Waarom worden de klanten niet geïnformeerd dat het filiaal gesloten blijf dit vindt ik en met mij veel mensen onbegrijpelijk gaat hij wel weer normaal open of zijn we verplicht naar Leeuwarden te gaan dit is erg slecht geregeld hoop op een antwoord.
Gr Bert.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
arend toering
|
bank doet niet altijd wat hij beloofd
7.0
Prijs/kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Service van de medewerkers
Informatieverstrekking
G. Teofil Omer
|
Het is de duurste bank van Nederland, maar jammer genoeg kunnen wij hem niet verlaten wegens hypotheek. Anders hadden wij meteen overgestapt naar een andere bank. Voor je bank zaken moet je een eindje fietsen naar het enige kantoor die in Houten is overgebleven.
3 Reviews Plaats review
Bert Essers
|Waarom worden de klanten niet geïnformeerd dat het filiaal gesloten blijf dit vindt ik en met mij veel mensen onbegrijpelijk gaat hij wel weer normaal open of zijn we verplicht naar Leeuwarden te gaan dit is erg slecht geregeld hoop op een antwoord.
Gr Bert.
arend toering
|bank doet niet altijd wat hij beloofd
bron: opiness
G. Teofil Omer
|Het is de duurste bank van Nederland, maar jammer genoeg kunnen wij hem niet verlaten wegens hypotheek. Anders hadden wij meteen overgestapt naar een andere bank. Voor je bank zaken moet je een eindje fietsen naar het enige kantoor die in Houten is overgebleven.