ik ben blij met de rabo bank als je een probleem hebt dan wordt je goed geholpen . ook al je mails krijgt wat niet van de bank is maar een vervalste mail is , dan wordt er heel duidelijk uitgelegd hoe of wat je wel of niet mag/kan doen. zal niet gauw veranderen van bank.
9.0
Prijs/kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Service van de medewerkers
Informatieverstrekking
Stoneford
|
Bestaande klanten worden slechter geholpen dan nieuwe klanten Donderdagavond gebeld met Rabobank Nijmegen. Werd keurig te woord gestaan, wilde nl. interpolis verzekeringen samenvoegen. De bedoeling was dat ik een andere medewerker aan de telefoon zou krijgen. In plaats daarvan werd mij aangegeven dat dit helaas niet mogelijk was, wel voor nieuwe klanten, maar voor bestaande klanten waren ze er niet...! Heb aangegeven dat dit erg klantonvriendelijk en niet klantgericht was. De dame begreep het, maar gaf ook nog eens niet aan hier iets mee te gaan doen.
Wel gaf ze aan dat ik de volgende ochtend zou worden gebeld. Ik moet nog gebeld worden.
2 Reviews Plaats review
truus van den berg
|ik ben blij met de rabo bank als je een probleem hebt dan wordt je goed geholpen . ook al je mails krijgt wat niet van de bank is maar een vervalste mail is , dan wordt er heel duidelijk uitgelegd hoe of wat je wel of niet mag/kan doen. zal niet gauw veranderen van bank.
bron: opiness
Stoneford
|Bestaande klanten worden slechter geholpen dan nieuwe klanten
Donderdagavond gebeld met Rabobank Nijmegen. Werd keurig te woord gestaan, wilde nl. interpolis verzekeringen samenvoegen. De bedoeling was dat ik een andere medewerker aan de telefoon zou krijgen. In plaats daarvan werd mij aangegeven dat dit helaas niet mogelijk was, wel voor nieuwe klanten, maar voor bestaande klanten waren ze er niet...! Heb aangegeven dat dit erg klantonvriendelijk en niet klantgericht was. De dame begreep het, maar gaf ook nog eens niet aan hier iets mee te gaan doen.
Wel gaf ze aan dat ik de volgende ochtend zou worden gebeld. Ik moet nog gebeld worden.