Klik hier om je antwoord te annuleren.
24 juli 2014
Word er altijd heel vriendelijk te woord gestaan. Is een gezellige winkel.
23 juli 2014
Gezellige dorps / buurtwinkel met ruim assortiment. Eigenaresse en personeel zorgen voor een goede sfeer met uitnemende produkten!
gezellige winkel altijd vriendelijk en we kennen elkaar al zo lang
28 juni 2014
De mensen zijn daar vriendelijk , en er is altijd wel tijd voor een praatje.
27 juni 2014
een gezellige winkel, waar ik graag kom!
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
85 Reviews Plaats review
wilma
|Word er altijd heel vriendelijk te woord gestaan. Is een gezellige winkel.
Fred van den Bogaard
|Gezellige dorps / buurtwinkel met ruim assortiment. Eigenaresse en personeel zorgen voor een goede sfeer met uitnemende produkten!
Klant van Primera
|gezellige winkel altijd vriendelijk en we kennen elkaar al zo lang
Klant van Primera
|De mensen zijn daar vriendelijk , en er is altijd wel tijd voor een praatje.
Klant van Primera
|een gezellige winkel, waar ik graag kom!