Een zeer gezellige winkel waar met je meegedacht wordt en staan ook open voor nieuwe ideeen
8.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
h buitendijk
|
Zeer vriendelijke hulpvaardige mensen winkel goed bereikbaar en parkeer mogelijk heid
8.6
0
Nick van der Linden
|
Mijn ouders woonden boven de winkel en kwamen dagelijks hun shag,krantje, staatslot en andere artikelen kopen. De eigenaar, Hind.Surinaamse man en gezin, werken volgens het best werkende principe,"De klant is koning!".Nu kan dat een neveneffect hebben namelijk, dat de afstand tussen klant en verkoper te hoffelijk kan worden. Deze mensen, alle leden van het gezin, doen, er met recht, alles aan om de klanten te bedienen,op een gelijkwaardig, menselijk niveau. Het zijn populair gezegd "Echte Mensenmensen",sociaalgericht, aandachtig en emphatisch.Daarnaast ook taakgericht.Eigenlijk doen ze alles wat je vraagt, v.e.boodschap voor de ouderen of iets anders extra's. Twee jaar geleden overleed mijn moeder aan longkanker. De periode ervoor waren zij(m/v)begaan met het wel en wee van moeder. Een praatje maken een kleine attentie geven. Een gevoel geven van Er zijn. Vier maanden later overleed mijn vader. Euthanasie vanwege een agressieve vorm van longkanker. Een klein uur voor mijn vader zich zou laten euthanaseren, ging de deurbel. Wie stond daar te heen en weren? Onze Primeraman. Hij wist niet of wij 'tzouden waarderen(Het is immers een aangrijpend moment), na vele twijfel momenten,had hij alle moed bij elkaar verzameld een kwam hij een laatste groet doen aan mijn vader. U moet weten, dat wij kennissen en overige familieleden, een half uur daarvoor er uitgewieberd hadden om even met elkaar afscheid te nemen van mijn vader en hij van ons. Eigenlijk zou je kunnen denken"Joh ga ff sigaren verkopen en laat ons even ......." Deze actie, in deze harde tijd, waar ieder cultuur steeds meer afstand lijkt te nemen van een andere cultuur. Waar mensen eigenlijk gewoon steeds meer afstand nemen. Een Samenleving waar ook deze man, hard moet werken, om zijn zaak overeind te houden. Werken om als eenieder, zijn gezin te voorzien van wat het nodig heeft, om een gezin te zijn. Een tijd waar, geven en gunnen, soms ver te zoeken is en men vaak aan zichzelf denkt. Dat deze man, de tijd en de moed had, om aan te bellen en alleen maar kon zeggen"Sorry,Ik weet niet wat ik moet zeggen,sorry Ik weet niet wat ik hier doemaar ik moest langskomen Sorry" Wij stonden perplex, zo dankbaar, zo ontroerd. Mijn vader vond het geweldig net als wij! U begrijpt dat deze actie alleen al, voor mij een prijs verdient. Dit zijn de helden van de samenleving, dit is het smeer wat nodig is om die culturen,alle mensen,langs elkaar te laten lopen en zo nu en dan elkaar aankijken en aanraken,en gewoon "hallo" zeggen. Contact draait het om! Als deze winkel eigenaar dit bericht leest,weet hij wie wij zijn en dan weet hij ook dat het "er zijn" , alles zeggend is voor de inzet van deze man en de buurt, waar hij voor staat. Ik zie hem nooit, te veel pijnlijke herinneren in die straat. Een goed lopende winkel lukt niet alleen door verbeteringen aan brengen op logistiek vlak,aanbod of reclame.
Nee, in deze buurt, in deze stad en in deze tijd is het de verkoper en zijn hardwerkende gezin en hun passie voor mensen en tomeloze inzet om iedereen te helpen. Dit is het enige wat naar mijn idee zorgt voor een goed lopende zaak. Dus aanpassingen Nee. Nou wellicht, dat deze mensen soms ook aan henzelf moeten denken, want wellicht geeft hun, dat nog meer kracht om dit goede werk door te zetten.
Ja dit relaas, lijkt wel een promotie praatje voor een hulpverl. instantie, die een warme douche verdient. Eigenlijk zijn het de winkeliers, die op micro niveau een bindende factor zijn. De kleintjes worden oud, daar begint het, contact leggen en interesse tonen. Het zijn veldwerkers met een extra taak. De Beste Primerazaak v. Rotterdam en Nederland runnen.
Met vriendelijke Groet
A.N. van der Linden.
Pa en Ma lachen zich rot dat ik dit plaats op de vraag ,ben je tevreden over deze zaak en zin er verbeteringen. Zo taak gericht maar goed ik hoop dat jullie en dit gezin er iets aan hebben.
Hopelijk krijgen ze dit ook persoonlijk te lezen
8.9
0
Klant van Primera
|
Zoals aangegeven; echter de prijzen door de Nederlandse Regering opgelegd, maakt deze onderneming risico vol. Ik Zou het niet aandurven een dergelijke onderneming te beginnen.
10 Reviews Plaats review
Klant van Primera
|Vriendelijke en kundige mensen zeer behulpvaardig
Klant van Primera
|Een zeer gezellige winkel waar met je meegedacht wordt en staan ook open voor nieuwe ideeen
h buitendijk
|Zeer vriendelijke hulpvaardige mensen winkel goed bereikbaar en parkeer mogelijk heid
Nick van der Linden
|Mijn ouders woonden boven de winkel en kwamen dagelijks hun shag,krantje, staatslot en andere artikelen kopen. De eigenaar, Hind.Surinaamse man en gezin, werken volgens het best werkende principe,"De klant is koning!".Nu kan dat een neveneffect hebben namelijk, dat de afstand tussen klant en verkoper te hoffelijk kan worden. Deze mensen, alle leden van het gezin, doen, er met recht, alles aan om de klanten te bedienen,op een gelijkwaardig, menselijk niveau. Het zijn populair gezegd "Echte Mensenmensen",sociaalgericht, aandachtig en emphatisch.Daarnaast ook taakgericht.Eigenlijk doen ze alles wat je vraagt, v.e.boodschap voor de ouderen of iets anders extra's. Twee jaar geleden overleed mijn moeder aan longkanker. De periode ervoor waren zij(m/v)begaan met het wel en wee van moeder. Een praatje maken een kleine attentie geven. Een gevoel geven van Er zijn. Vier maanden later overleed mijn vader. Euthanasie vanwege een agressieve vorm van longkanker. Een klein uur voor mijn vader zich zou laten euthanaseren, ging de deurbel. Wie stond daar te heen en weren? Onze Primeraman. Hij wist niet of wij 'tzouden waarderen(Het is immers een aangrijpend moment), na vele twijfel momenten,had hij alle moed bij elkaar verzameld een kwam hij een laatste groet doen aan mijn vader. U moet weten, dat wij kennissen en overige familieleden, een half uur daarvoor er uitgewieberd hadden om even met elkaar afscheid te nemen van mijn vader en hij van ons. Eigenlijk zou je kunnen denken"Joh ga ff sigaren verkopen en laat ons even ......." Deze actie, in deze harde tijd, waar ieder cultuur steeds meer afstand lijkt te nemen van een andere cultuur. Waar mensen eigenlijk gewoon steeds meer afstand nemen. Een Samenleving waar ook deze man, hard moet werken, om zijn zaak overeind te houden. Werken om als eenieder, zijn gezin te voorzien van wat het nodig heeft, om een gezin te zijn. Een tijd waar, geven en gunnen, soms ver te zoeken is en men vaak aan zichzelf denkt. Dat deze man, de tijd en de moed had, om aan te bellen en alleen maar kon zeggen"Sorry,Ik weet niet wat ik moet zeggen,sorry Ik weet niet wat ik hier doemaar ik moest langskomen Sorry" Wij stonden perplex, zo dankbaar, zo ontroerd. Mijn vader vond het geweldig net als wij! U begrijpt dat deze actie alleen al, voor mij een prijs verdient. Dit zijn de helden van de samenleving, dit is het smeer wat nodig is om die culturen,alle mensen,langs elkaar te laten lopen en zo nu en dan elkaar aankijken en aanraken,en gewoon "hallo" zeggen. Contact draait het om! Als deze winkel eigenaar dit bericht leest,weet hij wie wij zijn en dan weet hij ook dat het "er zijn" , alles zeggend is voor de inzet van deze man en de buurt, waar hij voor staat. Ik zie hem nooit, te veel pijnlijke herinneren in die straat. Een goed lopende winkel lukt niet alleen door verbeteringen aan brengen op logistiek vlak,aanbod of reclame.
Nee, in deze buurt, in deze stad en in deze tijd is het de verkoper en zijn hardwerkende gezin en hun passie voor mensen en tomeloze inzet om iedereen te helpen. Dit is het enige wat naar mijn idee zorgt voor een goed lopende zaak. Dus aanpassingen Nee. Nou wellicht, dat deze mensen soms ook aan henzelf moeten denken, want wellicht geeft hun, dat nog meer kracht om dit goede werk door te zetten.
Ja dit relaas, lijkt wel een promotie praatje voor een hulpverl. instantie, die een warme douche verdient. Eigenlijk zijn het de winkeliers, die op micro niveau een bindende factor zijn. De kleintjes worden oud, daar begint het, contact leggen en interesse tonen. Het zijn veldwerkers met een extra taak. De Beste Primerazaak v. Rotterdam en Nederland runnen.
Met vriendelijke Groet
A.N. van der Linden.
Pa en Ma lachen zich rot dat ik dit plaats op de vraag ,ben je tevreden over deze zaak en zin er verbeteringen. Zo taak gericht maar goed ik hoop dat jullie en dit gezin er iets aan hebben.
Hopelijk krijgen ze dit ook persoonlijk te lezen
Klant van Primera
|Zoals aangegeven; echter de prijzen door de Nederlandse Regering opgelegd, maakt deze onderneming risico vol. Ik Zou het niet aandurven een dergelijke onderneming te beginnen.