Reclame niet helemaal duidelijk, klantenservice gelukkig wel! Een paar maanden geleden kreeg ik een reclamepoststuk binnen over dat mijn contract binnenkort zou aflopen en dat ik naar de winkel moest komen om gebruik te maken van een nieuwe aanbieding. Ik besloot nog even te wachten en daarna ben ik naar de Ritel webwinkel gegaan bij gebrek aan tijd om naar de winkel te gaan. Ik sloot een nieuw contract af, maar bij een andere provider. Ritel stelde me daarna via email nog wat aanvullende vragen, waaruit bleek dat het contract pas anderhalve maand later afgesloten zou kunnen worden. Ik heb hierover aan de klantenservice per email vragen gesteld; voornamelijk waarom het poststuk dan al zo snel binnen was gekomen. Zij legden mij vriendelijk uit dat een verlenging van het contract bij dezelfde provider al wel mogelijk was geweest op dat moment. Bij overschakeling op een andere provider moest ik dus wachten en ik besloot de order uit te stellen. De klantenservice heeft mijn vragen goed en duidelijk beantwoord en in elk geval binnen 2 dagen (per email). Bij overschakeling op het nieuwe contract was de daarbij behorende nieuwe telefoon ook binnen no time binnen. Super!
8.0
0
1
Trendbox Panel
|
Snelle post, snelle email, maar... Er kwam een brief binnen die mij attendeerde op het aflopen van mijn contract en lokte mij naar de winkel voor een nieuwe aanbieding. Hier heb ik even mee gewacht en omdat ik weinig tijd had, heb ik online mijn contract willen verlengen, echter wel via een andere provider. Na het betalen en afronden van mijn bestelling kreeg ik via de mail te horen dat mijn nieuwe contract pas op 27 december kan ingaan, omdat bij wijziging van provider pas 2 maanden voor het aflopen van mijn contract doorgevoerd kan worden. De reclamebrief kreeg ik echter niet 2 maanden voor het aflopen van mijn contract (bleek achteraf), maar 22 maanden na mijn bezoek aan de ritel-winkel bij de aanschaf van mijn vorige telefoon. Via de mail werd ik netjes geholpen en te woord gestaan. Terugmailen doen ze ook binnen afzienbare tijd, echter worden niet al mijn vragen concreet beantwoord. Jammer, want zo blijven bepaalde dingen nog onduidelijk.
2 Reviews Plaats review
Trendbox Panel
|Reclame niet helemaal duidelijk, klantenservice gelukkig wel!
Een paar maanden geleden kreeg ik een reclamepoststuk binnen over dat mijn contract binnenkort zou aflopen en dat ik naar de winkel moest komen om gebruik te maken van een nieuwe aanbieding. Ik besloot nog even te wachten en daarna ben ik naar de Ritel webwinkel gegaan bij gebrek aan tijd om naar de winkel te gaan. Ik sloot een nieuw contract af, maar bij een andere provider. Ritel stelde me daarna via email nog wat aanvullende vragen, waaruit bleek dat het contract pas anderhalve maand later afgesloten zou kunnen worden. Ik heb hierover aan de klantenservice per email vragen gesteld; voornamelijk waarom het poststuk dan al zo snel binnen was gekomen. Zij legden mij vriendelijk uit dat een verlenging van het contract bij dezelfde provider al wel mogelijk was geweest op dat moment. Bij overschakeling op een andere provider moest ik dus wachten en ik besloot de order uit te stellen. De klantenservice heeft mijn vragen goed en duidelijk beantwoord en in elk geval binnen 2 dagen (per email). Bij overschakeling op het nieuwe contract was de daarbij behorende nieuwe telefoon ook binnen no time binnen. Super!
Trendbox Panel
|Snelle post, snelle email, maar...
Er kwam een brief binnen die mij attendeerde op het aflopen van mijn contract en lokte mij naar de winkel voor een nieuwe aanbieding. Hier heb ik even mee gewacht en omdat ik weinig tijd had, heb ik online mijn contract willen verlengen, echter wel via een andere provider. Na het betalen en afronden van mijn bestelling kreeg ik via de mail te horen dat mijn nieuwe contract pas op 27 december kan ingaan, omdat bij wijziging van provider pas 2 maanden voor het aflopen van mijn contract doorgevoerd kan worden. De reclamebrief kreeg ik echter niet 2 maanden voor het aflopen van mijn contract (bleek achteraf), maar 22 maanden na mijn bezoek aan de ritel-winkel bij de aanschaf van mijn vorige telefoon. Via de mail werd ik netjes geholpen en te woord gestaan. Terugmailen doen ze ook binnen afzienbare tijd, echter worden niet al mijn vragen concreet beantwoord. Jammer, want zo blijven bepaalde dingen nog onduidelijk.