Bij Ranzijn liggen de zakken met kilo's voer bijna tot aan het plafond. Dus leek mij de zoektocht naar een eenvoudige voerschep een heel simpele. Dus ik vraag het aan een paar jonge medewerkers die na lang twijfelen zeiden dit niet te hebben.
Ik kon niet geloven dat er in zo een grote zaak zo iets simpels, (wat ook perfect in het assortiment paste gezien de enorme hoeveelheid kilozakken voer) niet aanwezig was.
Dus vraag ik het voor alle zekerheid nog een keer aan een wat oudere medewerkster, die weten soms net iets meer.
Het 1e wat die doet is degenen aan wie ik het al had gevraagd bellen.
Toen kreeg ik me toch een lading sjachrijn over me heen... Hoe haalde ik het in mijn hoofd om iets nog eens aan een andere collega te vragen.
Nee, ze zijn zwaar onderbezet (voor zo een grote vestiging) en dan zitten er onder de al weinige medewerkers een paar verschrikkelijke sjachrijnen tussen. De score op het gebied van klantvriendelijkheid is wat mij betreft dan ook 0.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Radko
|
Slechte kwaliteit planten. Minimale sortering planten. Verzinnen prijzen waar je bij staat (opeens is de prijs de helft duurder als er geen prijs op staat)
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Frank
|
Echt, bijna alles wat jullie verkopen is troep. Of je nou een olielampen koopt of planten, het is gewoon niet wat je voor die prijs mag verwachten.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Klant van Ranzijn Tuin & Dier Bovenkarspel
|
Gewoon een top winkel, koop er altijd wel wat als ik er ben
7.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Ranzijn Tuin & Dier Bovenkarspel
|
aanbiedingen zijn altijd aanwezig en voldoende op voorraad.
19 Reviews Plaats review
P.
|Bij Ranzijn liggen de zakken met kilo's voer bijna tot aan het plafond. Dus leek mij de zoektocht naar een eenvoudige voerschep een heel simpele. Dus ik vraag het aan een paar jonge medewerkers die na lang twijfelen zeiden dit niet te hebben.
Ik kon niet geloven dat er in zo een grote zaak zo iets simpels, (wat ook perfect in het assortiment paste gezien de enorme hoeveelheid kilozakken voer) niet aanwezig was.
Dus vraag ik het voor alle zekerheid nog een keer aan een wat oudere medewerkster, die weten soms net iets meer.
Het 1e wat die doet is degenen aan wie ik het al had gevraagd bellen.
Toen kreeg ik me toch een lading sjachrijn over me heen... Hoe haalde ik het in mijn hoofd om iets nog eens aan een andere collega te vragen.
Nee, ze zijn zwaar onderbezet (voor zo een grote vestiging) en dan zitten er onder de al weinige medewerkers een paar verschrikkelijke sjachrijnen tussen. De score op het gebied van klantvriendelijkheid is wat mij betreft dan ook 0.
Radko
|Slechte kwaliteit planten. Minimale sortering planten. Verzinnen prijzen waar je bij staat (opeens is de prijs de helft duurder als er geen prijs op staat)
Frank
|Echt, bijna alles wat jullie verkopen is troep. Of je nou een olielampen koopt of planten, het is gewoon niet wat je voor die prijs mag verwachten.
Klant van Ranzijn Tuin & Dier Bovenkarspel
|Gewoon een top winkel, koop er altijd wel wat als ik er ben
Klant van Ranzijn Tuin & Dier Bovenkarspel
|aanbiedingen zijn altijd aanwezig en voldoende op voorraad.