De Rabobank de Kempen is duidelijk op zijn retour. Recente ervaringen geven een consistent beeld dat de Rabobank de Kempen geen bank meer is. Medewerkers hebben geen kennis meer van bankzaken en reageren zonder enige uitzondering standaard in de ik vorm met; dat weet ik niet, dat kan ik niet, meer kan ik niet doen. Voorts wordt altijd verwezen naar de website ook als dat het antwoord niet op staat. Rabobank de Kempen bestaat dus uit individuele medewerkers die niet meer opgeleid zijn om ondersteuning te bieden op bancaire producten of diensten. En zijn niet meer in staat om samen te werken. Dat je iets niet weet is geen probleem, maat dat er geen enkele moeite meer wordt gedaan om op zoek te gaan naar de oplossing samen met collega's is voor Rabobank de Kempen te veel gevraagd. Rabobank streeft naar een 9+ ervaring maar kan deze ambitie helaas structureel niet waarmaken.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
cynitta1993
|
Rabobank Ik vindt rabobank erg makkelijk en fijn. vindt internet bankieren veel fijner en beter dan bij andere banken. vindt het heel erg betrouwbaar. en vindt ze ook vriendelijk ze helpen je goed als je ergens niet uit komt. heb echter nog nooit problemen gehad met rabobank.
8.0
0
1
Klant van Rabobank
|
een prima bank. Vind alleen de privacy door de indeling niet goed
3 Reviews Plaats review
bmns
|De Rabobank de Kempen is duidelijk op zijn retour. Recente ervaringen geven een consistent beeld dat de Rabobank de Kempen geen bank meer is. Medewerkers hebben geen kennis meer van bankzaken en reageren zonder enige uitzondering standaard in de ik vorm met; dat weet ik niet, dat kan ik niet, meer kan ik niet doen. Voorts wordt altijd verwezen naar de website ook als dat het antwoord niet op staat. Rabobank de Kempen bestaat dus uit individuele medewerkers die niet meer opgeleid zijn om ondersteuning te bieden op bancaire producten of diensten. En zijn niet meer in staat om samen te werken. Dat je iets niet weet is geen probleem, maat dat er geen enkele moeite meer wordt gedaan om op zoek te gaan naar de oplossing samen met collega's is voor Rabobank de Kempen te veel gevraagd. Rabobank streeft naar een 9+ ervaring maar kan deze ambitie helaas structureel niet waarmaken.
cynitta1993
|Rabobank
Ik vindt rabobank erg makkelijk en fijn. vindt internet bankieren veel fijner en beter dan bij andere banken. vindt het heel erg betrouwbaar. en vindt ze ook vriendelijk ze helpen je goed als je ergens niet uit komt. heb echter nog nooit problemen gehad met rabobank.
Klant van Rabobank
|een prima bank. Vind alleen de privacy door de indeling niet goed