Een dure Ti Sento armband gekocht. Was niet op voorraad en moest besteld worden. Ivm korting moest ik hem meteen afrekenen. Bij afhalen blijken er meerdere maten te zijn en is de armband veel te groot. Kleinere maten zijn uitverkocht. Er is mij niets verteld over de maat. Kleiner maken kost 89 eur en ik krijg geen geld terug maar een Siebel kaart. Die heb ik niet nodig dus armband maar meegenomen. Zeer teleurgesteld. Op mijn advies om voortaan bij de verkoop te vertellen wat de maat is. Werd gereageerd dat deze vrouw het niet verkocht had. Nee snap ik. Maar deel het even met je collega’s. Ik kan nu niets met de armband en weet even niet wat ik moet doen. Kom hier nooit meer.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rik
|
Afgelopen vrijdag heb ik wat schakels laten verwijderen uit mijn horlogeband bij Siebel in Eindhoven. Ik werd vriendelijk ontvangen en zeer goed geholpen. Ik hoefde er niets voor te betalen, dat is nou echt top service! De collectie horloges is trouwens ook heel mooi! Al met al een uitstekende ervaring en ik kom zeker terug.
9.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
Bijzonder deskundig en vriendelijk personeel. Met reden mijn favoriete juwelier in Eindhoven.
9.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
J. Vervest
|
Geweldige service! Ik werd direct vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Ik kon meteen langskomen om een vastzittende ring te laten verwijderen. Juweliers hebben een speciaal tangetje/zaagje om de ring voorzichtig te verwijderen. De dames bij Siebel Eindhoven zijn uiterst vriendelijk en hebben me echt geholpen. Nogmaals hartelijk dank!
9.2
0
Klant van Siebel Juweliers
|
Een fijne winkel met zeer vriendelijk personeel. Had zelf problemen met de springbars voor het wisselen van een band, werd direct,snel en kosteloos geholpen! Geweldige service!
79 Reviews Plaats review
Inge
|Een dure Ti Sento armband gekocht. Was niet op voorraad en moest besteld worden. Ivm korting moest ik hem meteen afrekenen. Bij afhalen blijken er meerdere maten te zijn en is de armband veel te groot. Kleinere maten zijn uitverkocht. Er is mij niets verteld over de maat. Kleiner maken kost 89 eur en ik krijg geen geld terug maar een Siebel kaart. Die heb ik niet nodig dus armband maar meegenomen. Zeer teleurgesteld. Op mijn advies om voortaan bij de verkoop te vertellen wat de maat is. Werd gereageerd dat deze vrouw het niet verkocht had. Nee snap ik. Maar deel het even met je collega’s. Ik kan nu niets met de armband en weet even niet wat ik moet doen. Kom hier nooit meer.
Rik
|Afgelopen vrijdag heb ik wat schakels laten verwijderen uit mijn horlogeband bij Siebel in Eindhoven. Ik werd vriendelijk ontvangen en zeer goed geholpen. Ik hoefde er niets voor te betalen, dat is nou echt top service! De collectie horloges is trouwens ook heel mooi! Al met al een uitstekende ervaring en ik kom zeker terug.
Klant van Siebel Juweliers
|Bijzonder deskundig en vriendelijk personeel. Met reden mijn favoriete juwelier in Eindhoven.
J. Vervest
|Geweldige service! Ik werd direct vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Ik kon meteen langskomen om een vastzittende ring te laten verwijderen. Juweliers hebben een speciaal tangetje/zaagje om de ring voorzichtig te verwijderen. De dames bij Siebel Eindhoven zijn uiterst vriendelijk en hebben me echt geholpen. Nogmaals hartelijk dank!
Klant van Siebel Juweliers
|Een fijne winkel met zeer vriendelijk personeel. Had zelf problemen met de springbars voor het wisselen van een band, werd direct,snel en kosteloos geholpen! Geweldige service!