Zeer tevreden over de Rabo Bank medewerkers. Bij een persoonlijk gesprek over bv een verzekering, duidelijk uitleg. Krijgt meldingen over veranderingen, waarschuwingen en blijft goed op de hoogte. Nadeel vindt ik persoonlijk, dat je voor veel dingen moet betalen. ( Pasjes, acceptgirokaart)
8.0
Prijs/kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Service van de medewerkers
Informatieverstrekking
Ruud Arends
|
Goedendag , ik heb hele goede ervaringen met de Raboservice..!.. Ik heb diverse verhalen hierover maar ik kan er maar èèn vertellen ..!.. Laatst belde ik de Raboservice om `n visa-card te bestellen. ik dacht dit zal wel niet gaan vanwege ik dit al diverse keren via de ANWB had geprobeerd, maar dus nooit lukte..!..Hier ga ik niet op verder want ik wil de ANWB niet in discrediet brengen..!.. In ieder geval had ik `n Visa-card `n week later, het was totaal geen probleem, ik vond het al `n beetje vreemd met de ANWB..!..Mijn inkomen is hoog genoeg. `n Gegarandeerd inkomen..En zo heb ik verscheidene voorbeelden..!.. Met vriendelijke groet, Ruud Arends..!..
9.0
Prijs/kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Service van de medewerkers
Informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Normaal zeer tevreden, niet alle medewerkers even klantvriendelijk. Hopelijk een uitzondering. Normaal ben ik zeer tevreden over de service. De medewerker die mij nu te woord stond over het aanpassen van mijn autoverzekering kwam zeer onprofessioneel en ongeïnteresseerd over. De aanpassing werd wel direct geregeld maar de klantvriendelijkheid van de medewerker liet te wensen over.
5.5
0
1
Trendbox Panel
|
Positief. Bekende merknaam. Maakt zijn naam waar. Levert kwaliteit.
6 Reviews Plaats review
wouter Sommers
|informatie?
Helna Verheijen-Verheijen
|Zeer tevreden over de Rabo Bank medewerkers. Bij een persoonlijk gesprek over bv een verzekering, duidelijk uitleg. Krijgt meldingen over veranderingen, waarschuwingen en blijft goed op de hoogte. Nadeel vindt ik persoonlijk, dat je voor veel dingen moet betalen. ( Pasjes, acceptgirokaart)
Ruud Arends
|Goedendag , ik heb hele goede ervaringen met de Raboservice..!.. Ik heb diverse verhalen hierover maar ik kan er maar èèn vertellen ..!.. Laatst belde ik de Raboservice om `n visa-card te bestellen. ik dacht dit zal wel niet gaan vanwege ik dit al diverse keren via de ANWB had geprobeerd, maar dus nooit lukte..!..Hier ga ik niet op verder want ik wil de ANWB niet in discrediet brengen..!.. In ieder geval had ik `n Visa-card `n week later, het was totaal geen probleem, ik vond het al `n beetje vreemd met de ANWB..!..Mijn inkomen is hoog genoeg. `n Gegarandeerd inkomen..En zo heb ik verscheidene voorbeelden..!.. Met vriendelijke groet, Ruud Arends..!..
bron: opiness
Trendbox Panel
|Normaal zeer tevreden, niet alle medewerkers even klantvriendelijk. Hopelijk een uitzondering.
Normaal ben ik zeer tevreden over de service. De medewerker die mij nu te woord stond over het aanpassen van mijn autoverzekering kwam zeer onprofessioneel en ongeïnteresseerd over. De aanpassing werd wel direct geregeld maar de klantvriendelijkheid van de medewerker liet te wensen over.
Trendbox Panel
|Positief.
Bekende merknaam. Maakt zijn naam waar. Levert kwaliteit.