Personeel denkt met je mee. Vorig jaar in de opruiming een jurk praktisch voor 1/5 van de prijs gekregen terwijl die al 3x was afgeprijsd. Echt top! Altijd mooie collectie en slaag hier heel vaak.
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
brosman
|
Afgelopen zondag in Masstricht geweest. Winkelmedewerkster was druk bezig achter de kassa ( stonden geen klanten)
Had in de folder mooie vesten gezien en liep daar op af. Mevrouw nam pas de moeite toen ik het vest aan had getrokken& bijna uit ging doen om naar mij toe te lopen. Zeer Hooghartig en Arogante houding. Heeft u de goede maat ? Ik zei vervolgens dat ik mijn keuze had gemaakt en wenste af te rekenen Nogmaals dezelfde vraag is de maat wel goed. mevrouw de winkelmedewerkster heeft denk ik maar 1 zin ( vreselijke Draak) . Bij t afrekenen vroeg de winkelmedewerkster of ik een klantenkaart had . Mijn antwoord was nee mevrouw maar ik sta wel in u bestand. Met veel pijn& moeite keek Ze in haar computer .( tot haar spijt was ze nu genoodzaakt mij de 15% korting te moeten geven ( actie klantenkaarthouders) Het winkelen bij Purdey in Maastricht is geen beleving
En klanten moeten ze welkom heten& adviseren als je daar geen In hebt : blijf thuis & zoek een andere baan. hooghartige Arogante truttebel. Misschien kan ze stage gaan lopen in Denbosch daar weten ze namelijk hoe t wel Heurt !
6.2
0
Truus Vinken
|
Datgene wat ik zocht, heb ik gevonden! En goed geholpen!
8.0
0
Gesponsord
Klant van Purdey
|
Prettig winkelen mogelijk gemaakt door enthousiast ruimdenkend personeel
8.5
0
Corry
|
Zeer klantvriendelijk, behulpzaam, niets is teveel voor de klant. Als je op een koude voorjaarsdag met laarzen een lek zomerrokje past ziet dit niet uit. Geen moeite voor de verkopende dames om even een paar schoentjes in je maat te halen. Super!
36 Reviews Plaats review
Klant van Purdey
|Personeel denkt met je mee. Vorig jaar in de opruiming een jurk praktisch voor 1/5 van de prijs gekregen terwijl die al 3x was afgeprijsd. Echt top! Altijd mooie collectie en slaag hier heel vaak.
brosman
|Afgelopen zondag in Masstricht geweest. Winkelmedewerkster was druk bezig achter de kassa ( stonden geen klanten)
Had in de folder mooie vesten gezien en liep daar op af. Mevrouw nam pas de moeite toen ik het vest aan had getrokken& bijna uit ging doen om naar mij toe te lopen. Zeer Hooghartig en Arogante houding. Heeft u de goede maat ? Ik zei vervolgens dat ik mijn keuze had gemaakt en wenste af te rekenen Nogmaals dezelfde vraag is de maat wel goed. mevrouw de winkelmedewerkster heeft denk ik maar 1 zin ( vreselijke Draak) . Bij t afrekenen vroeg de winkelmedewerkster of ik een klantenkaart had . Mijn antwoord was nee mevrouw maar ik sta wel in u bestand. Met veel pijn& moeite keek Ze in haar computer .( tot haar spijt was ze nu genoodzaakt mij de 15% korting te moeten geven ( actie klantenkaarthouders) Het winkelen bij Purdey in Maastricht is geen beleving
En klanten moeten ze welkom heten& adviseren als je daar geen In hebt : blijf thuis & zoek een andere baan. hooghartige Arogante truttebel. Misschien kan ze stage gaan lopen in Denbosch daar weten ze namelijk hoe t wel Heurt !
Truus Vinken
|Datgene wat ik zocht, heb ik gevonden! En goed geholpen!
Klant van Purdey
|Prettig winkelen mogelijk gemaakt door enthousiast ruimdenkend personeel
Corry
|Zeer klantvriendelijk, behulpzaam, niets is teveel voor de klant. Als je op een koude voorjaarsdag met laarzen een lek zomerrokje past ziet dit niet uit. Geen moeite voor de verkopende dames om even een paar schoentjes in je maat te halen. Super!