Zeer onbekwaam en klant onvriendelijk koop daar nog geen pakje boter meer ***!!!.mijn horloge gesloopt krijg geen nieuwe
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Stefan
|
Siebel weert De slechte onkundige juwelier ,waar ik ooit geweest ben!.Slopen heel je horloge door vervanging van batterij .En dan nog arrogant doen ook Ze hebben mijn horloge 6 weken gehad om de schade die zij gemaakt hebben op te lossen 3 keer na toe gegaan €60,-kwijt aan brandstof En het wordt alleen maar erger lijkt totaal niet meer op het origineel!!.Zit nog steeds deuk en kras op zeggen ze ook nog wij gaan als Siebel juwelier niet in discussie!.Het is wat het is .Echt bizar Dus ik heb geen horloge meer door hun toe doen Maar ze keken vanaf begin af aan al raar naar mij omdat ik oor tunnels heb en tattoos heb ik vermoed dat dit gewoon discriminatie is !.Is echt bizar koop hier nog geen pakje boter meer kunnen echt helemaal niks
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Siebel Juweliers
|
Ieder keer weer fantastische, eerlijke, vriendelijke geduldige hulp bij de aankoop!
9.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Joep Versantvoort
|
Het personeel is uiterst vriendelijk en biedt een uitstekende service.
8.4
0
Klant van Siebel Juweliers
|
Erg vriendelijk geholpen door een mevrouw die vandaag in de winkel stond.
We hadden een familiehanger waar we een ketting bij zochten en ze had een goede smaak met helpen uitz oeken en had veel begrip voor de emotionele waarde die het sieraad heeft
Ze heeft het allemaal samen heel mooi en rustig ingepakt
Uiteindelijk bleek dat er ook nog veel korting op zat, waar de verkoopster zichtbaar blij om was voor ons
We zijn met een blij gevoel de winkel weer uitgegaan
46 Reviews Plaats review
Uum
|Zeer onbekwaam en klant onvriendelijk koop daar nog geen pakje boter meer ***!!!.mijn horloge gesloopt krijg geen nieuwe
Stefan
|Siebel weert De slechte onkundige juwelier ,waar ik ooit geweest ben!.Slopen heel je horloge door vervanging van batterij .En dan nog arrogant doen ook Ze hebben mijn horloge 6 weken gehad om de schade die zij gemaakt hebben op te lossen 3 keer na toe gegaan €60,-kwijt aan brandstof En het wordt alleen maar erger lijkt totaal niet meer op het origineel!!.Zit nog steeds deuk en kras op zeggen ze ook nog wij gaan als Siebel juwelier niet in discussie!.Het is wat het is .Echt bizar Dus ik heb geen horloge meer door hun toe doen Maar ze keken vanaf begin af aan al raar naar mij omdat ik oor tunnels heb en tattoos heb ik vermoed dat dit gewoon discriminatie is !.Is echt bizar koop hier nog geen pakje boter meer kunnen echt helemaal niks
Klant van Siebel Juweliers
|Ieder keer weer fantastische, eerlijke, vriendelijke geduldige hulp bij de aankoop!
Joep Versantvoort
|Het personeel is uiterst vriendelijk en biedt een uitstekende service.
Klant van Siebel Juweliers
|Erg vriendelijk geholpen door een mevrouw die vandaag in de winkel stond.
We hadden een familiehanger waar we een ketting bij zochten en ze had een goede smaak met helpen uitz oeken en had veel begrip voor de emotionele waarde die het sieraad heeft
Ze heeft het allemaal samen heel mooi en rustig ingepakt
Uiteindelijk bleek dat er ook nog veel korting op zat, waar de verkoopster zichtbaar blij om was voor ons
We zijn met een blij gevoel de winkel weer uitgegaan