Wij komen altijd bij Primera Oost-souburg omdat daar de service goed is en zeker klantvriendelijk. In Vlissingen ben ik 1 keer geweest en kom daar nooit meer. Vreselijke mensen die daar werken. En dat had ik al van andere mensen vernomen, maar wilde het zelf kunnen oordelen. Mijn beoordeling met dikke tienen erbij geldt dus alleen voor Primera Oost-Souburg. Dikke pluim voor hun.
9.2
0
Klant van Primera
|
Altijd heel druk in de winkel, vooral als perseneel met bijna iedereen een babbeltje maak
6.8
0
Klant van Primera
|
enorm klantvriendelijk en behulpzaam
7.8
0
sdv4scheldemond
|
ik vind het personeel echt super goed, ze zijn altijd in voor een praatje;)
8.0
0
soubje
|
In zo'n kleine winkel toch nog zo'n aanbod. Soms snel wat te weinig ruimte. Als de winkel groter zou zijn dan zou het aanbod ook nog groter worden en misschien nog wat meer leuke aanbiedingen. Eigenaresse heeft altijd tijd voor een praatje.
85 Reviews Plaats review
Klant van Primera
|Wij komen altijd bij Primera Oost-souburg omdat daar de service goed is en zeker klantvriendelijk. In Vlissingen ben ik 1 keer geweest en kom daar nooit meer. Vreselijke mensen die daar werken. En dat had ik al van andere mensen vernomen, maar wilde het zelf kunnen oordelen. Mijn beoordeling met dikke tienen erbij geldt dus alleen voor Primera Oost-Souburg. Dikke pluim voor hun.
Klant van Primera
|Altijd heel druk in de winkel, vooral als perseneel met bijna iedereen een babbeltje maak
Klant van Primera
|enorm klantvriendelijk en behulpzaam
sdv4scheldemond
|ik vind het personeel echt super goed, ze zijn altijd in voor een praatje;)
soubje
|In zo'n kleine winkel toch nog zo'n aanbod. Soms snel wat te weinig ruimte. Als de winkel groter zou zijn dan zou het aanbod ook nog groter worden en misschien nog wat meer leuke aanbiedingen. Eigenaresse heeft altijd tijd voor een praatje.