Klik hier om je antwoord te annuleren.
27 september 2014
Ik wordt er altijd vriendelijk en goed geholpen met deskundig advies.
14 juli 2014
pearle opticiens, daar kan je binnen komen, en met een tevreden gevoel weer weg
Prettige winkel om te kopen, klantvriendelijk personeel, goede service.
Goede service vriendelijk personeel. . . fijn om te komen
24 juni 2014
Gewoon goede service en gekwalificeerd personeel.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
101 Reviews Plaats review
Kees
|Ik wordt er altijd vriendelijk en goed geholpen met deskundig advies.
Klant van Pearle Opticiens
|pearle opticiens, daar kan je binnen komen, en met een tevreden gevoel weer weg
Adrie
|Prettige winkel om te kopen, klantvriendelijk personeel, goede service.
Tonnie
|Goede service vriendelijk personeel. . . fijn om te komen
Klant van Pearle Opticiens
|Gewoon goede service en gekwalificeerd personeel.