar te liggen, terwijl wij een belletje verwacht hadden. Het tijdstip van de nieuwe bon was opmerkelijk genoeg 5 tot 10 minuten na mijn belletje. Dit kan berusten op toeval of passiviteit om de klant snel van dienst te zijn. Die conclusie laat ik in het midden.
Raymond Leeuwen
|Aardig personeel en ik werd goed geadviseerd wat betreft mijn beslissing en de mogelijke acties