Ik had online laarsjes gekocht, helaas maat niet goed. Naar helftheuvel gegaan om te ruilen. Helaas deze laarsjes waren uitverkocht.
Toen ik mijn geld terug vroeg , deed de oudere, nogal onaardige verkoopster moeilijk. Dit ging volgens haar van hun omzet af. Ook zei deze verkoopster dat ik niet moest denken dat ik steeds laarzen terug kan komen brengen. Steeds?? Dit is de eerste keer dat ik iets koop / terugbreng bij Shoetime.
Al met al geen prettige ervaring, ik weet niet of de verkoopster een "slechte dag" had, of dat ze altijd zo doet tegen klanten die iets terugbrengen, maar klantvriendelijk is ze zeer zeker niet !
Uiteindelijk mijn geld terug gekregen via de pin, want kontant had ze niet zoveel (iets van 55 euro) in kas zei ze.
Waarom wordt er online bij shoetime aangeboden dat je je gekochte product gratis terug kan brengen bij een winkel, terwijl als je dit doet, je daar zeer onklantvriendelijk bejegend wordt? Graag antwoord hierop!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Shoetime
|
Shoetime, Helftheuvel, heeft zeer vriendelijk personeel. Er is geen moeite teveel om een klant tevreden naar huis te laten gaan.
9.2
0
Lidia Schuurmans
|
Ze hebben een ruime keuze aan schoenen, ook voor mij. Ik heb namelijk inlegzolen en kan niet alles dragen.
8.0
0
Klant van Shoetime
|
Gelukkig ook merkschoenen en niet alleen van die goedkope plastic handel. Goede schoenen zijn belangrijk.
4 Reviews Plaats review
Roos
|Ik had online laarsjes gekocht, helaas maat niet goed. Naar helftheuvel gegaan om te ruilen. Helaas deze laarsjes waren uitverkocht.
Toen ik mijn geld terug vroeg , deed de oudere, nogal onaardige verkoopster moeilijk. Dit ging volgens haar van hun omzet af. Ook zei deze verkoopster dat ik niet moest denken dat ik steeds laarzen terug kan komen brengen. Steeds?? Dit is de eerste keer dat ik iets koop / terugbreng bij Shoetime.
Al met al geen prettige ervaring, ik weet niet of de verkoopster een "slechte dag" had, of dat ze altijd zo doet tegen klanten die iets terugbrengen, maar klantvriendelijk is ze zeer zeker niet !
Uiteindelijk mijn geld terug gekregen via de pin, want kontant had ze niet zoveel (iets van 55 euro) in kas zei ze.
Waarom wordt er online bij shoetime aangeboden dat je je gekochte product gratis terug kan brengen bij een winkel, terwijl als je dit doet, je daar zeer onklantvriendelijk bejegend wordt? Graag antwoord hierop!
Klant van Shoetime
|Shoetime, Helftheuvel, heeft zeer vriendelijk personeel. Er is geen moeite teveel om een klant tevreden naar huis te laten gaan.
Lidia Schuurmans
|Ze hebben een ruime keuze aan schoenen, ook voor mij. Ik heb namelijk inlegzolen en kan niet alles dragen.
Klant van Shoetime
|Gelukkig ook merkschoenen en niet alleen van die goedkope plastic handel. Goede schoenen zijn belangrijk.