Klik hier om je antwoord te annuleren.
29 juni 2013
Prima winkel met fijn personeel dat nog iets voor de klant over heeft.
28 juni 2013
we kennen elkaar al zo lang dus altijd een praatje
moeder en dochter zijn bekwaam personeel,altijd vriendelijk en tijd voor een praatje.
Hier in Oost-Souburg is het een ouderwetse, gezellige dorpswinkel, waar praatje pot ook nog kan.
we orden altyd fijn en met vriendelijk geholpen ze doen ook de moeite om als je iets vraagd eht voor je te vinden
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
85 Reviews Plaats review
Klant van Primera
|Prima winkel met fijn personeel dat nog iets voor de klant over heeft.
Klant van Primera
|we kennen elkaar al zo lang dus altijd een praatje
Klant van Primera
|moeder en dochter zijn bekwaam personeel,altijd vriendelijk en tijd voor een praatje.
Fred van den Bogaard
|Hier in Oost-Souburg is het een ouderwetse, gezellige dorpswinkel, waar praatje pot ook nog kan.
Klant van Primera
|we orden altyd fijn en met vriendelijk geholpen ze doen ook de moeite om als je iets vraagd eht voor je te vinden