ervaring zeer slecht op 22 juni telefoon ter reparatie aangeboden na een week alweer terug (top dacht ik) echter bleek reparatie niet goed te zijn op 6 juli weer terug gebracht met spoed op laten sturen ter reparatie ( herhaal reparatie) krijg je een leven toestel waar je whatsap op kan installeren alleen berichtjes sturen gaat al niet meer. Bel je na 2 weken hoe de status van je reparatie er voor staat zijn ze gewoon totaal niet bereikbaar, dan maar een mailtje naar de winkel die krijg ik meteen terug als onbezorgbaar aantal keren email gecontroleerd ( is toch echt goed getypt) dan maar bellen met algemeen nummer, "sorry meneer wij kunnen helaas niets voor u doen u kunt
Het beste even langs de winkel gaan" oké 3 kwartier heen nee sorry meneer hij ligt bij de reperateur en die kunnen we wel bellen maar dat heeft geen zin dan vertellen ze alleen dat uw telefoon in behandeling is en het afwachten is wanneer de monteur hier mee klaar is, toch laten bellen en inderdaad de monteur is er nu mee bezig maar u krijgt een telefoontje als de telefoon terug is. Oké dan maar weer 3 kwartier naar huis rijden, de volgende dag word ik gebeld ik moest u even bellen ivm een klacht op klachten.nl, ik heb even voor u geïnformeerd bij de reparatie dienst " men is zojuist gestart met de reparatie" ( was dat gisteren ook al niet?) even terug lezen ja idd verkoper hier op aangesproken "nee meneer dat zei ik niet, uw telefoon is in behandeling" maar ik ga weer informeren en bel u eind van de dag even hierover terug ( dat was afgelopen vrijdag) het is nu zondag en waarempel THE phonehouse aan de lijn " meneer uw telefoon is opnieuw ter reparatie aangeboden op 22 juli en volgens procedures kan dit 2 tot 3 weken duren dus als het mee zit heeft u uw telefoon over een week of anderhalf weer terug. Ik heb hem toch echt 6 juli ingeleverd, maar u kunt een ander leentoestel op komen halen dit keer een galaxy s5 of ik dan wel even 200 euro borg wil betalen.....ik ben het spuug zat dit gaat naar alle sociale netwerken en en Samsung zelf
4.8
0
mieke van den Broek
|
de opbouwende en duidelijke uitleg die uitendelijk tot het gewenste resultaat voor mij leidde
9.0
0
jan verhoeven
|
samsung experience store, overzichtelijk en kundig personeel. helaas werkte vodafone niet mee voor de verlenging
7.0
0
Gesponsord
Tim van Vechel
|
Niemand neemt telefoon op nooit welk moment je van de dag ook belt ze bellen nooit terug
1.7
0
Klant van Phone House
|
je bent er altijd welkom ze geven je goede raad wat betreft toestel ook kun je bij hun terecht bij defecte toestel je wordt er met een lach geholpen ook vindt ik prettig dat ze niet meteen op je lippen staan van kan ik u helpen
12 Reviews Plaats review
Marcel
|ervaring zeer slecht op 22 juni telefoon ter reparatie aangeboden na een week alweer terug (top dacht ik) echter bleek reparatie niet goed te zijn op 6 juli weer terug gebracht met spoed op laten sturen ter reparatie ( herhaal reparatie) krijg je een leven toestel waar je whatsap op kan installeren alleen berichtjes sturen gaat al niet meer. Bel je na 2 weken hoe de status van je reparatie er voor staat zijn ze gewoon totaal niet bereikbaar, dan maar een mailtje naar de winkel die krijg ik meteen terug als onbezorgbaar aantal keren email gecontroleerd ( is toch echt goed getypt) dan maar bellen met algemeen nummer, "sorry meneer wij kunnen helaas niets voor u doen u kunt
Het beste even langs de winkel gaan" oké 3 kwartier heen nee sorry meneer hij ligt bij de reperateur en die kunnen we wel bellen maar dat heeft geen zin dan vertellen ze alleen dat uw telefoon in behandeling is en het afwachten is wanneer de monteur hier mee klaar is, toch laten bellen en inderdaad de monteur is er nu mee bezig maar u krijgt een telefoontje als de telefoon terug is. Oké dan maar weer 3 kwartier naar huis rijden, de volgende dag word ik gebeld ik moest u even bellen ivm een klacht op klachten.nl, ik heb even voor u geïnformeerd bij de reparatie dienst " men is zojuist gestart met de reparatie" ( was dat gisteren ook al niet?) even terug lezen ja idd verkoper hier op aangesproken "nee meneer dat zei ik niet, uw telefoon is in behandeling" maar ik ga weer informeren en bel u eind van de dag even hierover terug ( dat was afgelopen vrijdag) het is nu zondag en waarempel THE phonehouse aan de lijn " meneer uw telefoon is opnieuw ter reparatie aangeboden op 22 juli en volgens procedures kan dit 2 tot 3 weken duren dus als het mee zit heeft u uw telefoon over een week of anderhalf weer terug. Ik heb hem toch echt 6 juli ingeleverd, maar u kunt een ander leentoestel op komen halen dit keer een galaxy s5 of ik dan wel even 200 euro borg wil betalen.....ik ben het spuug zat dit gaat naar alle sociale netwerken en en Samsung zelf
mieke van den Broek
|de opbouwende en duidelijke uitleg die uitendelijk tot het gewenste resultaat voor mij leidde
jan verhoeven
|samsung experience store, overzichtelijk en kundig personeel. helaas werkte vodafone niet mee voor de verlenging
Tim van Vechel
|Niemand neemt telefoon op nooit welk moment je van de dag ook belt ze bellen nooit terug
Klant van Phone House
|je bent er altijd welkom ze geven je goede raad wat betreft toestel ook kun je bij hun terecht bij defecte toestel je wordt er met een lach geholpen ook vindt ik prettig dat ze niet meteen op je lippen staan van kan ik u helpen