drukke zaterdag, heel goed geholpen door medewerker. Ze nam de tijd voor me en liet me op mijn gemak horloges passen. Goed en professioneel.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Yves Mommersteeg
|
Na 10 minuten in de winkel te zijn geweest weg gegaan
Twee dames wilde mij blijkbaar niet helpen, hadden het te druk met andere dingen, geen andere klanten in de zaak
Heel slecht !!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
H.M
|
Horloge met dood batery, geen service arogant bass. Nooooooit gaan kopen van deze winkel
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Klant van Siebel Juweliers
|
Ze waren zo lief bij die anderen juweliers zijn ze maar t
Asosiaal
9.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
marijke Bijnen
|
Ondanks dat Siebel geen orgineel verkooppunt van Gucci meer is gaan de dames er alles aan doen om een battery in mijn horloge te vernieuwen.
Dat noem ik nog eens klantvriendelijk,bij Schaap Citroen werd ik de deur uit gestuurd!
46 Reviews Plaats review
Jessy B
|drukke zaterdag, heel goed geholpen door medewerker. Ze nam de tijd voor me en liet me op mijn gemak horloges passen. Goed en professioneel.
Yves Mommersteeg
|Na 10 minuten in de winkel te zijn geweest weg gegaan
Twee dames wilde mij blijkbaar niet helpen, hadden het te druk met andere dingen, geen andere klanten in de zaak
Heel slecht !!
H.M
|Horloge met dood batery, geen service arogant bass. Nooooooit gaan kopen van deze winkel
Klant van Siebel Juweliers
|Ze waren zo lief bij die anderen juweliers zijn ze maar t
Asosiaal
marijke Bijnen
|Ondanks dat Siebel geen orgineel verkooppunt van Gucci meer is gaan de dames er alles aan doen om een battery in mijn horloge te vernieuwen.
Dat noem ik nog eens klantvriendelijk,bij Schaap Citroen werd ik de deur uit gestuurd!