Een 1 is nog teveel. Dierenonvriendelijke en mensonterende medewerksters die erop kicken jou via je geliefde dier naar de klote te helpen.
Was er vorig jaar met spoed met een van katten. Blaastenen. Kreeg antibiotica en moest week later terugkomen voor echo en scan. Zat daar met mijn erg zieke kat en mijn moeder netjes te wachten tot ik aan de beurt was. Een half uur na de afgesproken tijd kwam een chagrijnige medewerkster ons zeer onvriendelijk mededelen dat we naar huis moesten gaan met de ernstig zieke kat omdat alles lang uitliep. Maar ik wilde niet naar huis want mijn kat is er slecht aan toe en ik kan nog wel wat langer wachten. Bovendien moest mijn kat vrijwel zeker nog meer antibiotica en zo'n kuur mag je niet onderbreken. Ze hadden een spoedgeval waar ze nog mee bezig waren. Geen probleem. Als een dier ieder moment dood kan gaan gaat dat dier natuurlijk voor en wacht ik netjes tot ze klaar zijn. Maar mijn zieke kat had ook echt hulp nodig. Dus wat langer wachten heb ik daar wel voor over. Maar werd niet geaccepteerd. Weer werd chagrijnig medegedeeld weg te gaan. Niet gevraagd maar letterlijk medegedeeld. NEE hebben mijn moeder en ik toen gezegd. We wachten, want mijn kat heeft ook echt hulp nodig en de afspraak was door de dierenarts voor die dag gemaakt en niet later oa vanwege eventueel langer nog antibiotica wat op was. Mijn afspraak was om 14:00. Er waren geen wachtenden voor mij, alleen na mij. Als afspraken uitlopen dan moet iedereen wachten en stuur je niet degene die als eerstvolgende aan de beurt is weg .Ranzijn wel. En ook waren er nog geen andere klanten.die konden nog worden afgebeld. Maar het mom van " dan moet ik mensen afbellen en die Zaankanters pikken dat niet " moest ik met mijn zwaar zieke dier dus oprotten. Mag dan geen Zaankanter zijn, maar laat me niet met mijn zieke dier weg sturen omdat ze bij Ranzijn schijnbaar bang zijn voor Zaankanters. Niet aardig van die chagrijnige en ondertussen ook agressieve medewerkster. Maar wel handig als je een ziek dier heb als ik, dan gaat je dier voor en wordt je niet naar huis gestuurd. Maar ik ben ok niet gegaan. Uiteindelijk geholpen. Wat een zooitje. Dierenarts nog assistente, zelfde als die mij weg wilde sturen" liepen steeds tijdens de onderzoeken de behandelruimte in en uit. Terwijl mijn kat een echo kreeg wat voor een kat echt geen pretje is kwam er ook gewoon personeel binnenlopen en moest de echo steeds onderbroken worden. En na de scan zat ik op de uitslagen te wachten maar ze waren helemaal niet met de uitslagen van mijn kat bezig. Communicatie was ver te zoeken en heb niet echt antwoorden gekregen. Moest weer nieuwe afspraak maken omdat er geen tijd meer was voor meer onderzoek. Kreeg een gepeperde rekening en ben met wachttijd zo'n vier uur daar geweest. En dan na het weekeinde weer terugkomen omdat er nu geen tijd meer was. Werd zo'n beetje met kat en al naar buiten geduwd.
Het zat me allemaal behoorlijk dwars. Antwoorden had ik nog steeds niet echt, was geen tijd voor, de stress van mijn kat die al nare onderzoeken moest ondergaan en dan ook nog extra lang omdat er steeds personeel de arts wat kwam vragen waar hij dan weer naar moest kijken. En de agressie waarmee was geprobeerd mij naar huis te sturen en niet echt een reden. Spoedgeval. Die zijn er vaker en dan wacht je gewoon als het belangrijk genoeg is en dat was het ook.
Ik heb later die dag teruggebeld. Zat me behoorlijk dwars wat er allemaal was gebeurd.
Werd ik ondersteboven gescholden door een medewerkster met dingen als waar ik het lef vandaan haalde om te verwachten dat de dierenarts 7 dagen per week 24 uur per dag beschikbaar moest zijn. Dacht, wacht even. Heb ik dat gezegd. NEE NATUURLIJK NIET. Lijkt me ook geen dierenarts waar je met je zieke dier naar toe wil. Als je alleen maar werkt dan kun je geen dieren behandelen. Verwacht dus geen dierenarts die 24/7 werkt en nooit slaapt. Heb ik ook tegen die razende tierende meid gezegd. En of mijn kat belangrijker was dan dieren die acute hulp nodig hebben omdat ze anders zeker dood gaan. Moeten andere dieren doodgaan voor mijn kat. NEE NATUURLIJK NIET. HEB IK OOK NIET GEZEGD.
Zei juist toen ze mij met mijn best wel erg zieke kat weg probeerden te sturen omdat er een noodgeval was dat NOODGEVALLEN ALTIJD VOOR GAAN EN DAT IK WACHTEN DAN OOK GEEN PROBLEEM VIND.
Na nog wat geraas en getier van haar kant en ik me maar moeten verdedigen alsof ik vond dat dierenartsen nooit vrij mogen hebben en noodgevallen, hond in dit geval, dat die maar dood moest gaan omdat mijn kat eerst was, wat een gezeik was dat kreeg ik uiteindelijk de echte reden te horen ( buiten dat Zaankanters zich niet laten wegsturen, sorry, niet mijn woorden ) waarom we weg moesten.
Van de drie dierenartsen die er hadden moeten zijn waren er twee ziek en er waren voor mij. Afspraak om 14:00 al drie noodgevallen en die gaan wat mij betreft ook absoluut voor. Maar al deze dingen zijn mij niet verteld. Ik begreep toen wel waarom het zo'n chaos was. Al had ik nog steeds gewacht tot er tijd was voor mijn ook heel zieke kat. En niet mij en mijn kat er agressief proberen uit te gooien omdat ze anders mensen niet wilden afbellen. Noodgevallen gaan altijd voor, maar daarna komt degene die aan de beurt is al was het na twee uur wachten. Uiteindelijk nog even vriendelijk met dat meisje zitten praten en afgesproken dat ik de volgende dag door het hoofd terug zou worden gebeld omdat ik behoorlijk rot ben behandeld en mijn kat nog erger. En de manier waarop. Niet je frustraties op mij afreageren. Ik heb je niks gedaan.
Maar de volgende dag ging het telefoontje niet als verwacht. Geen sorry of wat een nare situatie etc, maar letterlijk een uur lang uitgescholden door het hoofd. En ja, weet wat veel mensen nu denken. Waarom de telefoon er niet opgedonderd. Omdat ik die dag ook uitslagen moest krijgen over de onderzoeken van de dag ervoor waar toen geen tijd meer voor was. En die had ik echt nodig. En mijn kat had een aanval gehad na haar andere antibiotica dus wilde weten wat ik moest doen. In ieder geval andere antibiotica en misschien weer langskomen. Gelukkig ging het alweer beter met haar, maar dat drie keer per dag voor nog 7 dagen leek mij niet gezond. Maar antwoorden kreeg ik niet. Niet over de uitslagen en niet over de antibiotica die mijn kat echt moest hebben omdat dat op heel precieze tijden moest. Dat is wat mij betreft dierenmishandeling en ook mensenmishandeling dat ze je zo zonder antwoorden laten zitten. Moest van dat hoifd voor straf maar een paar uur later bellen over de antibiotica en de uitslagen. Dit telefoontje was puur om mij ondersteboven te schelden. Waar ze behoorlijk goed in was moet ik zeggen. Ik zou een medewerkster hebben bedreigd. Dacht "wat the ffff, probeer het netjes te houden). Heb ik niet gedaan. Volgens haar wel en dat had die meid haar gezegd ( niet de vermeende bedreigde medewerkster ) waar ik de avond daarvoor uiteindelijk toch nog " vriendelijk" het gesprek mee beëindigd had. Ik heb toen tegen dat hoofd gezegd dat ik niemand geb bedreigd, wel zelf ben bedreigd en dat ik op papier wilde hebben wie ik dan had bedreigd en wat ik dan gezegd zou hebben. Niet zomaar mij ergens van beschuldigen door de telefoon. Ik wilde het op papier of de mail zodat ik mij daartegen kan verdedigen. Dat lijkt me wel zo netjes. Maar dat werd geweigerd. Toen maar neergelegd, was het wel zat.
Heb nog gewacht tot ik terug kon bellen voor de uitslagen van de onderzoeken en moest nieuwe antibiotica. Die is mijn moeder gaan halen. Na alles wat er gebeurd was had ik het echt wel gehad. Ik ben geen ruzie maker en hou het netjes en beleefd maar na dit alles was ik bang dat ik toch daar de boel ondersteboven zou schelden. Laat me niet zomaar afmaken. De volgende afspraak daar heb ik afgezegd en ben naar andere dierenarts gegaan. Uiteindelijk geluk bij een ongeluk want wat mijn kat had is eigenlijk beter om te opereren dan af te blijven wachten. Dus toch nog spoedoperatie maar gelukkig is alles goed gegaan.
Heb wel een klacht ingediend tegen de ZEER SLECHTE EN AGRESSIEVE BEHANDELING van mij en mijn kat. Bij het hoofdkantoor in Alkmaar. Kreeg daar hulp van een zeer vriendelijke medewerkster die het allemaal heel erg voor mij vond ( bleek achteraf gewoon een zoethoudertje te zijn) maar kreeg geen antwoord op mijn klacht. Ben blijven bellen, maar niks.
Toch nog een keer contact opgezocht met Ranzijn want het bleef me dwars zitten. En ik heb nog nooit iemand bedreigd dus ook dat zat me behoorlijk hoog. Heb gevraagd of ze een gesprek wilden aangaan met mij om eruit te komen. Wilde degene die ik sprak wel want het zat iedereen hoog en beter dingen uitspreken dan klachten indienen. Maar de dag dat ze zouden bellen om te praten heeft er niemand gebeld en daarna ook niet. Ze spelen gewoon spelletjes met je als je dingen netjes probeert op te lossen. Het is mij ondertussen wel duidelijk dat het meeste personeel daar voornamelijk werkt om eens lekker mensen uit te schelden en hun frustraties op bot te vieren waarvan ze weten dat ze die met z'n allen aankunnen. Want het is daar letterlijk een tegen vijf.
Belde vandaag omdat mij katten, heb er twee, gevaccineerd moesten worden. Belde niet naar Ranzijn Zaandam, had het daar wel gehad. Belde een ander filiaal. Kreeg ik te horen dat mijn katten en ik daar vrijwel zeker niet welkom waren om wat er was gebeurd in Zaandam. Wat had ik dan fout gedaan Heb het filiaal in Zaandam gebeld. Weer gezeik natuurlijk. Maar wilde weten wat er nu weer was. Waarom mocht ik niet met mijn katten komen. Geen antwoord maar bij hun zou ik mezelf hebben uitgeschreven. Heb ik niet gedaan, ik ben alleen met mijn zieke kat naar een andere dierenarts gegaan omdat ik door wat er daar was gebeurd niet nog een keer wilde en mijn kat had echt snel hulp nodig. Je zou zeggen dat ik dan mijn katten gewoon weer in kon laten schrijven en ze laten vaccineren, maar NEE DUS. Zou morgen door het hoofd, zelfde scheldende agressieveling als vorige keer, gebeld worden. Er stond heel wat over mij in de computer, niets positiefs overduidelijk en dat zou ik dan vrijwel weer schreeuwend door de telefoon aan moeten horen. Heb een ander filiaal gebeld van Ranzijn en daar werd mij door een wel nette medewerkster, ik was ondertussen na drie uur bellen en wachten behoorlijk overstuur en boos en heb haar ook gezegd dat ik niet boos op haar was, netjes blijven, en werd mij dus medegedeeld dat mijn katten en ik NOOIT MEER IN WELK FILIAAL VAN DIERENARTS RANZIJN MOCHT KOMEN. Was zoals zij mij vertelde naar alle filialen gemaild met een dossier erbij waar mijn mail niks bij is.
BEN ECHT ONGELOFELIJK BOOS. IK HEB EEN KLACHT INGEDIEND EN NOOIT ANTWOORD GEKREGEN NA VELE POGINGEN. IK HEB NOOIT EEN BRIEF OF MAIL GEHAD WAAROM IK NERGENS MEER MAG KOMEN EN OOK NIET DE DOOR MIJ GEVRAAGDE MAIL WIE IK HAD BEDREIGD EN WAARMEE. WANT DAN HAD IK ME KUNNEN VERDEDIGEN.
MAAR RANZIJN HEEFT NAAR ZEKER 14 FILIALEN ALLERLEI LEUGENS OVER MIJ VERSPREID, EEN VERBOD OP MIJ OM DAAR OOIT NOG TE KOMEN, EEN BEHANDELVERBOD OP MIJN DIEREN, DAT NOEMT ZICHZELF DIERENARTS EN WELZIJN VAN DIEREN STAAT VOOROP, EN LEUGENS VALLEN INDER SMAAD EN LASTER.
Zo gaat Ranzijn met mens en dier om.
Breng nooit je dier daar naar toe, voor zowel het welzijn van je dier als dat van jezelf.
Ik heb heel wat in mijn leven gepikt. Maar niet meer. Voor mij zijn de medewerkers van Ranzijn Zaandam mens en dieronterende asociale wezens die mij alleen maar in de vernieling wilden trappen met als pressiemiddel mijn zieke kat anders zorg te ontzeggen.
Ik ben ernstig ziek en verwacht niet lang meer te hebben. Dat is oke. Maar ik ga niet voordat Ranzijn Zaandam volledig opgedoekt is en er fatsoenlijke medewerkers komen. Ik heb alles al verloren, dus ik ga nu doorstrijden tot ik er letterlijk dood bij neerval. Mijn katten zijn mijn alles en dat ze die pakken dat accepteer ik niet en ook niet meer wat ze met mij allemaal hebben gedaan.
ALS LAATSTE HOOP IK DAT MEER MENSEN EEN KLACHT GAAN INDIENEN TEGEN RANZIJN ZAANDAM OF WELKE RANZIJN DIERENARTS ZIJ EN HUN DIEREN ZO ONMENSELIJK ZIJN BEHANDELD. ALLEEN KUN JE NIKS TEGEN ZE. ZE SCHIJNEN VER BOVEN DE WET TE STAAN. DAT MIET VERANDEREN. DUS WIE MIJ WIL HELPEN, DIEN KLACHTEN IN WAAR JE MAAR KUNT.
ANNA.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Yvonne
|
Een prijsafspraak gemaakt voor 2 röntgenfoto's en narcose vanwege een botscan. Op tijd aanwezig om 13.00 uur vragen we nogmaals naar de kosten.Deze worden met 46,00 euro verhoogd omdat er een prijsverhoging zou zijn die de dierenarts niet had opgenomen in het gesprek. We hebben niet met de dierenarts gesproken maar met de assistente, btw verhoging werd als argument genoemd, de narcose was niet opgenomen in de berekening. Uiteindelijk akkoord gegaan met de nieuwe prijs, omdat de assistente versterking kreeg van een doorgewinterde collega, echt heel klant onvriendelijk werd ons gesprek afgekapt. Om 13.00 uur onze hond afgegeven en voor 16.00 uur zouden we haar kunnen ophalen.zelf maar om 16.00 uur gebeld, weer een kortaangebonden medewerker die vertelde dat de foto's nog gemaakt moesten worden bij onze hond, en ze wist nog niet hoelaat we haar konden ophalen. En daar hadden we het maar mee te doen. Ik ga niet meer naar deze dierenartsen toe, ze moeten maar eerst een training volgen om vraag en aanbod op elkaar af te stemmen en klantvriendelijkheid trainen als de planning veranderd.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jordy
|
U zou de dierenarts op middenweg moeten proberen, Joyce kliniek.
Dit is onze budget dierenarts en heeft ons nog nooit laten zitten.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Nellie
|
Meest slechte dierenarts ever. Mijn hond moest met spoed geholpen worden maar ze hadden geen plek. Ook niet de volgende dag. Volgens assistent zijn er 3 zieke dierenartsen. Zelfs de trimster is drie keer geannuleerd en ze had ontslag genomen. Een dierenarts waar je niks aan hebt.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
bert
|
Voor inenting kat, wat langer dan een jaar geleden wordt zonder overleg in je paspoort gezet dat je over een maand terug moet komen voor nogmaals een injectie, dubbele kosten dus. Nooit eerder meegemaakt en was ook de laatste keer want hier ga ik niet meer heen.
94 Reviews Plaats review
Annemarie
|Een 1 is nog teveel. Dierenonvriendelijke en mensonterende medewerksters die erop kicken jou via je geliefde dier naar de klote te helpen.
Was er vorig jaar met spoed met een van katten. Blaastenen. Kreeg antibiotica en moest week later terugkomen voor echo en scan. Zat daar met mijn erg zieke kat en mijn moeder netjes te wachten tot ik aan de beurt was. Een half uur na de afgesproken tijd kwam een chagrijnige medewerkster ons zeer onvriendelijk mededelen dat we naar huis moesten gaan met de ernstig zieke kat omdat alles lang uitliep. Maar ik wilde niet naar huis want mijn kat is er slecht aan toe en ik kan nog wel wat langer wachten. Bovendien moest mijn kat vrijwel zeker nog meer antibiotica en zo'n kuur mag je niet onderbreken. Ze hadden een spoedgeval waar ze nog mee bezig waren. Geen probleem. Als een dier ieder moment dood kan gaan gaat dat dier natuurlijk voor en wacht ik netjes tot ze klaar zijn. Maar mijn zieke kat had ook echt hulp nodig. Dus wat langer wachten heb ik daar wel voor over. Maar werd niet geaccepteerd. Weer werd chagrijnig medegedeeld weg te gaan. Niet gevraagd maar letterlijk medegedeeld. NEE hebben mijn moeder en ik toen gezegd. We wachten, want mijn kat heeft ook echt hulp nodig en de afspraak was door de dierenarts voor die dag gemaakt en niet later oa vanwege eventueel langer nog antibiotica wat op was. Mijn afspraak was om 14:00. Er waren geen wachtenden voor mij, alleen na mij. Als afspraken uitlopen dan moet iedereen wachten en stuur je niet degene die als eerstvolgende aan de beurt is weg .Ranzijn wel. En ook waren er nog geen andere klanten.die konden nog worden afgebeld. Maar het mom van " dan moet ik mensen afbellen en die Zaankanters pikken dat niet " moest ik met mijn zwaar zieke dier dus oprotten. Mag dan geen Zaankanter zijn, maar laat me niet met mijn zieke dier weg sturen omdat ze bij Ranzijn schijnbaar bang zijn voor Zaankanters. Niet aardig van die chagrijnige en ondertussen ook agressieve medewerkster. Maar wel handig als je een ziek dier heb als ik, dan gaat je dier voor en wordt je niet naar huis gestuurd. Maar ik ben ok niet gegaan. Uiteindelijk geholpen. Wat een zooitje. Dierenarts nog assistente, zelfde als die mij weg wilde sturen" liepen steeds tijdens de onderzoeken de behandelruimte in en uit. Terwijl mijn kat een echo kreeg wat voor een kat echt geen pretje is kwam er ook gewoon personeel binnenlopen en moest de echo steeds onderbroken worden. En na de scan zat ik op de uitslagen te wachten maar ze waren helemaal niet met de uitslagen van mijn kat bezig. Communicatie was ver te zoeken en heb niet echt antwoorden gekregen. Moest weer nieuwe afspraak maken omdat er geen tijd meer was voor meer onderzoek. Kreeg een gepeperde rekening en ben met wachttijd zo'n vier uur daar geweest. En dan na het weekeinde weer terugkomen omdat er nu geen tijd meer was. Werd zo'n beetje met kat en al naar buiten geduwd.
Het zat me allemaal behoorlijk dwars. Antwoorden had ik nog steeds niet echt, was geen tijd voor, de stress van mijn kat die al nare onderzoeken moest ondergaan en dan ook nog extra lang omdat er steeds personeel de arts wat kwam vragen waar hij dan weer naar moest kijken. En de agressie waarmee was geprobeerd mij naar huis te sturen en niet echt een reden. Spoedgeval. Die zijn er vaker en dan wacht je gewoon als het belangrijk genoeg is en dat was het ook.
Ik heb later die dag teruggebeld. Zat me behoorlijk dwars wat er allemaal was gebeurd.
Werd ik ondersteboven gescholden door een medewerkster met dingen als waar ik het lef vandaan haalde om te verwachten dat de dierenarts 7 dagen per week 24 uur per dag beschikbaar moest zijn. Dacht, wacht even. Heb ik dat gezegd. NEE NATUURLIJK NIET. Lijkt me ook geen dierenarts waar je met je zieke dier naar toe wil. Als je alleen maar werkt dan kun je geen dieren behandelen. Verwacht dus geen dierenarts die 24/7 werkt en nooit slaapt. Heb ik ook tegen die razende tierende meid gezegd. En of mijn kat belangrijker was dan dieren die acute hulp nodig hebben omdat ze anders zeker dood gaan. Moeten andere dieren doodgaan voor mijn kat. NEE NATUURLIJK NIET. HEB IK OOK NIET GEZEGD.
Zei juist toen ze mij met mijn best wel erg zieke kat weg probeerden te sturen omdat er een noodgeval was dat NOODGEVALLEN ALTIJD VOOR GAAN EN DAT IK WACHTEN DAN OOK GEEN PROBLEEM VIND.
Na nog wat geraas en getier van haar kant en ik me maar moeten verdedigen alsof ik vond dat dierenartsen nooit vrij mogen hebben en noodgevallen, hond in dit geval, dat die maar dood moest gaan omdat mijn kat eerst was, wat een gezeik was dat kreeg ik uiteindelijk de echte reden te horen ( buiten dat Zaankanters zich niet laten wegsturen, sorry, niet mijn woorden ) waarom we weg moesten.
Van de drie dierenartsen die er hadden moeten zijn waren er twee ziek en er waren voor mij. Afspraak om 14:00 al drie noodgevallen en die gaan wat mij betreft ook absoluut voor. Maar al deze dingen zijn mij niet verteld. Ik begreep toen wel waarom het zo'n chaos was. Al had ik nog steeds gewacht tot er tijd was voor mijn ook heel zieke kat. En niet mij en mijn kat er agressief proberen uit te gooien omdat ze anders mensen niet wilden afbellen. Noodgevallen gaan altijd voor, maar daarna komt degene die aan de beurt is al was het na twee uur wachten. Uiteindelijk nog even vriendelijk met dat meisje zitten praten en afgesproken dat ik de volgende dag door het hoofd terug zou worden gebeld omdat ik behoorlijk rot ben behandeld en mijn kat nog erger. En de manier waarop. Niet je frustraties op mij afreageren. Ik heb je niks gedaan.
Maar de volgende dag ging het telefoontje niet als verwacht. Geen sorry of wat een nare situatie etc, maar letterlijk een uur lang uitgescholden door het hoofd. En ja, weet wat veel mensen nu denken. Waarom de telefoon er niet opgedonderd. Omdat ik die dag ook uitslagen moest krijgen over de onderzoeken van de dag ervoor waar toen geen tijd meer voor was. En die had ik echt nodig. En mijn kat had een aanval gehad na haar andere antibiotica dus wilde weten wat ik moest doen. In ieder geval andere antibiotica en misschien weer langskomen. Gelukkig ging het alweer beter met haar, maar dat drie keer per dag voor nog 7 dagen leek mij niet gezond. Maar antwoorden kreeg ik niet. Niet over de uitslagen en niet over de antibiotica die mijn kat echt moest hebben omdat dat op heel precieze tijden moest. Dat is wat mij betreft dierenmishandeling en ook mensenmishandeling dat ze je zo zonder antwoorden laten zitten. Moest van dat hoifd voor straf maar een paar uur later bellen over de antibiotica en de uitslagen. Dit telefoontje was puur om mij ondersteboven te schelden. Waar ze behoorlijk goed in was moet ik zeggen. Ik zou een medewerkster hebben bedreigd. Dacht "wat the ffff, probeer het netjes te houden). Heb ik niet gedaan. Volgens haar wel en dat had die meid haar gezegd ( niet de vermeende bedreigde medewerkster ) waar ik de avond daarvoor uiteindelijk toch nog " vriendelijk" het gesprek mee beëindigd had. Ik heb toen tegen dat hoofd gezegd dat ik niemand geb bedreigd, wel zelf ben bedreigd en dat ik op papier wilde hebben wie ik dan had bedreigd en wat ik dan gezegd zou hebben. Niet zomaar mij ergens van beschuldigen door de telefoon. Ik wilde het op papier of de mail zodat ik mij daartegen kan verdedigen. Dat lijkt me wel zo netjes. Maar dat werd geweigerd. Toen maar neergelegd, was het wel zat.
Heb nog gewacht tot ik terug kon bellen voor de uitslagen van de onderzoeken en moest nieuwe antibiotica. Die is mijn moeder gaan halen. Na alles wat er gebeurd was had ik het echt wel gehad. Ik ben geen ruzie maker en hou het netjes en beleefd maar na dit alles was ik bang dat ik toch daar de boel ondersteboven zou schelden. Laat me niet zomaar afmaken. De volgende afspraak daar heb ik afgezegd en ben naar andere dierenarts gegaan. Uiteindelijk geluk bij een ongeluk want wat mijn kat had is eigenlijk beter om te opereren dan af te blijven wachten. Dus toch nog spoedoperatie maar gelukkig is alles goed gegaan.
Heb wel een klacht ingediend tegen de ZEER SLECHTE EN AGRESSIEVE BEHANDELING van mij en mijn kat. Bij het hoofdkantoor in Alkmaar. Kreeg daar hulp van een zeer vriendelijke medewerkster die het allemaal heel erg voor mij vond ( bleek achteraf gewoon een zoethoudertje te zijn) maar kreeg geen antwoord op mijn klacht. Ben blijven bellen, maar niks.
Toch nog een keer contact opgezocht met Ranzijn want het bleef me dwars zitten. En ik heb nog nooit iemand bedreigd dus ook dat zat me behoorlijk hoog. Heb gevraagd of ze een gesprek wilden aangaan met mij om eruit te komen. Wilde degene die ik sprak wel want het zat iedereen hoog en beter dingen uitspreken dan klachten indienen. Maar de dag dat ze zouden bellen om te praten heeft er niemand gebeld en daarna ook niet. Ze spelen gewoon spelletjes met je als je dingen netjes probeert op te lossen. Het is mij ondertussen wel duidelijk dat het meeste personeel daar voornamelijk werkt om eens lekker mensen uit te schelden en hun frustraties op bot te vieren waarvan ze weten dat ze die met z'n allen aankunnen. Want het is daar letterlijk een tegen vijf.
Belde vandaag omdat mij katten, heb er twee, gevaccineerd moesten worden. Belde niet naar Ranzijn Zaandam, had het daar wel gehad. Belde een ander filiaal. Kreeg ik te horen dat mijn katten en ik daar vrijwel zeker niet welkom waren om wat er was gebeurd in Zaandam. Wat had ik dan fout gedaan Heb het filiaal in Zaandam gebeld. Weer gezeik natuurlijk. Maar wilde weten wat er nu weer was. Waarom mocht ik niet met mijn katten komen. Geen antwoord maar bij hun zou ik mezelf hebben uitgeschreven. Heb ik niet gedaan, ik ben alleen met mijn zieke kat naar een andere dierenarts gegaan omdat ik door wat er daar was gebeurd niet nog een keer wilde en mijn kat had echt snel hulp nodig. Je zou zeggen dat ik dan mijn katten gewoon weer in kon laten schrijven en ze laten vaccineren, maar NEE DUS. Zou morgen door het hoofd, zelfde scheldende agressieveling als vorige keer, gebeld worden. Er stond heel wat over mij in de computer, niets positiefs overduidelijk en dat zou ik dan vrijwel weer schreeuwend door de telefoon aan moeten horen. Heb een ander filiaal gebeld van Ranzijn en daar werd mij door een wel nette medewerkster, ik was ondertussen na drie uur bellen en wachten behoorlijk overstuur en boos en heb haar ook gezegd dat ik niet boos op haar was, netjes blijven, en werd mij dus medegedeeld dat mijn katten en ik NOOIT MEER IN WELK FILIAAL VAN DIERENARTS RANZIJN MOCHT KOMEN. Was zoals zij mij vertelde naar alle filialen gemaild met een dossier erbij waar mijn mail niks bij is.
BEN ECHT ONGELOFELIJK BOOS. IK HEB EEN KLACHT INGEDIEND EN NOOIT ANTWOORD GEKREGEN NA VELE POGINGEN. IK HEB NOOIT EEN BRIEF OF MAIL GEHAD WAAROM IK NERGENS MEER MAG KOMEN EN OOK NIET DE DOOR MIJ GEVRAAGDE MAIL WIE IK HAD BEDREIGD EN WAARMEE. WANT DAN HAD IK ME KUNNEN VERDEDIGEN.
MAAR RANZIJN HEEFT NAAR ZEKER 14 FILIALEN ALLERLEI LEUGENS OVER MIJ VERSPREID, EEN VERBOD OP MIJ OM DAAR OOIT NOG TE KOMEN, EEN BEHANDELVERBOD OP MIJN DIEREN, DAT NOEMT ZICHZELF DIERENARTS EN WELZIJN VAN DIEREN STAAT VOOROP, EN LEUGENS VALLEN INDER SMAAD EN LASTER.
Zo gaat Ranzijn met mens en dier om.
Breng nooit je dier daar naar toe, voor zowel het welzijn van je dier als dat van jezelf.
Ik heb heel wat in mijn leven gepikt. Maar niet meer. Voor mij zijn de medewerkers van Ranzijn Zaandam mens en dieronterende asociale wezens die mij alleen maar in de vernieling wilden trappen met als pressiemiddel mijn zieke kat anders zorg te ontzeggen.
Ik ben ernstig ziek en verwacht niet lang meer te hebben. Dat is oke. Maar ik ga niet voordat Ranzijn Zaandam volledig opgedoekt is en er fatsoenlijke medewerkers komen. Ik heb alles al verloren, dus ik ga nu doorstrijden tot ik er letterlijk dood bij neerval. Mijn katten zijn mijn alles en dat ze die pakken dat accepteer ik niet en ook niet meer wat ze met mij allemaal hebben gedaan.
ALS LAATSTE HOOP IK DAT MEER MENSEN EEN KLACHT GAAN INDIENEN TEGEN RANZIJN ZAANDAM OF WELKE RANZIJN DIERENARTS ZIJ EN HUN DIEREN ZO ONMENSELIJK ZIJN BEHANDELD. ALLEEN KUN JE NIKS TEGEN ZE. ZE SCHIJNEN VER BOVEN DE WET TE STAAN. DAT MIET VERANDEREN. DUS WIE MIJ WIL HELPEN, DIEN KLACHTEN IN WAAR JE MAAR KUNT.
ANNA.
Yvonne
|Een prijsafspraak gemaakt voor 2 röntgenfoto's en narcose vanwege een botscan. Op tijd aanwezig om 13.00 uur vragen we nogmaals naar de kosten.Deze worden met 46,00 euro verhoogd omdat er een prijsverhoging zou zijn die de dierenarts niet had opgenomen in het gesprek. We hebben niet met de dierenarts gesproken maar met de assistente, btw verhoging werd als argument genoemd, de narcose was niet opgenomen in de berekening. Uiteindelijk akkoord gegaan met de nieuwe prijs, omdat de assistente versterking kreeg van een doorgewinterde collega, echt heel klant onvriendelijk werd ons gesprek afgekapt. Om 13.00 uur onze hond afgegeven en voor 16.00 uur zouden we haar kunnen ophalen.zelf maar om 16.00 uur gebeld, weer een kortaangebonden medewerker die vertelde dat de foto's nog gemaakt moesten worden bij onze hond, en ze wist nog niet hoelaat we haar konden ophalen. En daar hadden we het maar mee te doen. Ik ga niet meer naar deze dierenartsen toe, ze moeten maar eerst een training volgen om vraag en aanbod op elkaar af te stemmen en klantvriendelijkheid trainen als de planning veranderd.
Jordy
|U zou de dierenarts op middenweg moeten proberen, Joyce kliniek.
Dit is onze budget dierenarts en heeft ons nog nooit laten zitten.
Nellie
|Meest slechte dierenarts ever. Mijn hond moest met spoed geholpen worden maar ze hadden geen plek. Ook niet de volgende dag. Volgens assistent zijn er 3 zieke dierenartsen. Zelfs de trimster is drie keer geannuleerd en ze had ontslag genomen. Een dierenarts waar je niks aan hebt.
bert
|Voor inenting kat, wat langer dan een jaar geleden wordt zonder overleg in je paspoort gezet dat je over een maand terug moet komen voor nogmaals een injectie, dubbele kosten dus. Nooit eerder meegemaakt en was ook de laatste keer want hier ga ik niet meer heen.