Diefstal.
Mijn S4 van ca 1 jr oud moet regelmatig op onwillekeurige momenten herstarten. Hiervoor 5x terug geweest bij de winkel. De 3e keer zei het personeel dat het aan het moederbord lag. De 4e keer is een software update uitgevoerd en de 5e keer nog eens opnieuw. Ik kreeg "mijn" S4 in het hoesje terug en moest die keer echter wel even een A4-tje tekenen. 'Gewoon routine, dat u hem OK terug kreeg'!Nooit meer doen zonder het uitgebreid te lezen!
Wat bleek toen ik thuis kwam: het toestel was aan alle kanten door gebruik versleten en beschadigd. Ik kreeg gewoon een ander toestel. Terug in de winkel kon/wilde het personeel natuurlijk niet zeggen of dit klopt: 'we hebben alleen een softwareupdate gedaan'. Het is nu mijn woord tegen dat van het personeel.
Ik wil gewoon mijn oude (onbeschadigde/weinig gebruikte) toestel terug!
Dit kan toch niet de bedoeling zijn van Samsung, en ik houd het erop dat dit een initiatief van de medewerkers is. Ik zou hierop wel graag een reactie van Samsung ontvangen.
Dit is feitelijk (georganiseerde) diefstal.
4.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Kitty
|
De jongens van deze winkel denken met je mee en zijn vrolijk. Dat telt voor mij dubbel en dwars.
9.5
0
Klant van Phone House
|
Ik word al jaren door 1 en dezelfde medewerker geholpen waar ik veel vertrouwen in heb. Ik rij speciaal naar Haarlem om door hem geholpen te worden. Hij doet dit heel zorgvuldig en gooit alle opties op tafel zodat ik alle keuze heb.
9.1
0
Gesponsord
Anna
|
Als je met een vraag/probleempje komt nemen ze echt de tijd voor je!!!!
8.1
0
Sjaak Vonk
|
Super vriendelijk personeel, denken mee en ontzorgen.
Wat mij betreft ga zo door phone house top service
9 Reviews Plaats review
O. Schut
|Diefstal.
Mijn S4 van ca 1 jr oud moet regelmatig op onwillekeurige momenten herstarten. Hiervoor 5x terug geweest bij de winkel. De 3e keer zei het personeel dat het aan het moederbord lag. De 4e keer is een software update uitgevoerd en de 5e keer nog eens opnieuw. Ik kreeg "mijn" S4 in het hoesje terug en moest die keer echter wel even een A4-tje tekenen. 'Gewoon routine, dat u hem OK terug kreeg'!Nooit meer doen zonder het uitgebreid te lezen!
Wat bleek toen ik thuis kwam: het toestel was aan alle kanten door gebruik versleten en beschadigd. Ik kreeg gewoon een ander toestel. Terug in de winkel kon/wilde het personeel natuurlijk niet zeggen of dit klopt: 'we hebben alleen een softwareupdate gedaan'. Het is nu mijn woord tegen dat van het personeel.
Ik wil gewoon mijn oude (onbeschadigde/weinig gebruikte) toestel terug!
Dit kan toch niet de bedoeling zijn van Samsung, en ik houd het erop dat dit een initiatief van de medewerkers is. Ik zou hierop wel graag een reactie van Samsung ontvangen.
Dit is feitelijk (georganiseerde) diefstal.
Kitty
|De jongens van deze winkel denken met je mee en zijn vrolijk. Dat telt voor mij dubbel en dwars.
Klant van Phone House
|Ik word al jaren door 1 en dezelfde medewerker geholpen waar ik veel vertrouwen in heb. Ik rij speciaal naar Haarlem om door hem geholpen te worden. Hij doet dit heel zorgvuldig en gooit alle opties op tafel zodat ik alle keuze heb.
Anna
|Als je met een vraag/probleempje komt nemen ze echt de tijd voor je!!!!
Sjaak Vonk
|Super vriendelijk personeel, denken mee en ontzorgen.
Wat mij betreft ga zo door phone house top service