Ik ben twee weken geleden naar de winkel gegaan met een klacht. Hardloopschoenen die ik 7 maanden geleden had aangeschaft waren nu kapot. Het bleek dat de schoenen te krap waren opgemeten.
De persoon die mij verder heeft geholpen heeft daarom extra aandacht besteed dat de huidige schoenen die ik aantrok niet te krap zaten. Ik heb uiteindelijk een nieuw paar schoenen uitgezocht en heb daar niets voor hoeven betalen, zelfs al had ik 7 maanden op mijn oude schoenen gelopen.
Omdat er bij de eerste analyse niet is opgemerkt dat de schoen te krap was gaat een ster van de beoordeling af, maar ik ben heel tevreden over hoe ze met mijn klacht zijn omgegaan en vandaar dat ik ze met een 8 beoordeel. Ik zou deze winkel zeker aanraden voor het aanschaffen van hardloopschoenen!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mark
|
Service is goed, echt de tijd voor je genomen tijdens een intake. Zoeken de schoen uit die bij je past. Echter is de nazorg bijzonder slecht, schandalig zelfs. Binnen een half jaar zijn mijn schoenen volledig t.w.v. 165 euro afgeschreven doordat mijn hielbedding is gebroken. Zij wijzen naar het feit dat ik mijn schoenen uittrap, wat ik soms inderdaad heb gedaan. Echter loop ik maximaal 2x in de week hard, laten we zeggen dat ik de helft daarvan mijn schoenen uittrap komt dat neer op 25x. En dan al kapot? Ik heb mijn gebruik uitvoerig met de verkoper besproken en zij hebben mij desinformatie gegeven ten tijde van de aanschaf. Nu? Laatste keer dat ik daar schoenen heb gekocht wegens het totale gebrek aan inlevingsvermogen en tegemoetkoming.
Kortom: goed aan de voorkant. Gaat prima zolang je geen problemen hebt. Maar als je problemen hebt krijg je 0 op het rekest. Je kunt beter je schoenen op internet kopen waar je goedkoper uit bent
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Runnersworld Hoorn
|
Niets is teveel om een goede service te geven. De klantvriendelijkheid is het waard om niet op internet gelijkwaardige producten te kopen.
8.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Runnersworld Hoorn
|
Er valt haast niets te verbeteren je wordt er altijd goed geholpen,sinds kort begonnen met hardlopen er werd heel veel aandacht geschonken voor wat voor schoenen ik moest hebben.
9.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Ria Dekker
|
Je wordt goed geholpen bij het vinden van de juiste hardloop schoenen, de juiste pasvorm en de schoenen die het lekkerste lopen
463 Reviews Plaats review
Els
|Ik ben twee weken geleden naar de winkel gegaan met een klacht. Hardloopschoenen die ik 7 maanden geleden had aangeschaft waren nu kapot. Het bleek dat de schoenen te krap waren opgemeten.
De persoon die mij verder heeft geholpen heeft daarom extra aandacht besteed dat de huidige schoenen die ik aantrok niet te krap zaten. Ik heb uiteindelijk een nieuw paar schoenen uitgezocht en heb daar niets voor hoeven betalen, zelfs al had ik 7 maanden op mijn oude schoenen gelopen.
Omdat er bij de eerste analyse niet is opgemerkt dat de schoen te krap was gaat een ster van de beoordeling af, maar ik ben heel tevreden over hoe ze met mijn klacht zijn omgegaan en vandaar dat ik ze met een 8 beoordeel. Ik zou deze winkel zeker aanraden voor het aanschaffen van hardloopschoenen!
Mark
|Service is goed, echt de tijd voor je genomen tijdens een intake. Zoeken de schoen uit die bij je past. Echter is de nazorg bijzonder slecht, schandalig zelfs. Binnen een half jaar zijn mijn schoenen volledig t.w.v. 165 euro afgeschreven doordat mijn hielbedding is gebroken. Zij wijzen naar het feit dat ik mijn schoenen uittrap, wat ik soms inderdaad heb gedaan. Echter loop ik maximaal 2x in de week hard, laten we zeggen dat ik de helft daarvan mijn schoenen uittrap komt dat neer op 25x. En dan al kapot? Ik heb mijn gebruik uitvoerig met de verkoper besproken en zij hebben mij desinformatie gegeven ten tijde van de aanschaf. Nu? Laatste keer dat ik daar schoenen heb gekocht wegens het totale gebrek aan inlevingsvermogen en tegemoetkoming.
Kortom: goed aan de voorkant. Gaat prima zolang je geen problemen hebt. Maar als je problemen hebt krijg je 0 op het rekest. Je kunt beter je schoenen op internet kopen waar je goedkoper uit bent
Klant van Runnersworld Hoorn
|Niets is teveel om een goede service te geven. De klantvriendelijkheid is het waard om niet op internet gelijkwaardige producten te kopen.
Klant van Runnersworld Hoorn
|Er valt haast niets te verbeteren je wordt er altijd goed geholpen,sinds kort begonnen met hardlopen er werd heel veel aandacht geschonken voor wat voor schoenen ik moest hebben.
Ria Dekker
|Je wordt goed geholpen bij het vinden van de juiste hardloop schoenen, de juiste pasvorm en de schoenen die het lekkerste lopen